Fitness Seller

Scivation Xtend VS Primaforce BCAA Power (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja klopt , was namelijk weer aan inkopen en dus ff dit topic gecheckt even lezen hoe het ook al weer zat:)
Toch maar voor BCAA Powder gegaan deze keer...
Omdat smaak me echt niet boeit en buiten het feit dat Xtend ook niet echt zo lekker is imo,zoete zooi.

Laat dan even weten hoe je het vond nadat je het de eerste keer gad genomen. Ik weet dat ik de BCAA's van primaforce nog ergens heb staan. Iets van 3 scheppen uit gehaald, maar vind het echt niet weg te krijgen.
 
Gewoon door slikken ;)
 
ik heb het een maand gebruikt maar vond niet dat het iets deed...

:dunno:
 
Moeten BCAA's iets merkbaar doen dan ?
Is slechts voor herstel.....
 
Door voor de training BCAA's in te nemen, voorkom je dat je lichaam tijdens de training spiermassa gaat aanspreken om aan deze aminozuren te komen. En ingenomen na de training zullen zij zorgen voor een maximale eiwitsynthese. Er zal dus geen spierafbraak meer plaatsvinden, alleen nog maar spieropbouw!
BCAA's werken dus zowel anti-katabool als anabool.

van de xxl website
 
Ik gebruik het voor herstel de rest zal allemaal wel :)
 
Koop ze beiden. Doe gewoon een schepje Xtend in je beker en een schepje gewoon BCAA poeder en het smaakt nog steeds prima. En het is erg anabool.
 
Heb Xtend net op gemaakt :)
Maar geeft niet ik sla het gewoon achter over,vies of niet.
 
Pot is binnen.

En wbt de smaak ik snap wel waarom jullie hem niet lekker vinden,maar het is nu ook weet niet zo erg dat je de pot zou moeten laten staan. :dunno:
 
Koop ze beiden. Doe gewoon een schepje Xtend in je beker en een schepje gewoon BCAA poeder en het smaakt nog steeds prima. En het is erg anabool.

Geen slecht idee. Die Extend is best sterk van smaak.
 
Back
Naar boven