• Veel plezier! 💪🏋‍♂️

MuscleMeat

Scooter misschien kopen...(mensen die er verstand v hebben?

Bezoekers in dit topic

Tom1988

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
1
Laatst bewerkt:
ziet er goed uit.

heb alleen geen verstand van scooters dus aan mijn mening zul je niet veel hebben ;vraag het dbc geloof dat die een scooter heeft als ik me niet vergis

Ik zou het niet doen, niet omdat hij niet mooi is, maar omdat hij hier waar ik woon zo gestolen is.
Daarbij is 18.000 km killing, bij 20.000 is de zuiger en meestal ook de cilinder aan vervaning toe.
En het hele blok na iets meer kilometers ook.

De prijs is daarintegen wel erg netjes voor wat je er allenmaal bij krijgt.
Alleen lullig dat je je buddy niet open kan krijgen.

Zorg als je hem wil kopen dat je er rekening mee houd dat na een aantal km's het 1 en ander vervangen moet worden.
Ook zou ik een heel goed slot kopen omdat verzekeren op diefstal veel te duur is ( en vaak niet eens mogelijk )

Oja, en dat hij onderhouden is bij de dealer zou ik met een korrel zout nemen.
Iemand die zijn scooter zo verbouwd en aan sleuteld doet dat zelf :P

Succes.

Je buddie niet open krijgen gaat op den duur irriteren bro, dat kan ik je nu al vertellen. Verder ben ik ook een total noob dus houd ik me op de achtergrond:o

spaar door voor je auto man, zonde van je centen

18000 met zo'n setupje is al best zwaar voor zo'n blokje, vooral als de kruk/lagers nog nooit vervangen zijn zouden die welleens bijna op kunnen zijn en als je er zelf geen verstand van hebt en dit bij de brommerzaak moet laten doen, is dat erg duur.
cilinder zal dan ook redelijk versleten zijn, maar een cilinderkitje met zuiger is vaak niet zo duur (rond de 80 euro geloof ik) en als je een beetje technisch bent is dit makkelijk te fixen.
dus eerst even vragen wat er aan vervangen is (motorisch)

van prijzen heb ik geen verstand, maar het lijkt me een aardige prijs met al die onderdelen

wat ik me wel afvraag is wat hij met al die onderdelen moet als de scooter dealeronderhouden is, ik krijg eerder de indruk dat ie er zelf redelijk wat aan versleuteld heeft.

Zou het niet doen. Een runner is totaal geen scooter die je niet voor minder kunt krijgen. En 18.000km is veel, en 8jaar is oud. Oftewel vindt hem geen 900 waard.

Vergeet niet dat je bij een scooter eigenlijk alleen naar het motorische gedeelte moet kijken.. Een oud blok met weinig dingen vervangen is vragen om dure 'reparaties' als je dat zelf niet kunt... Die kappen dat stelt niet veel voor, dat kun je ook altijd leuk zelf doen

Gewoonweg NEE
Mijn god als jij de cijfers een wist van het aantal runners dat gejat wordt
Ik zou er serieus in ieder geval 3 sloten opgooien want anders is hij zo weg

Dingen worden zelfs voor politiebureau's gejat

mocro scooter is het, en veel gejat idd.

maarja 18000km valt mee. misschien cilinder honen + zuigertje.
ik zou er meteen een evo70 op legen, evo uitlaat, 24mm carb en evo overbrenging.

Niet doen, ken veel jongens die via zo'n site goedkoop en makkelijk aan een scooter dachten te komen, een vriend van me is binnen een half jaar tijd meer dan 1000 euro kwijtgeraakt aan onderdelen.. Met deze kilometerstand kun jij ook zoiets verwachten..

Zeggen dat je hem koop en eenmaal aangekomen zeg je van nee niet voor dat geld.
Wedden dat je hem ggoedkoper meekrijgt.:)

Mijn ouweheer ging kijken voor een snor scooter. 1250 euro nieuw.
Zit hier een kenteken bij?

Niet doen, kijk gewoon verder. Ik had het vroeger zelf ook vaak, dan zie je een scooter die je leuk vind en wil je hem meteen kopen.
Deze scooter is gewoon te oud voor dat geld.

mocro scooter is het, en veel gejat idd.

maarja 18000km valt mee. misschien cilinder honen + zuigertje.
ik zou er meteen een evo70 op legen, evo uitlaat, 24mm carb en evo overbrenging.

Vooral doen als je fatsoenlijk wilt rijden zonder een heleboel herrie, 0%wegligging bij glad weer, altijd op moeten letten voor politie en je helemaal scheel wilt betalen aan onderhoud en benzine.

toen ik zelf scooter reed vond ik het wel leuk,maar nu ik auto rij irriteer ik me aan die irritante herriedinge.

Door de dealer onderhouden.....ja right ??? Daarom krijg je zo veel onderdelen er los bij....

En indd alle lagers krijgen flink op hun f***ker.... probeer uit te vinden of ze ooit al vervangen zijn.
En scooter is wel makkelijk te onderhouden, de blokjes heb je in een dagje vervangen incl lagers etc. Mits je geen 2 linkerhanden hebt.

Mijn advies; spaar ff door, haal je rijbewijs en koop een auto.

Maja dat ik 17 was heb ik ook bakken met geld uit gegeven aan scooters :o

Back
Naar boven