AndroidHealthClinic

Schwarzenegger Museum

Bezoekers in dit topic

Ben je speciaal naar Oostenrijk gegaan voor dat museum te bezoeken of was het een extraatje tijdens een vakantie?

Speciaal daarvoor naar Oostenrijk gegaan:)
Ik heb omdat ik in continuedienst werk altijd 4 dagen vrij dus een beetje als spontaan idee met een trainingspartner en mede schwarzenegger fan daarheen te gaan. woensdag ochtend opgereden, daar rond 6 uur in de avond aangekomen,een gasthaus gezocht 34 euro per nacht met ontbijt. Hoefden niet eens legitimatie of te betalen van te voren. Gewoon van hier heb je de sleutel van de kamer, betalen etc doen we wel als jullie gaan:D. Die avond al een kijkje genomen bij t museum een 5km verderop. Bij het museum waren buiten nog 2 mannen aan het werk die het museum onderhouden deden. Die nodigden ons nog uit voor een pilsje in de tuin van het schwarzenegger huis en konden arnold persoonlijk van vroeger(ze waren zelf al rond de 70). Dag erna museum 2uurtjes bezocht, getraind in een sportschool in Graz:D echt top!! Graz zelf nog ingeweest en de vrijdag ochtend weer terug. Korte trip en flink wat km`ers maar wel zeker de moeite waard geweest!
 
Gaat hem niet worden. Je kan in de VS geen president worden als je niet in de VS bent geboren.

jawel, dat is veranderd, als je (30) een paspoort van de vs hebt dan mag je dat :D
ben niet zeker van die 30 jaar, en hij is een paar maand geleden die periode voorbij gegaan dus :D
 
jawel, dat is veranderd, als je (30) een paspoort van de vs hebt dan mag je dat :D
ben niet zeker van die 30 jaar, en hij is een paar maand geleden die periode voorbij gegaan dus :D

Nope, enkel in VS geboren burgers kunnen meedingen. Er is een tijdje sprake geweest dat ze dit zouden aanpassen in de wet. Maar daar was een 2/3de meerderheid voor nodig. Ik denk wel dat ze dat voorstel toen ingediend hebben, maar stemming leverde geen 2/3de meerderheid op.
 
Back
Naar boven