MuscleMeat

Schwarzenegger off-season

Bezoekers in dit topic

Sport2000 zei:
ze zouden het moeten verplichten om anabolica op ter dood veroordeelden te testen, hun trainen en spuiten en wij met zn allen lekker toekijken:cool:

Daar kun je best een leuk TV-programma van maken! Contact John de Mol anders even.
 
Sport2000 zei:
ze zouden het moeten verplichten om anabolica op ter dood veroordeelden te testen, hun trainen en spuiten en wij met zn allen lekker toekijken:cool:
Fijn als je naderhand blijkt onschuldig te zijn.
 
naderhand onschuldig, merken ze vrij weinig van, ze zijn dood ;) Zoniet, hebben ze aardig body van de shit :D
 
RobertHosper zei:
hier heeft ie tog flink aan de ijzers voor gehangen...of wat lekkers gesnoept?:D

6 maanden van te voren weer begonnen met trainen 6 uur per dag met Franco Columbu ;) .
 
tja als ik zo zijn ouders pics dus toen hij nog jonger was!

vond ik hem betere shape! ik bedoel bodybuiling is 1 maar alleen maar zo groot mogenblijk ( kijk ronnie etc ) vin dik toch minder mooi! hoe hard ze ook trainen
 
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
 
Dat zijn leuke fotos.Zijn er nog meer van deze?
 
Zijn er nog mensen met aanvullingen?
 
ik was nooit zo onder de indruk van arnold ...tot ik een van zijn eerste films zag waar die duidelijk in de bulk was....

jammer dat ik de naam niet weet van de film... had graag hier wat pics ervan gepost... sins dien ben ik een trouwe arnold aanhanger...

dus geen domme praat hier he... ;) :D
 
of misschien red sonja
 
huckfinn zei:
Bedoel je hercules in new york?

hercules in new york zou kunnen... hij was in ieder geval in de stad.. had een soort worstel pakje aan... en gooide tonnen om een enkel (waarschijnlijk) crimnele gasten tegen te houden....

was net er eff op aan het zoeken en vond wel een pic waar die volgens mij in de bulk is ... :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
vind em er scherp uitzien maarja
 
superspider zei:
vind em er scherp uitzien maarja

zeker weten ...maar zo scherp als op het podium is die zeker niet...maarja kan ook te maken hebben met het filmen...
 
jah, niemand kan zo scherp blijven staan, is gewoon ongezond
 
superspider zei:
jah, niemand kan zo scherp blijven staan, is gewoon ongezond

ja goed... maar toch denk ik dat die aan het bulken is.. :D
 
zijn borst blijft echt ongelovelijk.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit vind ik zo'n extreem brute foto he. Zo'n jong ogend koppie en dan zo'n HUGE lichaam eronder. Damn... :)
 
Hele brute foto, wat een tieten zeg.
Wel duidelijk on-season :D
 
Back
Naar boven