XXL Nutrition

scitec nutrution (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

brambo

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
30 jun 2005
Berichten
129
Waardering
1
bij de zaak waar ik m'n supplementen haal ,verkopen ze sinds kort het merk scitec nutution.iemand ervaring met producten van dit merk??????volgens de verkoper is het superspul allemaal.
 
Nee ik ken wel xxl nutrition.. :D
 
Ik heb een aantal probeer verpakkingen gehad.

Protein delight met stukjes witte chocola en aardbei wel erg lekker maar niet voor als je in de cut zit.
Myomax - zit vanalles in dat wel en Trans-X met creatine enzo.

Het is allemaal wel lekker, het is duurder maar of het nu beter is ???
 
Qua prijs scheelt t niet zo heel veel met XXL. XXL is 49,50 voor 2500gr en die van Scitec is 46 voor 2350gr by bodyenfitshop.nl.

Misschien dat ik die van Scitec wel probeer als ik door mn ON heen ben.
 
Masato zei:
Qua prijs scheelt t niet zo heel veel met XXL. XXL is 49,50 voor 2500gr en die van Scitec is 46 voor 2350gr by bodyenfitshop.nl.

Misschien dat ik die van Scitec wel probeer als ik door mn ON heen ben.

bij ons heb je voordeel als je 5kg pakt, 81,50 ...
 
XXL Nutrition zei:
bij ons heb je voordeel als je 5kg pakt, 81,50 ...
Gelijk heb je. Bij 5kg is XXL 8 euro goedkoper.
 
brambo zei:
bij de zaak waar ik m'n supplementen haal ,verkopen ze sinds kort het merk scitec nutution.iemand ervaring met producten van dit merk??????volgens de verkoper is het superspul allemaal.

scitec is niet echt een topmerk, wordt in Bulgarije ofzo gemaakt. Lijkt allemaal amerkiaans maar wordt daar geproduceerd.

ben er geen fan van. heb whey isolaat er van gehad en zat nog ca 8 gram koolhydraten in. kan dus nooit een goede isolaaat zijn geweest. die is zo gefilterd dat er maar 1gram ofzo inzit.
 
hardgainers zei:
scitec is niet echt een topmerk, wordt in Bulgarije ofzo gemaakt. Lijkt allemaal amerkiaans maar wordt daar geproduceerd.

ben er geen fan van. heb whey isolaat er van gehad en zat nog ca 8 gram koolhydraten in. kan dus nooit een goede isolaaat zijn geweest. die is zo gefilterd dat er maar 1gram ofzo inzit.

ik dacht dat scitec duits was, maar goed...
ik heb de creatine geprobeerd en kan er niet van klagen
 
die Protein delight is zwaar lekker.. hmmmmmmmm :D
 
heb zelf wel een keer trans-X geprobeerd.werkte wel goed maar vond het niet te zuipen!!!!
 
Scitec Nutrition is één van de betere merken imo...ze zouden enkel eens een nieuw product op de markt moeten brengen.
 
brambo zei:
heb zelf wel een keer trans-X geprobeerd.werkte wel goed maar vond het niet te zuipen!!!!

Heb dat ook eens geprobeerd, jaren geleden. Crap crap crap crap.
 
Back
Naar boven