Fitness Seller

schwarzenegger (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ben ik 't niet helemaal met jullie eens hoor Eref en T...

op zich heb je gelijk, dat 't niet echt slim staat om bij je concurrenten om advies te vragen.

maar er bestaat ook zoiets als collegialiteit. zal waarschijnlijk wel een uitzondering zijn geweest dat incident van em :D , want zelfs bij die K1 vechtsport omhelzen ze elkaar na de match gewoon broederlijk, terwijl ze 1 minuut geleden elkaars hersens probeerden kapot te slaan...
 
Ik denk dat de concurentie bij BB echt veeel groter is, zoveel prijzen zijn er niet te winnen en als het dan om een groot bedrag gaat dan doen ze er echt alles aan om elkaar zo moeilijk mogelijk te maken.
natuurlijk zullen er ook tussen zitten die het spel sportiever spelen...
 
Originally posted by nilsjei1234
heb ook gehoord dat ie andere bodybuilders aanraadde voor een wedstrijd melk met zout te nemen enz..
Wat ik dan niet snap is dat andere BB-ers zo DOM kunnen zijn om dit klakkeloos aan te nemen ...
 
tsja ze wisten toen nog niet zoveel he...

En arnold was de beste dus die geloofden ze..
 
Originally posted by admin
Ik denk dat de concurentie bij BB echt veeel groter is, zoveel prijzen zijn er niet te winnen en als het dan om een groot bedrag gaat dan doen ze er echt alles aan om elkaar zo moeilijk mogelijk te maken.
natuurlijk zullen er ook tussen zitten die het spel sportiever spelen...
idd helemaal mee eens.
En dan de verhalen die ze voor "ons" in de bladen schrijven.. of die echt werken voor de gewone bb-er... Echt heel integer al die lui hoor.
 
Originally posted by nilsjei1234
.... ja oke, maar het zijn wel flikkerstreken om dan een fout advies te geven, zodat je zeker wint ....

Hehehe beetje respect voor Arnie bro ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
ach heb wel respect maar dat soort ( onnodige ) arrogante verpest de bodybuilding sport..
 
DAT SOORT (Arnold) heeft de Bodybuilding sport groot gemaakt !!!

Groet Smalluser :thumb:
 
Arnold was in die tijd uniek. Maar laten we niet vergeten dat hedendaagse BBers hem van het podium afblazen. Times are changing.
 
Originally posted by Dom!nator
Arnold was in die tijd uniek. Maar laten we niet vergeten dat hedendaagse BBers hem van het podium afblazen. Times are changing.

volgens was het niet zijn lichaam dat uniek was, maar de psychologie die hij gebruikte om het te presenteren..
 
Back
Naar boven