Fitness Seller

Schrijf een Review en Win een Curl Bar of Wedstrijd-Sluitingen!

Bezoekers in dit topic

Fitness Seller

Official Sponsor
Sponsor
15 jaar lid
Lid geworden
16 jun 2007
Berichten
6.819
Waardering
2.517
1. Schrijf een review op www.Fitness-Seller.nl!


2. Stuur middels een [Link niet meer beschikbaar] of [Link niet meer beschikbaar] je gegevens door om jouw review in te schrijven voor de prijsvraag.


3. WIN en kies één van deze drie prijzen!


[Uitgebreide beschrijving, informatie en regels:]

Prijsvraag
Je hebt het goed gelezen, je maakt nu kans op een te gekke prijs wanneer jij een review schrijft op de website van Fitness Seller!

Bezoekers en klanten vinden het interessant en leuk om reviews over producten te lezen. Een goede review kan deze bezoekers helpen in het maken van beslissingen, en bovendien doorslaggevend zijn voor een keuze als het wel of niet kopen van een product! Dit is jouw kans om je mede-sporters te helpen én om zelf ook iets te winnen!

Doe je best want als de actie een succes blijkt zullen soortgelijke acties vaker worden gehouden!


Wat valt er te winnen
Uit alle ingezonden reviews wordt een gelukkige winnaar gekozen die één van de volgende prijzen mag kiezen:

De winnaar zal willekeurig gekozen worden over alle geaccepteerde inzendingen. Deze keuze is niet gebaseerd op de kwaliteit en inhoud van een review, lees echter wel de regels door om er zeker van te zijn dat je review geaccepteerd wordt!


Regels
  • Alleen users die kunnen aantonen dat ze een bestelling bij Fitness Seller hebben gedaan, of dat ze één van de artikelen in de Fitness Seller webshop gebruiken/gebruikt hebben, kunnen meedoen aan deze actie!
  • Als je een bestelling bij ons geplaatst hebt kun je een [Link niet meer beschikbaar] of [Link niet meer beschikbaar] sturen met als titel/onderwerp: [REVIEW] JOUW NAAM + BESTELNUMMER. In het bericht zelf kun je vervolgens aangeven over welk(e) artikel(en) je een review geschreven hebt.
    Indien je een review wilt schrijven over een product dat ook in onze webshop wordt aangeboden maar niet bij ons is gekocht, dien je te bewijzen dat je dit artikel ook echt gebruikt hebt (bijvoorbeeld middels foto's).
  • Om een review te kunnen schrijven dien je ingelogd te zijn op de website van Fitness Seller. Wanneer je als gast hebt bestelt, of een product bij een ander bedrijf hebt gekocht, dien je een account op de website aan te maken alvorens je een review kunt plaatsen. Het registreren is echter zo gedaan, dit duurt slechts enkele minuten!
  • Diegenen die al eerder een review hebben geschreven kunnen met die review ook meedoen aan deze actie!
  • Het is de bedoeling dat je het product beoordeelt en dus niet het bedrijf Fitness Seller. De review hoeft niet persé uitgebreid of lang te zijn, maar hou het aub wel overzichtelijk met een goede inhoud. Een aantal dingen die je in je review kunt aankaarten zijn bijvoorbeeld:
    • prijs/kwaliteit verhouding
    • plus- en minpunten
    • oplossingen voor eventuele problemen
    • etc.
    Op deze pagina vind je voorbeelden van reviews.
  • Indien wij vinden dat een review niet geplaatst kan worden, wordt de schrijver hiervan op de hoogte gesteld. De review telt dan niet mee voor de prijsvraag! Dit heeft verder niets te maken het aantal sterren dat je voor een product geeft, wees dus eerlijk & professioneel in het schrijven van je reviews. Indien jij een product slecht vindt, dan willen wij dat graag weten! Laat je dus niet afschrikken in het uitdelen van maar 1 of 2 sterren!
  • Iedere deelnemer wordt één keer meegeteld voor de trekking van de winnaar, onafhankelijk van de hoeveelheid reviews die hij/zij plaatst. Laat dit je er echter niet van weerhouden om meerdere producten te reviewen!

