XXL Nutrition

Schuldgevoel... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nicodemus6

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 feb 2003
Berichten
2.026
Waardering
5
Na een lange dag werken, kwam ik uitgeput aan bij mn vriendin. Ik belde aan en haar broer deed open. "Ze is gaan fitnessen" zei hij, "maar ze is er direct".. Ik was op mn tenen getrapt en wilde naar huis. Ik zei hem dat het pech was voor haar, en dan ben ik maar weg gegaan. Ze stuurde me kort daarop sms'jesp met veel smeekjes en sry's.. Ik kan er niet tegen dat ze op zo'n uur, 22u savonds, alleen door de bosjes rijdt naar de fitness toe, 6 km verderop.. Ze was erg verdrietig. Ik belde haar en ze meende me te zeggen dat ze even weg uit huis moest zijn. Haar moeder ligt nu half op sterven, haar ziekte is weer doorgebroken.. Haar hart kan het begeven en opereren is quasi onmogelijk.. En ik haar maar achter laten...

Kun jeje voorstellen hoe jejezelf voelt, op zo'n moment..

:(
 
Originally posted by Bracke
Na een lange dag werken, kwam ik uitgeput aan bij mn vriendin. Ik belde aan en haar broer deed open. "Ze is gaan fitnessen" zei hij, "maar ze is er direct".. Ik was op mn tenen getrapt en wilde naar huis. Ik zei hem dat het pech was voor haar, en dan ben ik maar weg gegaan. Ze stuurde me kort daarop sms'jesp met veel smeekjes en sry's.. Ik kan er niet tegen dat ze op zo'n uur, 22u savonds, alleen door de bosjes rijdt naar de fitness toe, 6 km verderop.. Ze was erg verdrietig. Ik belde haar en ze meende me te zeggen dat ze even weg uit huis moest zijn. Haar moeder ligt nu half op sterven, haar ziekte is weer doorgebroken.. Haar hart kan het begeven en opereren is quasi onmogelijk.. En ik haar maar achter laten...

Kun jeje voorstellen hoe jejezelf voelt, op zo'n moment..

:(


machistische zak denk ik dan maar opnieuw :)

jij moet gaan sporten etc etc, maar als zij ff uit het huis moet, dan ben jij op je teen getrapt? als ze per se wilt gaan, gaat ze toch dus goed.

nou ja, als je raad zoekt, denk 2 keer na eer je iets doet in't vervolg, nothing is what it seems
 
daar ging het niet om volgens mij. Het feit dat zij als vrouw zijnde om 22.00u nog 6km in haar eentje over straat heen gaat vond hij niet goed
 
Re: Re: Schuldgevoel...

Originally posted by Spike



machistische zak denk ik dan maar opnieuw :)

jij moet gaan sporten etc etc, maar als zij ff uit het huis moet, dan ben jij op je teen getrapt? als ze per se wilt gaan, gaat ze toch dus goed.

nou ja, als je raad zoekt, denk 2 keer na eer je iets doet in't vervolg, nothing is what it seems

Hahaha weer een of ander sloef..

Spike, ik kan er niet aan doen, maar als ik ben gaan werken, en mijn vriendin heeft een hele dag vrij, verwacht ik toch wel een beetje eten en troosting. Als je dan thuiskomt, en je loopt al op straat half te slapen. DAn ben je toch blij haar te zien.. Als ze dan plots is gaan fitnessen en ze heeft je niets gezegd.... Ik weet niet, ik voelde me op dat moment een vod, een postkaart.. Ik ben geen liedje dat je aan en af kan zetten. In ieder geval, ik dacht pfff.. Ik ga maar naar huis, daar is in ieder geval iemand thuis. Bovendien was het niet enkel daarom, zoals je zegt, ze was gaan fitnessen en het was 22u.. Weet niet of jij er mee in zou zitten, denk het niet maar kom, maar ik alvast wel. Mijn vriendin is zeer fragile en kan niet haar mannetje staan wat kracht betreft. Het bos waar zij doorrijdt snachts is zeeer donker en zeer verlaten. Een vriendin van haar is er es bij de arm genomen en bijna van haar fiets getrokken door een vreemde dikke man. Ze is nog kunnen ontsnappen. Ik ben gewoon overbezorgd, dat is al.. TEnslotte Spike, heeft iedereen prinipes, en mijn principes is dat een vrouw anders is dan een man, zodanig dat er dingen zijn die zij niet mag doen, en er zijn dingen die een man niet mag doen..

