MuscleMeat

Schuin met deadlift (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Thx voor de tips, maar trainen met ervaren lui gaat bij mij toch boven een boek :)
 
Naar de techniek van een top lifter kijken is leuk, maar totaal niet relevant als jij heel andere lichaamsverhoudingen hebt. Magnusson bijv. heeft erg lange armen en pullt bijna stifflegged, betekent niet dat jij dat ook kan.

Bovenrug relaxed vind ik ook maar vaag, schouders inderdaad wel laten hangen.
 
Naar de techniek van een top lifter kijken is leuk, maar totaal niet relevant als jij heel andere lichaamsverhoudingen hebt. Magnusson bijv. heeft erg lange armen en pullt bijna stifflegged, betekent niet dat jij dat ook kan.

Bovenrug relaxed vind ik ook maar vaag, schouders inderdaad wel laten hangen.




Je moet er natuurlijk altijd je eigen draai aan geven, daarom zijn het ook maar richtlijnen hè :).


Maarja, ik post hier weer iets als ik wat meer info kan geven/de oorzaak heb gevonden etc.
 
andy bolton ramt er trouwens ook honderden keren op dat je je lats moet aanspannen, en je ''tight'' moet zijn... dus ik weet niet hoe je er eigenlijk bij komt dat ie relaxed moet zijn?
 
andy bolton ramt er trouwens ook honderden keren op dat je je lats moet aanspannen, en je ''tight'' moet zijn... dus ik weet niet hoe je er eigenlijk bij komt dat ie relaxed moet zijn?

Zit dat boek even globaal door te lezen, je hebt gelijk. hij zet neer dat je je bovenrug relaxed moet houden, vergelijkt dit vervolgens met de positie die je aanneemt voor een benchpress. En zegt 2 hoofdstukken later dat je een "Lat-Lock" Moet uitvoeren. Zo zie je maar, je mist altijd iets :P

donderdag of vrijdag maar is even oefenen daarmee, misschien krijg ik er dan weer wat kilotjes bij :P of is dat schuingaan spontaan pleitte..
 
Back
Naar boven