MuscleMeat

schwarzenegger (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nilsjei1234

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
1.580
Waardering
0
Goed dat deze man overtrainde word me duidelijk, maar toch kan ik het niet echt begrijpen..

Hoe hij dan destijds zon niveau heeft kunnen bereiken, niet alleen hij maar ook vele andere bodybuilders uit dit tijd..

Hoe kan dit?

Ze hadden ook allemaal hele goede biceps.. etc..

ik snap er nix van
 
die gast gebruikte allemaal bende.. door dat spul herstel je sneller, dus konn ie er lekker tegen aan......... denk ik
 
idd véél kuren en dus een snel herstel van de schade.
Ook qua voeding hadden ze meer dan één junk dag denk ik;)

ciao
 
Je kan als je goed kuurt en heel veel eet bijna niet overtrainen, er zal altijd wel een beetje groei zijn... daarom werken die schema's wel bij gebruikers, echter met een fatsoenlijk schema kom je ook als gebruiker dezer dagen veel verder.
 
Originally posted by nilsjei1234
.... Hoe hij dan destijds zo'n niveau heeft kunnen bereiken ....

Aanleg en talent thats it en natuurlijk de nodige hulpmiddelen, maar daar kan iedereen over beschikken.

Arnold RULEZZZ big time !

Groet Smalluser :thumb:
 
kijk aanleg schijn ik ook wel te hebben...

maar ja wat ik dan niet snap..

toen wisten ze niks van eten en rust..

de anabolen etc waren toen veel minder krachtig als nu...

Ze trainden toen vet ove.r.

en dan nog zo groot
 
Originally posted by nilsjei1234
kijk aanleg schijn ik ook wel te hebben...

maar ja wat ik dan niet snap..

toen wisten ze niks van eten en rust..

de anabolen etc waren toen veel minder krachtig als nu...

Ze trainden toen vet ove.r.

en dan nog zo groot

arnold wist meer over trainen, eten, rusten en middelen dan menig forumbezoeker hier denk ik. Zeker voor die tijd.
Anabolen niet krachtig :S, toen had je net Dianabol, de "echte" nog, zoals ze wel eens zeggen. En er was echt verder wel genoeg om groot te worden.
En overtrainen?Check T zn reply..
 
oke maar toch...

iik snap er nix van :S

sorry dat ik dom overkom..

maar zoveel als hij trainde en he twerkte dus wel...

en echt voeding schijnt ie nooit echt goed te hebben gehad..

bier na het trainen enz
 
Originally posted by nilsjei1234
.... kijk aanleg schijn ik ook wel te hebben .... de anabolen etc waren toen veel minder krachtig als nu .... en dan nog zo groot .... ik snap er nix van :S .... sorry dat ik dom overkom ....

Je komt niet dom over nilsjei1234 Arnold was in die tijd gewoon uniek net zoals alle andere met geboren talent alleen hij sprong er bovenuit.

En aanleg hebben meerdere mensen er zijn hele voetbalcompetities met stuk voor stuk spelers die aanleg en talent hebben.

Maar er worden er maar HEEL weinig als Cruijff ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
naja zo uniek was hij niet in mijn ogen...

Hij was niet veeeeel groter als de anderen..

maar wist precies hoe hij mensen psychologisch kon beinvloeden en besteedde enorm veel tijd om ideaal te poseren en daardoor kon hij winnen...

Hij schijnt ook een enorme arrogante zak te zijn geweest, die foute adviezen gaf enz, zodat hij kon winnen
 
Idd hij was ook arrogant, maar moet je dat niet zijn om met een bloot lijf op een podium te gaan staan?
Genetische aanleg is altijd belangrijk geweest, je mag ook niet denken dat wat hun deden totaal fout was, enkele dingen zijn serieus verbeterd maar dat wil niet zeggen dat men vroeger niets wist over training etc. verder als je lange periodes op zware as als dbol en anavar staat zoals Arnold dan moet je wel groeien, wat je ook doet.
 
Originally posted by nilsjei1234
.... naja zo uniek was hij niet in mijn ogen...
.... maar wist precies hoe hij mensen psychologisch kon beinvloeden en besteedde enorm veel tijd om ideaal te poseren en daardoor kon hij winnen...

Hij schijnt ook een enorme arrogante zak te zijn geweest, die foute adviezen gaf enz, zodat hij kon winnen ....

Uniek dus :D

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by admin
.... als je lange periodes op zware as als dbol en anavar staat zoals Arnold dan moet je wel groeien, wat je ook doet .....

Hij heeft gebruikt lijkt mij ook wel duidelijk maar of het d-bol en anavar is geweest dat weet niemand alleen een paar insiders.

En 'wat je ook doet' je zal als een beest moeten trainen anders kom je d'r niet ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Met wat je ook doet bedoelde ik hoog volume/laag volume, hard trainen is idd een rode draad.
Verder over die dbol en anavar zijn verschillende getuigen het eens, hij heeft het zelf trouwens toegegeven.
Stel als niemand het zeker zou weten, dan nog hoef je geen expert te zijn om te zien dat je zonder AS nooit zo'n lichaam creëert. Dbol alleen zou trouwens nooit volstaan om er zo ripped uit te gaan zien dus ik ben wel zeker dat er nog andere middelen aan te pas kwamen.
Maar verder ook altijd mijn favo geweest, Arnie :)
 
Yup, Arnold was the best. En zeker ook de aroganste van allemaal. Als je ziet (Pumpin'Iron) hoe die met Lou the Hulk omgaat tijdens die Olympia 75. Echt een asshole :)
 
heb ook gehoord dat ie andere bodybuilders aanraadde voor een wedstrijd melk met zout te nemen enz..

hij gaf het ook zelf toe, toen ze in pumping iron vroegen of het voor hem moeilijk zou zijn om van lou ferrigno te winnen zei hij neh ik hoef alleen maar een paar foute adviesjes te geven
 
Je bent ook een sukkel als je aan je concurrent advies gaat vragen. Maar aan de andere kant, waarom vragen ze hem om advies? Waarschijnlijk omdat ze ervan overtuigd zijn dat hij het ook weet. Hij heeft niet voor niets zo'n lichaam.
 
ja oke, maar het zijn wel flikkerstreken om dan een fout advies te geven, zodat je zeker wint..
 
Moeten hun maar niet zo onproffesioneel zijn en een eigen trainer zoeken met kennis van zaken.
Arnie heeft het gewoon slim gespeeld...
 
Back
Naar boven