BEn geen machistische zak :) Ben een hele lieve bezorgde jongeman..
 
Bracke, zo ga je haar vlug kwijt zijn, hoor. Jullie blijven (ook al heb je een relatie) 2 aparte individuën en als je elkaar al niet gunt van alleen buiten te komen, dat kan niet blijven werken (ik spreek uit ervaring).
 
om gewoon de discussie hier goed te starten, ik spreek dus zeer graag over relaties, man-vrouw en dergelijk, dus ik zal maar héél braafjes mijn mening neer pennen :D (lol, nu klonk ik echt als een sloef)

Spike, ik kan er niet aan doen, maar als ik ben gaan werken, en mijn vriendin heeft een hele dag vrij, verwacht ik toch wel een beetje eten en troosting. Als je dan thuiskomt, en je loopt al op straat half te slapen. DAn ben je toch blij haar te zien.. Als ze dan plots is gaan fitnessen en ze heeft je niets gezegd.... Ik weet niet, ik voelde me op dat moment een vod, een postkaart.. Ik ben geen liedje dat je aan en af kan zetten.
wel, je ben geend liedje dat je aan en af kan zetten, maar zij hoeft nou toch ook geen hondje te zijn die haar baasje braaf moet opwachten met sloefjes en krant in haar muil. Trouwens overhaast reageren is nooit goed want je weet niet wat erachter kan zitten (heb je aan den lijve ondervonden). je hoeft daardoor geen sloef te zijn. ik zou mij dat echt niet aantrekken.

In ieder geval, ik dacht pfff.. Ik ga maar naar huis, daar is in ieder geval iemand thuis. Bovendien was het niet enkel daarom, zoals je zegt, ze was gaan fitnessen en het was 22u.. Weet niet of jij er mee in zou zitten, denk het niet maar kom, maar ik alvast wel. Mijn vriendin is zeer fragile en kan niet haar mannetje staan wat kracht betreft. Het bos waar zij doorrijdt snachts is zeeer donker en zeer verlaten. Een vriendin van haar is er es bij de arm genomen en bijna van haar fiets getrokken door een vreemde dikke man. Ze is nog kunnen ontsnappen. Ik ben gewoon overbezorgd, dat is al..
daar zou ik je wel gelijk in kunnen geven. maar ja, heb je dat haar al uitdrukkelijk gezegd? zo ja, kan het zijn dat ze het toch doet uit een zeker protest gevoel (die woorden 'jij bent mijn vader toch niet, dus behandel me niet als een kind' komen plotseling opduiken).


TEnslotte Spike, heeft iedereen prinipes, en mijn principes is dat een vrouw anders is dan een man, zodanig dat er dingen zijn die zij niet mag doen, en er zijn dingen die een man niet mag doen..
zijnde? en in welke zin spreek je van verschillend? en niet mogen doen? hier zou ik graag wat meer van je horen :)
 
loopt wel los als ze al meteen begint te smsen enz is ze zo gek op je dat je haar echt niet kwijtraakt om zoiets...

Zou trouwens wel je verontschuldigingen aanbieden en uitleggen dat je beetje boos werd omdat ze zo laat alleen over straat ging, zal alleen in je voordeel werken want vrouwtjes vinden het mooi als je hen wil beschermen...
 
Lol en nu komen alle replys:

Bracke, zo ga je haar vlug kwijt zijn, hoor. Jullie blijven (ook al heb je een relatie) 2 aparte individuën en als je elkaar al niet gunt van alleen buiten te komen, dat kan niet blijven werken (ik spreek uit ervaring).

Neen, wij zijn al 2 jaar samen. Mijn vriendin bedient me nog steeds op de wenken, als een god. Bovendien weet je niet over wat je spreekt denk ik.. Of je hebt nog nooit echte liefde meegemaakt. Ik heb het haar al vaak gezegd. Ik heb niet het gevoel dat er 2 personen aanwezig zijn als we bij elkaar zijn. Het is net of je bent tegen jezelf aant babbelen als ik met haar een babbeltje doe, zo gerust zijn we bij elkander. We zijn bovendien beste vrienden. Denk niet dat het veel voorvalt wat wij hebben.. Maar dat zal wel een gedacht zijn, want het zou spijtig zijn dat het slechts bij ons voorkomt...

Het is geen verwijt hoor Ollebol, het is gewoon een gedacht.


