Fitness Seller

Schwarzenegger off-season

Bezoekers in dit topic

jannnn zei:
cool topic, ik wou dat er nog fotos waren van nu, en dan niet die fotos die al 100 keer gepasseerd zijn bij het zwembad en strand.
 
Er zijn foto's van toen Arnold aan het oppompen was voor de laatste terminator film. Is wel een paar jaar geleden, maar toch. Daar was het nog wel een brute harry, dat is een ding dat zeker is!
 
Heb ff gezocht maar kan ze zo niet vinden. Iemand anders?
 
ze hebben idd in de flex gestaan, althans iig dattie ff een DBF deed in zn leren pakkie:D kan het wel opzoeken maar heb geen scanner, jullie zitten verlekkeren heeft weinig nut:no:
 
Ik ken die site en heb het al heel vaak bekeken.
 
He tha Man!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
mooie fotoshop
[Link niet meer beschikbaar]
 
lionel zei:
Er zijn foto's van toen Arnold aan het oppompen was voor de laatste terminator film. Is wel een paar jaar geleden, maar toch. Daar was het nog wel een brute harry, dat is een ding dat zeker is!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tadaaaaaaaaa:D
 
tx Robert!
 
hier heeft ie tog flink aan de ijzers voor gehangen...of wat lekkers gesnoept?:D
 
Ja, volgens mij beide.
 
wackojacko zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die borst :eek2: HUGE
 
Wat denken jullie: zou arnold nu nog in een paar jaar tijd die vorm van t3 of beter kunnen halen?
 
jannnn zei:
Wat denken jullie: zou arnold nu nog in een paar jaar tijd die vorm van t3 of beter kunnen halen?

Als hij zich daar voor tot in z'n kist chemisch wil verontreinigen wel ja :thumbup:
 
MightyDuck zei:
Als hij zich daar voor tot in z'n kist chemisch wil verontreinigen wel ja :thumbup:
ze zouden het moeten verplichten om anabolica op ter dood veroordeelden te testen, hun trainen en spuiten en wij met zn allen lekker toekijken:cool:
 
Back
Naar boven