Fitness Seller

Scoop in whey perfection? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Curry Ketchup

Novice
Lid geworden
11 sep 2013
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
63kg
Hallo,

Gisteren is mijn Whey Perfection van 2270g die ik besteld had bij bodyenfit toegekomen. Wat ik me afvraag: zit er normaal niet zo'n scoop/maatbekertje bij om 1 serving whey te kunnen scheppen? Ik kan deze namelijk niet vinden.

Curry Ketchup
 
Die ligt op de bodem; bij B&F wordt eerst het maatschepje erin gedaan en dan de whey.
 
Die ligt op de bodem; bij B&F wordt eerst het maatschepje erin gedaan en dan de whey.

Vaak moet je die eruit vissen ja, haha! Ik zit altijd met de steel van een lepel te roeren door die grote ton whey om het schepje te vinden
 
j6VJu.gif
 
wie gebruikt er nou scoops? gewoon met de handen je voelt zelf wel hoeveel eiwitten je nodig hebt!
 
Hallo,

Gisteren is mijn Whey Perfection van 2270g die ik besteld had bij bodyenfit toegekomen. Wat ik me afvraag: zit er normaal niet zo'n scoop/maatbekertje bij om 1 serving whey te kunnen scheppen? Ik kan deze namelijk niet vinden.

Curry Ketchup
Er zit zeker een maatschep in hoor :) Wanneer het pakket op transport gaat, raakt deze soms zoek in de poeder. Als je met een mes of vork er door heen gaat voel je hem meteen!

Ralf
 
Bij mijn laatste potten lag het schepje gewoon vanboven :cool:
 
Dan gebruik je toch je vorige schepje, wat een geëmmer zeg.
 
Dan gebruik je toch je vorige schepje, wat een geëmmer zeg.

In de emmer (4540 gram) zit de whey in een zak en ligt het schepje er bovenop ;)
 
Er zit zeker een maatschep in hoor :) Wanneer het pakket op transport gaat, raakt deze soms zoek in de poeder. Als je met een mes of vork er door heen gaat voel je hem meteen!

Ralf


Let op!
Met een lepel voel je 'm niet.
 
Oude schepje gebruiken tot je de nieuwe tegenkomt :P
 
Er zit zeker een maatschep in hoor :) Wanneer het pakket op transport gaat, raakt deze soms zoek in de poeder. Als je met een mes of vork er door heen gaat voel je hem meteen!

Ralf

Waarom is een dosering 28gr, maar zijn die maatscheppen veel groter? :)
 
Waarom is een dosering 28gr, maar zijn die maatscheppen veel groter? :)

Bij veel producten klopt hij inderdaad niet, maar het whey schepje is echt 28 gram, heb het wel eens gewogen. Bij twijfel kan je ook maatcups gebruiken. 1 cup is 32gram.
 
Bij veel producten klopt hij inderdaad niet, maar het whey schepje is echt 28 gram, heb het wel eens gewogen. Bij twijfel kan je ook maatcups gebruiken. 1 cup is 32gram.

Niet als er 2 girls erbij zijn ;)
 
Ik zat eerder op een flauwe grap te wachten dat de cup zelf nog geen gram weegt, maar dit kan ook...
 
oude schepje gebruiken tot je de nieuwe tegenkomt idd. als je de oude niet hebt, dan even met een vork in de pot roeren totdat je hem hebt
 
Back
Naar boven