@SPIKE

wel, je ben geend liedje dat je aan en af kan zetten, maar zij hoeft nou toch ook geen hondje te zijn die haar baasje braaf moet opwachten met sloefjes en krant in haar muil. Trouwens overhaast reageren is nooit goed want je weet niet wat erachter kan zitten (heb je aan den lijve ondervonden). je hoeft daardoor geen sloef te zijn. ik zou mij dat echt niet aantrekken.

Lol... Dat weet ik heus wel hoor, dat het geen hondje is.. ik verdien enig respect, zij verdient enig respect. Ik geef haar steeds het beste deel van de koek, ook al weet ze dat niet. Ik verdedig haar, geef haar advies, sta voor haar in. Weet je Spike.. Je moet een vrouw behandelen zoals ze dat zelf wil en zoals jij dat wil. Je moet op het gevoel afgaan. Denk niet dat mn vriendin samen kan zijn met een postkaart, een flauwe man, die nooit zijn mening zegt, die nooit es "nee" durft zeggen. Mannen en vrouwen zijn tegenwoordig te snel op hun tenen getrapt. Een relatie zie ik iets als iets dat niet kapot kan gaan op een gewone dag. Je moet beiden tegen een stootje kunnen, en zeker niet weglopen van een discussie. Onze ruzies eindigen steeds in een omhelzing, meestal toch. Ik weet wat ik haar geven moet, ik voel dat, is dat enige sensuele intelligentie? Ik weet het niet, ik weet enkel dat ik aanvoel wat zij wilt, en dat is godzijdank een mooi talent. Ik geef je groots gelijk dat je niet bij alle vrouwen je zo machistisch kunt gedragen, maar dan moe jij toegeven dat er ook vrouwen zijn, die wel een man nodig hebben die het touw in handen durft nemen.
 
daar zou ik je wel gelijk in kunnen geven. maar ja, heb je dat haar al uitdrukkelijk gezegd? zo ja, kan het zijn dat ze het toch doet uit een zeker protest gevoel (die woorden 'jij bent mijn vader toch niet, dus behandel me niet als een kind' komen plotseling opduiken).

Ja, heb ik haar al vele malen gezegd. Neen, het was geen protestreactie van haar. Ze had het thuis moeilijk dus was ze gaan lopen. Ze was dus maar gaan trainen..

Bovendien.. Wat dat vaderfiguur betreft.. Ik heb steeds het gevoel dat ik voor haar als een vader fungeer. Ze heeft namelijk geen vader bij haar thuis, en het kot staat daar dus op zn kop.. Vanaf het begin van onze relatie zeg ik; "neen dat mag niet", "Doe de deur dicht, de koude gaat buiten", "Doe uw schoenen uit, en doe uw sloefen aan", "Ruim uw kamer es op", "Wees lief tegen uw moeder, als ge ze verliest zult ge er spijt van hebben", "Neen, ik blijf niet slapen tijdens uw examens", enz... enz... Kan misschien duiden op een honger naar een leidingsfiguur?? Ik denk van wel..


zijnde? en in welke zin spreek je van verschillend? en niet mogen doen? hier zou ik graag wat meer van je horen

Lol, ik wist wel dat je dat ging vragen... Wel, Hier komt mijn theorie.. In de maatschappij zijn er mensen. Mensen in alle maten, in alle kleuren, met talenten, zonder talenten, met gebreken, zonder gebreken, enz... Nu wat is rechtvaardigheid?
Dat je ze allen gelijk moet behandelen? Neen fout.. Een mens in een rolstoel kan je moeilijk de trap opsturen. Zwakken moeten ander behandeld worden, dan de sterken. Bij vrouwen en mannen is dat ook zo het geval. Een man is sterker, heeft een beter ruimtelijk inzicht, neemt initiatief, is radicaler en neemt beslissingen zonder fatsoenlijk na te denken, is agressiever...
Een vrouw is fysiek zwakker, emotioneel sterker, bezitten een emotioneel intelligentie, denken na voor ze actie ondernemen..

Een vrouw kan daarom niet snachts buiten naar mijn zin. De man is verantwoordelijk voor zijn vrouw, hij moet haar beschermen. De vrouw moet altijd voorang krijgen, zij moet alles krijgen naar haar zin. De man moet zich opofferen voor zn vrouw en zn kroost.. Hij moet hen liefde geven, brood op de tafel, bescherming. Het klinkt mis voor sommigen nogal middeleeuws, maar ik ben ervan overtuigd dat wanneer puntje bij paaltje komt... Dat de man in het vuur kan springen..

