Fitness Seller

Schwarzenegger Will Be Back

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Schwarzenegger Will Be Back


May 19 2003


Schwarzenegger in Terminator 3: Rise of the Machines.

Action hero Arnold Schwarzenegger has today how he intended to make even more Terminator movies and vowed: "I'll be back".

He may be nearly 56, but Schwarzenegger plans to reprise his role as the killer cyborg for many more years to come.

The star arrived at the Cannes Film Festival to promote the long-awaited Terminator 3: Rise of the Machines.

It may be 19 years since he first played the role of the Terminator in the sci-fi classic, but Schwarzenegger told a press conference that he was only halfway through his acting career.

"Is this my last Terminator? No. I've so many more years left," he said.

"I'm totally full of energy and thanks to my weight training and cardio-vascular training I'm in great shape.

"I consider this the middle term of my career." And he urged fans: "Go out and see the movie. The more successful the movie is, the faster we can make Terminator 4."

With a budget of close to STG123 million ($A305.32 million), Terminator 3 is on course to become the most expensive movie ever made.


bron: http://www.theage.com.au/articles/2003/05/19/1053196508852.html
 
Lijkt me leuk, Terminator 4.
Maar is zijn levertransplantatie dan gelukt?
 
Idd hij zal toch wel niet meer zo groot als voorheen zijn, en hij kan echt niet meer gaan kuren gezien zijn lichamelijke situatie
 
Zo erg is het niet gesteld hoor. Zijn hartproblemen hadden niets te maken met het steroidengebruik maar was een geërft probleem.
Verder is kuren met test zelfs aangewezen voor mannen vanaf de 50-60. (voor een betere algemene gezondheid!)
Zou me dus niet verbazen als hij nu in een GH/test cycle zou zitten...
 
master! wanneer draait ie in NL/BL?
 
x

volgens mij moet ie in Amerika nog uitkomen, in juli dacht, gehoord van een maat van mij in de USA
 
Originally posted by zoutzak
master! wanneer draait ie in NL/BL?

3 augustus draaien ze hem hier in de zalen..
 
Once a fan always a fan :D

Groet Smalluser :thumb:
 
zeker mooi! ben benieuwd
 
Zag de trailer in de bios voor Matrix Reloaded! Volgens mij word dat wel een wrede film!
 
Originally posted by admin
Zo erg is het niet gesteld hoor. Zijn hartproblemen hadden niets te maken met het steroidengebruik maar was een geërft probleem.
Verder is kuren met test zelfs aangewezen voor mannen vanaf de 50-60. (voor een betere algemene gezondheid!)
Zou me dus niet verbazen als hij nu in een GH/test cycle zou zitten...

Maar als je gaat kuren en hard trainen gaat toch ook je bloeddruk omhoog en komt er een stevige druk op de hartspoier te staan of zit heb ik het fout?
 
Ik ben benieuwd! Dit is een goede kans om te laten zien dat die foto's bij dat zwembad fakes waren.

Go arnie! :thumb:
 
Back
Naar boven