MuscleMeat

Schuldgevoel... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by dandyman


volgens mij kom jij niet eens tot dat praatje.

ps de kans dat je haar ziet is 1 op 63563267637372:D

Ben nooit goed geweest in kansberekenen...
 
Originally posted by Rob G
Sow he, Brakce, jij bent echt wel errug jaloers. Hoe doet je meiske dat dan in de zomer? En naveltruitje is toch niet echt erg of zo, dat heeft onderhand elke meid wel aan tegenwoordig.

Maar doe jij dan ook helemaal geen 'patser kleding' aan? Heb jij bijvoorbeeld nooit een strak shirt aan, of vind je vriendin het wel goed als elke meid jou vormen kan zien?

Ik zou ook nooit willen dat mijn vriendin van die extreem blote kleding aan gaat doen, maar een naveltruitje moet toch nog net wel kunnen hoor. Als ik jou vriendin een keer tegen kom (kans is 1 op 63563267637373) en toevallig een praatje met haar maak voel ik volgens mij meteen de hete adem van Mr. Bracke in mijn nek die daar al klaar straat met een can of whoop-ass! ;)

LOL.. Tja, zuiders bloed in de verre genen zekers.. En ja idd, je krijgt een serieuze whoop-ass :D ...
 
Heb niets tegen een naveltruitje hoor. In de zomer kan het.. Maar in de winter op een fuif.. KWeet niet.. Er waren niet veel meisjes die dat aanhadden op dat moment..

Wat het toevallige praatje betreft.. Denk niet dat zij "IN" toevallige praatjes is.. Die kans gaat de mensenlijke vatting wat cijfercombinatie betreft te boven..

;)
 
Herken je dit?

* We hebben ruzie aan de telefoon, ze smijt de telefoon r op en ik denk: WEDDEN dat ik haar deze keer ZEKER niet ga terugbellen. ZIJ moet nu maar degenene zijn die het eerste contact weer maakt!!!! Uurtje later bel ik haar op....ze houd het (bijna) altijd langer vol als ik...
* Ze vraagt iets aan me, ik leg het haar uit. Ze geloofd me niet en vraagt het iemand anders. Die geeft haar dezelfde uitleg als ik. Ze zegt: ooooow zooo!!! ...grrmmllll....
* Ik ben geil als boter en heb zin in een ongelofelijke dikke coïtuspartij. Zij heeft niet zo'n zin en is sowieso nog moe van die coïtuspartij van daar strax. Ik denk bij me zelf: De volgende keer als zij wel zin heeft doe ik het NIET! Ze kruipt tegen me aan en begind te friemelen. Ik denk koppig: je krijgt het NIET. Ze voelt een keer aan mijn genotsknots en ik denk: **** it! En geef haar een veeg :)
* Het is een kleine moeite voor haar. Het is een even kleine moeite voor mij. Ik moet het doen...
* Het is laat en ik wil slapen... Zei kan niet slapen en vraagt of ik haar nog ff wil kriebelen (want ze kan r niet goed tegen als ik eerder lig te maffen als haar). Ze valt in slaap en maakt de daarbij horende slaapgeluiden. Ik kan niet meer in slaap komen....
* Ze vraagt of ik blijf slapen: Nee want ik heb mijn sups niet bij. Ze vraagt of ik vroeg naar haar kom: Nee want ik moet pompen. Ze vraagt of ik op kan schieten: Nee want ik moet nog eten. Ze vraagt of ik langer blijf: Nee want ik heb mijn nachtrust nodig. Ze twijfeld of ze wel belangrijker voor me is als fitness....
 
Originally posted by Rob G
Herken je dit?

* We hebben ruzie aan de telefoon, ze smijt de telefoon r op en ik denk: WEDDEN dat ik haar deze keer ZEKER niet ga terugbellen. ZIJ moet nu maar degenene zijn die het eerste contact weer maakt!!!! Uurtje later bel ik haar op....ze houd het (bijna) altijd langer vol als ik...
* Ze vraagt iets aan me, ik leg het haar uit. Ze geloofd me niet en vraagt het iemand anders. Die geeft haar dezelfde uitleg als ik. Ze zegt: ooooow zooo!!! ...grrmmllll....
* Ik ben geil als boter en heb zin in een ongelofelijke dikke coïtuspartij. Zij heeft niet zo'n zin en is sowieso nog moe van die coïtuspartij van daar strax. Ik denk bij me zelf: De volgende keer als zij wel zin heeft doe ik het NIET! Ze kruipt tegen me aan en begind te friemelen. Ik denk koppig: je krijgt het NIET. Ze voelt een keer aan mijn genotsknots en ik denk: **** it! En geef haar een veeg :)
* Het is een kleine moeite voor haar. Het is een even kleine moeite voor mij. Ik moet het doen...
* Het is laat en ik wil slapen... Zei kan niet slapen en vraagt of ik haar nog ff wil kriebelen (want ze kan r niet goed tegen als ik eerder lig te maffen als haar). Ze valt in slaap en maakt de daarbij horende slaapgeluiden. Ik kan niet meer in slaap komen....
* Ze vraagt of ik blijf slapen: Nee want ik heb mijn sups niet bij. Ze vraagt of ik vroeg naar haar kom: Nee want ik moet pompen. Ze vraagt of ik op kan schieten: Nee want ik moet nog eten. Ze vraagt of ik langer blijf: Nee want ik heb mijn nachtrust nodig. Ze twijfeld of ze wel belangrijker voor me is als fitness....