Wie zich hiern iet aangesproken door voelt, geen paniek, ik veralgemeen.. Jij bent dan die mannelijkere vrouw, of de vrouwelijkere man..

Greetz.. ;)
 
Originally posted by nilsjei1234
loopt wel los als ze al meteen begint te smsen enz is ze zo gek op je dat je haar echt niet kwijtraakt om zoiets...

Zou trouwens wel je verontschuldigingen aanbieden en uitleggen dat je beetje boos werd omdat ze zo laat alleen over straat ging, zal alleen in je voordeel werken want vrouwtjes vinden het mooi als je hen wil beschermen...

Ik ben helemaal niet bang haar te verliezen. Ik bedoel wel nu op dit moment. In het algemeen zou ik het een hel vinden moest ik haar verliezen op een bep dag. En ja, ze staat zot van mij. Dat hoort zo, een vrouw moet zot staan van een man. Ik sta ook zot van haar maar een man uit dat minder snel. Ik toch althans..
Mijn zuster is 24 en is juist een jaar getrouwd.. Zij kent haar man al 8 jaar, en ze staat er ook nog steeds zot van.. Net of er geen andere mannen zijn voor haar..

Heb mij verontschuldigd voor het "aftrappen".. Zij heeft zich ook verontschuldigd voor het "aftrappen" en voor de emotionele tranen.. BTW , je hebt gelijk.. Vrouwen vinden het mooi als ze zien dat je haar beschermd en dat je jezelf voor haar geeft.. Nu voor de wijsneuzen.. Je moet nu niet express je gaan opofferen om liefde te krijgen.. Vrouwen voelen dat...
Jezelf geven... Dat moet uit het hart komen..
 
Hmmz, ik ga niet overal op in, maar hier wel ff:

"De vrouw moet altijd voorang krijgen, zij moet alles krijgen naar haar zin."

Hmmz, ik heb ook al lang verkering, ongeveer 16 maanden, maar mijn vriendin krijgt dus echt niet altijd voorrang. En ook niet alles gaat naar haar zin, wanne gek 1! Als alles naar mijn vriendins zin ging kon ik mijn hard-core BB leven wel gedag zeggen. Je moet je eigen dingen houden joh! Als je dadelijk in de 30 bent heb je nog tijd zat voor een huisje-boompje-beesje leventje. Nu ben je nog 'jong' en daar moet je wel een beetje van genieten.

Maar ik pas me ook wel ontzettend veel aan, aan mijn vriendin. Maar ik denk toch dat je vrouwen niet altijd hun zin moet geven want ze hebben eigenlijk nooit echt hun zin. Meeste vrouwen moeten nou emaal wat te zeuren hebben, en als ze dat niet hebben dan zoeken ze dat wel :) Dat is genetisch bepaald, ze kunnen gewoon moeilijk doen over werkelijk waar alles.

Maar ik snap dat als je afgesproken hebt na een lange dag dat je dan sjacherijnig word als ze niet thuis is. Zou ik ook zijn, geef je groot gelijk! Ook over dat alleen fietsen, ook groot gelijk! Maar een beetje vrijheid in je relatie is toch ook niet verkeerd.
 
Originally posted by Rob G
Hmmz, ik ga niet overal op in, maar hier wel ff:

"De vrouw moet altijd voorang krijgen, zij moet alles krijgen naar haar zin."

Hmmz, ik heb ook al lang verkering, ongeveer 16 maanden, maar mijn vriendin krijgt dus echt niet altijd voorrang. En ook niet alles gaat naar haar zin, wanne gek 1! Als alles naar mijn vriendins zin ging kon ik mijn hard-core BB leven wel gedag zeggen. Je moet je eigen dingen houden joh! Als je dadelijk in de 30 bent heb je nog tijd zat voor een huisje-boompje-beesje leventje. Nu ben je nog 'jong' en daar moet je wel een beetje van genieten.

Maar ik pas me ook wel ontzettend veel aan, aan mijn vriendin. Maar ik denk toch dat je vrouwen niet altijd hun zin moet geven want ze hebben eigenlijk nooit echt hun zin. Meeste vrouwen moeten nou emaal wat te zeuren hebben, en als ze dat niet hebben dan zoeken ze dat wel :) Dat is genetisch bepaald, ze kunnen gewoon moeilijk doen over werkelijk waar alles.

