AndroidHealthClinic

SCL Holland 06-06-15 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

thomas89

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 mrt 2010
Berichten
32
Waardering
6
Lengte
1m91
Massa
105kg
Ik kan nergens vinden waar dit exact doorgaat? iemand meer info omtrent de locatie?
 
Als het goed is gaat dit in Ulft plaatsvinden.
 
Eens kijken of ik wat volk bijeen krijg om mee te gaan kijken
 
Jij zit naast mij, eerst gezegd.

Ik lees dit bericht nu pas, ik vroeg me al af of je nou wel of niet ging komen kijken, ik kijk alweer uit naar onze jaarlijkse meeting, leuk dat er ondertussen ook een SCL comp is dan !
 
http://www.drucultuurfabriek.nl/voo...hampions-league-holland#.VXGAVI1DR9c.facebook

Deelnemende atleten in Ulft zijn:
Ervin Katona (SER), Lauri Nami (EST), Dainis Zageris (LAT), Martin Hansen (NOR), Zydrunas Savickas (LIT), Luke Stoltman (SCO), Antti Mourijarvi (FIN), Alex Moonen (NED), JF Caron (CAN), Gregorsz Shimanski (POL), Marcos Ferrari (BRA), Jarno Hams (NED), Niels Gordijn (NED) en Vladimir Comorescu (ROM).
 
Echte mannen gaan naar Alphen a/d Rijn...
 
Thor zou toch ook komen ?
 
Succes daar kerel !!

Ik wens zowel jou als Big Z morgen een 230kg log toe :D

Dank je! De 115 heb ik al gehaald, dus die 2 reps = 230.
 
13.30 vanmiddag
Hutteweg 24 in Ulft
 
Ik ga er ook naar toe :).
 
Hoe is het gegaan?
 
1 Shimanski
2 big z
3 zageris
4 caron

---------- Toegevoegd om 19:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------

Z heeft het laten liggen op de carcircle, daar heeft ie 8 punten verloren op Shimanski
 
Hoe deden onze Nederlanders het?
 
Niels deed niet mee wegens blessure, Alex een paar events niet gedaan wegens blessure en jorna kreeg tijdens de wedstrijd een (klein?) blessure?

Maar wat ze deden, deden ze goed! :)

Was blijkbaar ook de laatste officiële wedstrijd dat ervin katona meedeed.
 
Het was een mooie wedstrijd weer en de lange rit dubbel en dik waard maar Svend Karlsen ontmoeten made my day :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Niels deed niet mee wegens blessure, Alex een paar events niet gedaan wegens blessure en jorna kreeg tijdens de wedstrijd een (klein?) blessure?

Maar wat ze deden, deden ze goed! :)

Was blijkbaar ook de laatste officiële wedstrijd dat ervin katona meedeed.

Vergeet Fouad niet die zich toch weer goed staande hield tijdens al het geweld !

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

Jij zit naast mij, eerst gezegd.

Ik heb godverdomme de helft van de wedstrijd gemist omdat ik jou voortdurend aan't zoeken was in de tribunes :(
 
[Link niet meer beschikbaar]

Best een lange docu
 
de sterkste man van de wereld
 
Back
Naar boven