Fitness Seller

SCL Holland 2016

Bezoekers in dit topic

Had ff met Niels gesproken en gaf aan dat hij onderarm blessure heeft. Maar hij zal volgende maand zeker klaar zijn voor de finale!
Nu weet ik wie jij bent vanuit de hoek waarin de opnames zijn gemaakt. ;)

Alex 2e, Jitse nog 4e geworden met 3 onderdelen gewonnen en Enzo 6e net achter Caron. Nederland heeft het echt top gedaan. Zal een mooie finale worden dit jaar.

1. Eric Dawson
2. Alex Moonen
3. Mariuz Lalas
4. Jitse Kramer
5. JF Caron
6. Enzo Tauro

Ben benieuwd wat dat wordt op 9 juli, Niels oogde echt belachelijk groot, wat weegt hij momenteel? Baal dat ik niet bij de finale kan zijn 9 juli, gaat zeker een mooie strijd worden weer.

Helemaal rechts bovenin de hoek met dat opvallende shirt, was ook niet te missen. Misschien heb ik jou ook wel gezien, maar heb geen idee hoe je eruit ziet :D
 
Ja je zat boven Mike en Niels toch?
Ik zat letterlijk naast skinnie. Die mooie jongen, hahaha.
 
Ja je zat boven Mike en Niels toch?
Ik zat letterlijk naast skinnie. Die mooie jongen, hahaha.
Ja helemaal in het hoekje.

Ik heb skinnie ook niet gezien/herkend.
 
Wij zaten precies in het midden van zelfde tribune, boven aan de trap.
Denk 10m bij je vandaan. Ik heb nog voor je neus gezeten blijkbaar toen ik ff met Mike en Niels sprak.
Je moet het maar net weten.

Ik weet zelf ook nog niet zeker of ik erbij kan zijn bij de finale volgende maand.
 
Wij zaten precies in het midden van zelfde tribune, boven aan de trap.
Denk 10m bij je vandaan. Ik heb nog voor je neus gezeten blijkbaar toen ik ff met Mike en Niels sprak.
Je moet het maar net weten.

Ik weet zelf ook nog niet zeker of ik erbij kan zijn bij de finale volgende maand.
Bruin haar met staart/baard? Viking uiterlijk? :D
 
Jammer dat Jitse de dumbbell niet onder controle kreeg anders had ie zeker op het podium gestaan
 
Heeft er misschien iemand enig idee wanneer het op tv(rtl7) wordt uitgezonden?
 
Ik zie net op Enzo zijn facebook dat het in september wordt uitgezonden....
 
Final Results
1. Eric Dawson - USA - 69
2. Alex Moonen - HOLLAND - 65
3. Marius Lalas - LITHUANIA – 62.5
4. Jitse Kramer - HOLLAND – 60.5
5. JF Caron – CANANDA – 57.5
6. Enzo Tauro – HOLLAND – 52.5
7. Bjorn Andre Solvang – NORWAY – 44.5
8. Lauri Nami – ESTONIA – 41.5
9. Andreas Altmann – GERMANY – 40.5
10. Aaron Page – ENGLAND – 31.5
11. Nemo Tasic – AUSTRIA – 23
12. Dainis Zagaris – LATVIA - 21
13. Bedo Hachikian – BULGARIA - 15
14. Grzegorz Szymański - POLAND - Injured
 
Hello

Sorry, I don't speak Dutch. I'm looking for the first part of this championships (broadcasted 03-09-16). I lost it by an error.
Yesterday morning I paid for the premium subscription but I'm not able to download the file. If anyone has it, please send me a private message.

Thanks
 
Hello

Sorry, I don't speak Dutch. I'm looking for the first part of this championships (broadcasted 03-09-16). I lost it by an error.
Yesterday morning I paid for the premium subscription but I'm not able to download the file. If anyone has it, please send me a private message.

Thanks

If anybody on this board would have it, they would've posted it. You should be able to view it with the paid subscription (srongmanwordlseries I presume)
 
If anybody on this board would have it, they would've posted it. You should be able to view it with the paid subscription (srongmanwordlseries I presume)
Hello

rtlxl.nl subscription. I can watch it but I need the file for join it with the 2nd half. (I'm a collector and I've been collecting Championships for several years)
 
The problem is premium videos can't downloaded. Yesterday I asked in this forum (helpdeskweb.nl) and this was the answer: "Having a premium account is one thing, but having capable software is another. At the moment I don't know any software that can download premium videos from rtlXL."

There's this program but I don't know if it works on older broadcasts http://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/
 
Back
Naar boven