Maar ik snap dat als je afgesproken hebt na een lange dag dat je dan sjacherijnig word als ze niet thuis is. Zou ik ook zijn, geef je groot gelijk! Ook over dat alleen fietsen, ook groot gelijk! Maar een beetje vrijheid in je relatie is toch ook niet verkeerd.

Ja sry hoor, ik heb het jullie al es gewaarschuwd.. Ik durf wel es radicaal zijn in mn woorden. Ik bedoel nat niet dat je hen "ALLES" moet geven.. Ik bedoel dat je moet geven en nemen, en dat je af en toe wel es jezelf mag opofferen. Ik doe dat niet omdat het hoort, ik deo dat omdat ik niet anders kan. Het is een instinct, ik voel me slecht als ik haar niet "voorop" zet..
Maar natuurlijk.. Vrouwen hebben ook verplichtingen tov hun man.. Wat de vrijheid betreft, dat is een eeuwige discussie.. In het begin van ons relatie zei ik mn vriendin altijd:

"Je mag doen wat je wilt, je bent zo vrij als je maar kan zijn, je kan gaan feesten, je mag vreemdgaan, en alles wat je maar wilt, maar dat wil niet zeggen dat "IK" daar mee gedient zal zijn.."
 
Ik heb dat ook; word gelukkig als mijn vriendinneke gelukkig is :) Maar af en toe.... af en toe word ik r stapelgek van! Dan denk ik, damn ik wil nu ff geen gezeik, niet rekening moeten houden met iemand anders, kunnen doen WAT ik wil en WANNEER ik wil. Dat gevoel houd meestal 5 minuten aan en dan besef ik al snel dat ik toch niet zonder haar kan...
 
Originally posted by Bracke


In het begin van ons relatie zei ik mn vriendin altijd:

"Je mag doen wat je wilt, je bent zo vrij als je maar kan zijn, je kan gaan feesten, je mag vreemdgaan, en alles wat je maar wilt, maar dat wil niet zeggen dat "IK" daar mee gedient zal zijn.."

en hoe stond zij daar tegen over van haar positie gezien?

ik ben van mening uit eigen ervaring en wat ik om me heen zie gebeuren dat je nooit teveel moet toegeven aan een vrouw.
als ze jou eenmaal zover heeft gekregen dat je meer tijd in har moet steken dan in jouw andere sociale contacten, dan zit je er kort door de bocht gezegd aan vast. uitzonderingen daargelaten uiteraard. Maar wat ik al zei, ik praat uit ervaringen, zowel van mijzelf als van datgene wat ik om me heen zie gebeuren.

tuurlijk snap ik dat jeje vrouwtje veel aandacht moet schenken, mar verwaarloos je vriendengroep niet. daar krijg je cht spijt van. Ik had toendertijd een vriendin waar ik helemaal gek op was. zonder dat ik er erg in had zag ik en belde ik mn vrienden heel sporadisch nog, maar dan alleen als zij op dat moment niet kon.
Toen t uitging besefte ik eigenlijk pas hoever ik daarin ben gegaan. dit zal mij nooit meer overkomen.:rolleyes:

Ik besef ook wel degelijk dat je vriendin diegene is waar je uiteindelijk lief en leed mee deelt en dat je vrienden zowiezo een trede lager op de trap komen te staan. maar tot die tijd staan mn vrienden nog bovenaan de ladder. huisje boompje beestje kan altijd nog. geniet nu nog van datgene wat het leven jou te bieden heeft, met of zonder je vriendin maar verwaarloos je andere sociale contacten niet. daar krijg je later onherroepelijk spijt van.
 
Originally posted by Rob G
Ik heb dat ook; word gelukkig als mijn vriendinneke gelukkig is :) Maar af en toe.... af en toe word ik r stapelgek van! Dan denk ik, damn ik wil nu ff geen gezeik, niet rekening moeten houden met iemand anders, kunnen doen WAT ik wil en WANNEER ik wil. Dat gevoel houd meestal 5 minuten aan en dan besef ik al snel dat ik toch niet zonder haar kan...

Weet wat je bedoelt.. Lijkt mij ook zo'n typisch liefdestrekje.. Doen alsof je zonder partner voortkan, en dan toch lekker in de put zitten moest je zonder haar komen te staan.. We zijn verliefd Rob.. :heart:
 
:) hahaha, true....
 