Erg fijn om te lezen, kan het mij allemaal voorstellen.. Maar neen het is raar, ik herken bijna niets uit uw lijstje.
* Ruzie aan de telefoon hebben we nooit, en moest het ruzie zijn dan belt degen die in fout was. Niet degene die het langer of minder lang kan volhouden..
* Wat de coïtus betreft heb ik nooit of nimmer te klagen.. Althans, ze overbevredigd mij, zij is diegene die constant wil vrijen en dat maakt mij degene die helemaal "leeggemolken" knockout op het bed ligt.
* De kleine moeites delen we
* Ik ben diegene die nooit kan slapen, maar dan laat ik haar met rust, en begin aan vanalles te denken..

Zo zie je maar... Er loopt een wereld van verschil rond..
;)
 
Haha, sow ik had wel verwacht dat je wat zou herkennen. Het is namelijk zo dat als ik met maten of zo r over zit te kletsen dat dat veel dingen zijn die bij veel mensen voor komen.

Heb jij een vriendin die vaker coïtus wil als jij? Damn boy, you lucky biatch. Ligt het r dan aan dat jij nou emaal niet zo vaak zin in coïtus hebt, of je vriendin extreem veel? Mijn vriendin wil vaak genoeg coïtus, 'don't get me wrong, maar ik wil toch bijna altijd wel vaker...

Ennuh, ik ben ook degene die slechter slaapt. Maar het komt oooit voor (na een lange werkdag en hardcore training) dat ik super moe ben. Voor dat geval bedoel ik het :) Mijn vriendin moet gewoon ook eerder slapen als ik :)
 
Wat moet een vrouw hier nu op zeggen...

Maar weet zeker dat vrouwen mannen net zo belachlijk moeilijk vinden, als mannen vrouwen...


Originally posted by Rob G
Heb jij een vriendin die vaker coïtus wil als jij? Damn boy, you lucky biatch. Ligt het r dan aan dat jij nou emaal niet zo vaak zin in coïtus hebt, of je vriendin extreem veel? Mijn vriendin wil vaak genoeg coïtus, 'don't get me wrong, maar ik wil toch bijna altijd wel vaker...

Neem nou maar van mij aan dat een vrouw zich waardeloos voelt als zij meer zin heeft dan haar eigen vriend...
 
Originally posted by Purple
Wat moet een vrouw hier nu op zeggen...

Maar weet zeker dat vrouwen mannen net zo belachlijk moeilijk vinden, als mannen vrouwen...




Neem nou maar van mij aan dat een vrouw zich waardeloos voelt als zij meer zin heeft dan haar eigen vriend...

Je spreekt uit ervaring Purple?
 
Originally posted by Purple
Wat moet een vrouw hier nu op zeggen...

Maar weet zeker dat vrouwen mannen net zo belachlijk moeilijk vinden, als mannen vrouwen...

Neem nou maar van mij aan dat een vrouw zich waardeloos voelt als zij meer zin heeft dan haar eigen vriend...

Tja, wat moet een man hierop nu zeggen??

Ik neem het van je aan, jij zult het namelijk wel weten..
 
Mannen hebben ook hoofdpijn echt waar...

Ik vind het wel goed dat je je schuldig voelt Bracke.
 
Originally posted by Purple
Mannen hebben ook hoofdpijn echt waar...

Ik vind het wel goed dat je je schuldig voelt Bracke.



:rolleyes:
 
Originally posted by Purple
Mannen hebben ook hoofdpijn echt waar...

Ik vind het wel goed dat je je schuldig voelt Bracke.


Little headache never stopted me from makin' love to me girly :)
 
Originally posted by Purple
Mannen hebben ook hoofdpijn echt waar...

Ik vind het wel goed dat je je schuldig voelt Bracke.

Ik weet niet of je de thread goed gelezen hebt maar euh.. Ik voel me heus niet schuldig dat ik minder zin heb (op dit moment) dan mn meisje hoor.. Je voelt je aangesproken nietwaar? Ja, weet je, ik kan het heus begrijpen, dat jij je waardeloos zou voelen moest je vriend minder zin hebben dan jij.. Maar jij bent NET iemand anders dan mijn vriendinnetje..

Op elk potje paste een dekseltje, ik ben anders, dandyman is anders, rob g is anders.. De ene vindt anaal ok, de andere niet. De ene valt voor jong de andere voor oud, de ene voor serieus de andere voor los..

Maar je kan het me niet kwalijk nemen dat ik MINDER zin heb dan mn vriendin.. Mijn vriendin heeft mis MEER zin dan mij, zo kan je het ook bekijken..
 
Niet schuldig omdat je minder zin hebt...
Maar om waarom jij je beledigd voelde omdat zij om 22.00 er niet meer was, omdat ze ging fitnessen...
 
Nou ja beledigd je was er niet blij mee...
 
:)

Tja je hebt gelijk.. Ik was niet beledigd.. Maar heb je de posts allemaal goed gelezen.. Volgens mij heb je wat zinnetjes gemist.
Anders.. Wel... Je moet je es effe in mijn plaats stellen als je het niet begrijpt.. Ik was gewoon teleurgesteld omdat ze er niet was..
 
Originally posted by Bracke


Op elk potje paste een dekseltje, ik ben anders, dandyman is anders, rob g is anders.. De ene vindt anaal ok, de andere niet.


Ey Bracke, dat was wel een verhaal van een maat van mij :) Ik wil mij hierbij van deze jonge distancieren :) Ik ben niet into dat soort dingen!
 
Ja dat is ook wel weer zo Bracke kan me er wel iets bij voorstellen.

-x-
 
Originally posted by Rob G


Ey Bracke, dat was wel een verhaal van een maat van mij :) Ik wil mij hierbij van deze jonge distancieren :) Ik ben niet into dat soort dingen!

lol, ik wilde jullie er niet bij betrekken hoor.. ;)
 
Back
Naar boven