MuscleMeat

Schrijnende Verzekeringskwestie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wie zegt dat of waar staat dat?
Voorlopig wil een verzekeraar alleen weten bij het aanvragen van een polis of je de regelmatige bestuurder bent. :p

Volgens mij betaal je vanaf dan netjes elke maand je premie, en worden ze geacht dekking te verlenen :)


Het eerste is een feit (zie mijn vorige post)

Het tweede verwacht ik, maar weet ik niet (als ze iets verdacht zien neem ik aan dat ze het uitzoeken)
 
Dus ik kan de auto laten overschrijven op mijn vaders naam en dan gebruik maken van zijn verzekering zodat hij verzekeringsnemer is en ik er gwn fulltime in kan rondrijden>?>

:D

:thumbs: slim
 
Dus ik kan de auto laten overschrijven op mijn vaders naam en dan gebruik maken van zijn verzekering zodat hij verzekeringsnemer is en ik er gwn fulltime in kan rondrijden>?>

:D

:thumbs: slim

Het klopt niet, maar het kan wel :cool:

tenminste, in ons geval dus :D
 
Bedenk wel dat als je geen auto in de verzekering hebt je ook geen schadevrije jaren opbouwt. Maar ik geloof dat je met jouw rijsT sowieso niet op schadevrij rijden moet rekenen :o
 
Hallow ik blaas 70.000 km per jaar in dit overvolle land waar elke dag 100'en autoongelukken gebeuren.

De gemiddelde Nederlander maakt 1 auto-ongeluk per 125.000 km.
Voorlopig heb ik verzekeringstechnisch 1 x schuld gehad omdat ik dus van achter bij iemand erin vloog..............de overige 2 waren idd dom maar heb ik zelf gecashed en zijn geen anderen bij betrokken geweest :)
 
Das niet zo'n mooi lijstje lange, zo rijd ik niet met jou naar Frankrijk ;)
 
Das niet zo'n mooi lijstje lange, zo rijd ik niet met jou naar Frankrijk ;)

Reistijd gaat van effectieve vistijd af, noodzaak is dus om er zo snel mogelijk te zijn :D
Als ik de bekeuringen eens binnenkreeg die ik in Belgie/Frankrijk gemaakt heb..........;)

Vooral Luik en de Ring Parijs :)

Sja........kom je goed weg als nederlander :cool:
 
Dus ik kan de auto laten overschrijven op mijn vaders naam en dan gebruik maken van zijn verzekering zodat hij verzekeringsnemer is en ik er gwn fulltime in kan rondrijden>?>

:D

:thumbs: slim

mits je de verzekeraar op de hoogte stelt dat JIJ de regelmatige bestuurder bent..............

;)
 
Back
Naar boven