Originally posted by dandyman


en hoe stond zij daar tegen over van haar positie gezien?

ik ben van mening uit eigen ervaring en wat ik om me heen zie gebeuren dat je nooit teveel moet toegeven aan een vrouw.
als ze jou eenmaal zover heeft gekregen dat je meer tijd in har moet steken dan in jouw andere sociale contacten, dan zit je er kort door de bocht gezegd aan vast. uitzonderingen daargelaten uiteraard. Maar wat ik al zei, ik praat uit ervaringen, zowel van mijzelf als van datgene wat ik om me heen zie gebeuren.

tuurlijk snap ik dat jeje vrouwtje veel aandacht moet schenken, mar verwaarloos je vriendengroep niet. daar krijg je cht spijt van. Ik had toendertijd een vriendin waar ik helemaal gek op was. zonder dat ik er erg in had zag ik en belde ik mn vrienden heel sporadisch nog, maar dan alleen als zij op dat moment niet kon.
Toen t uitging besefte ik eigenlijk pas hoever ik daarin ben gegaan. dit zal mij nooit meer overkomen.:rolleyes:

Ik besef ook wel degelijk dat je vriendin diegene is waar je uiteindelijk lief en leed mee deelt en dat je vrienden zowiezo een trede lager op de trap komen te staan. maar tot die tijd staan mn vrienden nog bovenaan de ladder. huisje boompje beestje kan altijd nog. geniet nu nog van datgene wat het leven jou te bieden heeft, met of zonder je vriendin maar verwaarloos je andere sociale contacten niet. daar krijg je later onherroepelijk spijt van.

Ze staat er tov zoals ik verwachtte.. Ze is over haar oren, net als ik.. Alles komt na mij voor haar.. Ik weet ook wat je bedoelt met toegeven, maar dat is niet wat ik ermee bedoel. Ik geef niet zomaar toe.. Dat is juist waar ik tegen ben. Je hebt me verkeerd verstaan denkk, of ik heb het verkeerd uitgelegd. Ik vind dat je een vrouw moet dienen.. Je moet haar laten merken dat je ze graag ziet, maar ook dat ze niet met je voeten mag spelen. Dat is juist wat vrouwen willen, een man die zijn man kan staan.. Ik laat niet over me heen stappen. Ik heb principes en die moet zij respecteren.

Vorig jaar was het winter en we gingen naar een fuif.. Daar droeg ze plots een kort hempje met een redelijke decolté.. Ik heb haar die avond goed kwalijk genomen, en heb haar goed duidelijk gemaakt dat dat niet is wat ik verlang van een vriendinnetje.. Open en bloot, brrrr.. Zelfs een blote navelbuik kon je zien.. Ik werd gek :eek!: :finger:

Heeft ze nooit meer gedaan...

(en dan nu de kwade replys van; dat mag je niet doen.. Je bent jaloers, je moet haar vrijheid geven, je kan haar niet zeggen wat te doen..)
 
Originally posted by Bracke




(en dan nu de kwade replys van; dat mag je niet doen.. Je bent jaloers, je moet haar vrijheid geven, je kan haar niet zeggen wat te doen..)

bij deze:D
 
Sow he, Brakce, jij bent echt wel errug jaloers. Hoe doet je meiske dat dan in de zomer? En naveltruitje is toch niet echt erg of zo, dat heeft onderhand elke meid wel aan tegenwoordig.

Maar doe jij dan ook helemaal geen 'patser kleding' aan? Heb jij bijvoorbeeld nooit een strak shirt aan, of vind je vriendin het wel goed als elke meid jou vormen kan zien?

Ik zou ook nooit willen dat mijn vriendin van die extreem blote kleding aan gaat doen, maar een naveltruitje moet toch nog net wel kunnen hoor. Als ik jou vriendin een keer tegen kom (kans is 1 op 63563267637373) en toevallig een praatje met haar maak voel ik volgens mij meteen de hete adem van Mr. Bracke in mijn nek die daar al klaar straat met een can of whoop-ass! ;)
 
Originally posted by Rob G

. Als ik jou vriendin een keer tegen kom (kans is 1 op 63563267637373) en toevallig een praatje met haar maak voel ik volgens mij meteen de hete adem van Mr. Bracke in mijn nek die daar al klaar straat met een can of whoop-ass! ;)

volgens mij kom jij niet eens tot dat praatje.

ps de kans dat je haar ziet is 1 op 63563267637372:D
 
Back
Naar boven