Review schrijven
Onder de productbeschrijvingen op de pagina's van alle producten in onze webshop vind je een review sectie. Klik op de knop review schrijven om je eigen review voor het betreffende product toe te voegen. Let er op dat je ingelogd dient te zijn op de website om een review te kunnen schrijven!

Reviews worden niet anoniem geplaatst, op deze manier komt een review voor andere bezoekers namelijk betrouwbaar en professioneel over! Alleen je voornaam is zichtbaar als auteur van de review. Je achternaam is alleen zichtbaar voor Fitness Seller, dus niet voor andere bezoekers!

De inhoud van de review bepaal jij uiteraard zelf! Zoals eerder vermeld hoef je niet te gaan slijmen, wij willen professionele reviews zien! Bovendien zal de winnaar niet gekozen worden aan de hand van zijn/haar review, schrijf dus gewoon een lekker nuchtere review! Wees niet bang om met maar 1 of 2 sterren te beoordelen als jij slechte ervaringen hebt gehad met een product. Geef dan wel duidelijk in je review aan welke redenen dit heeft.

Je hebt alle regels doorgelezen en je wilt aan de slag? Ik zal je niet langer ophouden, succes!


Deze actie loopt tot donderdagavond 6 december. Vrijdag wordt de winnaar bekendgemaakt!

 
mooie actie :thumbs:
 
Wederom een goed iniatief :thumbup:
Ik ga binnekort van start met de lifting straps van de barbarian line, ik steek ze dan ook eens in de wasmachine om te kijken als er iets aan veranderd :D
 
Gelukkig net veel gekocht om een review over te schrijven :p Die Professionele Curl halterstang zie k wel zitten.

Goed initiatief!
 
Als ik win, kies ik voor die bon van €50 om iets groters te kopen :eyebrow:
 
toffe actie!
 
telt mijn kettlebell review mee? :D


goed plan iig :thumb:
 
Leuke actie, reviews zijn zeer nuttig als je twijfelt over een aankoop. Zowel negatieve als positieve reviews kunnen klant en verkoper helpen.
 
binnekort bestel ik ik wat nieuws en doe ik gelijk review
 
Heel goed initiatief.:thumbup:
Heb nog een nieuwe review gemaakt over schijvenstandaard.
 
Voor diegenen die niet de moeite hebben gedaan om door de (veel te lange) openingspost te lezen:

vandaag is de laatste dag dat je nog kunt meedoen!
 
Bedankt voor de herinnering, heb ook een review geplaatst
 
De actie is afgelopen! Morgen wordt de winnaar bekend gemaakt!

Helaas was de actie niet zo'n groot succes als verwacht, maar alsnog een goed resultaat en dus een opstapje voor toekomstige acties!

Blijf je reviews gewoon op onze website plaatsen, als er ooit nog een review actie komt zullen alle reviews die vanaf nu geplaatst worden gewoon meedoen aan die actie!
 
De winnaar is geworden:
BramV

Gefeliciteerd Bram! Alle anderen niet getreurd, we zijn zeker van plan om nog andere leuke acties te houden!

Zoals eerder gezegd, blijf je reviews gewoon plaatsen op Fitness-Seller.nl - als er ooit weer een review actie wordt gehouden zullen alle reviews die vanaf vandaag geplaatst worden gewoon kunnen meedoen aan die actie!

Voor de geïnteresseerden; de winnaar is gekozen middels een digitale hoge hoed ;) Alle namen zijn in een random-scriptje ingevuld waardoor vervolgens een willekeurige winnaar is gekozen. Er is dus niet gekeken naar de kwaliteit van of de hoeveelheid reviews!
 
proficiat Bram :thumbup:
 
Laatst bewerkt:
gefeliciteerd Bram:D
 
Haha prachtig:D
Ben enorm blij dat ik gewonnen heb.
Ik laat nog weten wat ik er mee koop.:D
 
Back
Naar boven