Fitness Seller

Schuin drukken

Bezoekers in dit topic

iKsZ

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
267
Waardering
0
Ik heb echt iets zeer vaags. Met schuinbanken krijg ik zo´n 15% minder gewicht dan met dumbbells drukken. Het is toch vrijwel altijd (hmz dat is niet correct Nederlands vrijwel-altijd) andersom? Banken meer dan met dumbbells?

En hoe is dit gewicht omhoog te brengen? Zelfde truc als Spike weleens verteld heeft op de vraag met gewoon banken? 5*5 en dat soort fratsen?
 
Originally posted by iKsZ
Ik heb echt iets zeer vaags. Met schuinbanken krijg ik zo´n 15% minder gewicht dan met dumbbells drukken. Het is toch vrijwel altijd (hmz dat is niet correct Nederlands vrijwel-altijd) andersom? Banken meer dan met dumbbells?

En hoe is dit gewicht omhoog te brengen? Zelfde truc als Spike weleens verteld heeft op de vraag met gewoon banken? 5*5 en dat soort fratsen?
Dat heb ik ook ???
Net of die stang de ideale bewegingsbaan belemmerd.
Nou ben ik toch al geen ster in bankdrukken, maar vind dumbbells wel fijner.
 
Re: Re: Schuin drukken

Originally posted by Justifire

Dat heb ik ook ???
Net of die stang de ideale bewegingsbaan belemmerd.
Nou ben ik toch al geen ster in bankdrukken, maar vind dumbbells wel fijner.


meestal kan je bij schuin drukken minder gewicht, als je achterover ligt kan je juist iets meer drukken
 
dat was niet zijn vraag Scighera. Ik heb het ook trouwens; pak met incline dumbbells meer dan met incline bench
 
Ik denk dat het meer te maken heeft met de triceps en de bewegingsbaan. Bij schuine db press heb ik altijd de neiging de dumbbells verder van m'n lichaam (lees: opzij) te houden bij het omhoogbrengen waardoor mijn triceps het minder snel opgeeft. Het is altijd mijn triceps die bij incline bench press er de brui aan geeft.
 
Originally posted by Vince
Ik denk dat het meer te maken heeft met de triceps en de bewegingsbaan. Bij schuine db press heb ik altijd de neiging de dumbbells verder van m'n lichaam (lees: opzij) te houden bij het omhoogbrengen waardoor mijn triceps het minder snel opgeeft. Het is altijd mijn triceps die bij incline bench press er de brui aan geeft.

same here..mij triceps beginnen altijd te trillen als ik te zwaar ga bij bench press
 
Jep met mij ook heb al maandenlang de bench press varianten uit men schema gehaald en zware dumbbell pressen gedaan en de resultaten zijn super !!
 
Originally posted by roebbengert
Jep met mij ook heb al maandenlang de bench press varianten uit men schema gehaald en zware dumbbell pressen gedaan en de resultaten zijn super !!
Totdat de dumbbells op zijn.
 
Precies en de dumbbells zijn bijna op... :D

Maargoed alternatieven heb ik genoeg het ging meer erom waarom en hoe het kan.
 
Back
Naar boven