XXL Nutrition

Nieuws Scooterkillers vrijgesproken

  • Topic starter EricR
  • Startdatum
  • Reacties 25
  • Weergaven 2K
  • Volgers 10

Bezoekers in dit topic

wordt wel heel makkelijk over gedaan zo. Snap niet waarom ze niet op een of ander manier gestraft worden.

- de politie heeft ze op scooter gezien (feit)
- de scooter is gecrashed en ze zijn zelf gewond geraakt (feit)

dus beide zijn betrokken geweest hierbij. Oftewel ze weten beide wie er gereden heeft.
Geen antwoordt is onthouden van informatie die dus overduidelijk bekend is bij de daders.
En aangezien hier iemand aan overleden is, kan je hier alleen al toch een behoorlijk straf op leggen?

Dus stel voor ik ben samen met iemand die bij mij hoort op straat, en hij haalt en pistool te voorschijn en schiet iemand dood. Later worden we beide aangehouden. Ze weten dat iemand van ons het was maar ze weten niet wie. Als we dan gewoon niets zeggen komen we zonder enige problemen hier van af ???

Zo ging het bij het proces van de moordenaars van Meindert Tjoelker ook. Er was niet duidelijk wie de dodelijke trap had gegeven, alle daders kregen dan ook relatief lage straffen.
 
Zo ging het bij het proces van de moordenaars van Meindert Tjoelker ook. Er was niet duidelijk wie de dodelijke trap had gegeven, alle daders kregen dan ook relatief lage straffen.

Dat vind ik al helemaal te gek. Het is net alsof je met 3 man op iemand staat te schieten en dan bij de rechtbank gaat lopen beweren dat je hem alleen in de voeten geschoten had en de anderen hem in de hoofd.

Met dit soort dingen ben je imo gewoon allemaal even schuldig. Zelfs die scooter geval.

triest dit
 
met een iq van 60 zou je niet eens mogen motorrijden

Laat staan het recht op voortplanting, die retarded Mocro heeft dus ook al een kindje van 1.... Goed voorbeeld voor zijn zoontje deze aap
 
Dat je allebei aansprakelijk bent als je achter op een scooter zit ben ik het niet helemaal mee eens. Je kunt er moeilijk af gaan springen. Degene die bestuurd is sowieso strafbaar. Als iedereen gaat inschoppen op een slachtoffer en jou schop was niet de fatale dan is het een ander verhaal. Ben je gewoon schuldig. Maar zolang je er niets aan bijdraagt kun je moeilijk die persoon als schuldig gaan aanwijzen.
 
Voor een waxinelichthouder uit protest van je dode moeder naar de koningin gooien zit je na bijna anderhalf jaar nog steeds vast en krijg je tbs+extra's opgelegd en voor een scooterdiefstal+roofoverval+dood door schuld+bedreiging ziekenhuispersoneel krijg je een paar maandjes.

Ik kan jullie verzekeren dat als een lid van het koningshuis hier het dodelijke slachtoffer was dat ze voor een heeele poos achter slot en grendel gezet worden. Maargoed het is maar een normale burger.

Het aller ergste is nog dat dir soort bericht bijna dagelijks nieuws aan het worden is.

Oom agent ziet niks maar heeft havikogen als je fout geparkeerd staat of 3km te hard rijdt omdat je een auto inhaalt.
 
Allemaal op één eiland dumpen zulk volk. Niet ook nog eens gaan verzorgen en vertroetelen.
 
Back
Naar boven