XXL Nutrition

Aankondiging Score Challenges 2023-2024

Bezoekers in dit topic

Kathlinoo

Moderator
Moderator
Elite Member
Waardering
17.607
Lengte
1m75
Massa
65kg
Puntenlijst van de Challenges 2023-2024 :banana:

In dit topic vinden jullie van elke challenge de puntenverdeling terug en de huidige eindstand.

Challenge #1: Overhead Press

Challenge #2: Sumo Deadlift
  • (1) LittleStrongGuy 168.53 dots = 21 punten :1e:
  • (2)psycomantje 151.52 dots (+bonuspunt bij eindscore) = 20 punten + 1
  • (3) lloydatoni 137.80 dots (+bonuspunt bij eindscore) = 19 punten + 1
  • (4) Jaap ja 136.09 dots (+ bonuspunt bij eindscore) = 18 punten + 1
  • (5) HeekFitness 128.75 dots = 17 punten
  • (6) Stijneke 128.59 dots = 16 punten
  • (7) BB_ 127.81 dots (+ bonuspunt bij eindscore) = 15 punten + 1
  • (8) AK 121.57 dots = 14 punten
  • (9) Sanca Saxon 117.22 dots = 13 punten
  • (10) Furryx94 98.32 dots = 12 punten
  • (11) bobby37 97.33 dots (+ bonuspunt bij eindscore) = 11 punten + 1
  • (12) Kathlinoo 95.23 dots = 10 punten
  • (13) Loca 90.01 dots = 9 punten
  • (14) ThaWasteland 88.0 dots = 8 punten
  • (15) Perzik 87.14 dots = 7 punten
  • (16) Wengstertje 1 dot = 6 punten
Challenge #3: Biceps Curl

Challenge #4: Hip Thrust

Challenge #5: Floor Press

Challenge #6: Calf Raises

Eindstand

Laatst bewerkt:
Moet de stand niet als volgt zijn:
(1)
(2)
(2)
(4)
(4)
(6)
(7)
(8)
Etc.

Dus dat je wel doortelt, in de stand staat bijv. iemand op plek (4) terwijl er 5 mensen boven diegene staan. Dus bij een gedeelde 2e plek hebben wel beiden hetzelfde aantal punten, maar is degene erna 4e..

Moet de stand niet als volgt zijn:
(1)
(2)
(2)
(4)
(4)
(6)
(7)
(8)
Etc.

Dus dat je wel doortelt, in de stand staat bijv. iemand op plek (4) terwijl er 5 mensen boven diegene staan. Dus bij een gedeelde 2e plek hebben wel beiden hetzelfde aantal punten, maar is degene erna 4e..
Maakt dat in de eindstand zoveel uit? Als er op 't einde een gedeelde plek is in de top 3 moet er toch gearmworsteld worden.

Maakt dat in de eindstand zoveel uit? Als er op 't einde een gedeelde plek is in de top 3 moet er toch gearmworsteld worden.
Het klopt wat BB_ zegt, ik verbaasde mij er ook al over. Zolang je kijkt naar punten maakt het niet zoveel uit.

Wat wel uitmaakt voor de eindstand: waarom heeft de nr. 1 van Challenge 2 niet 21 punten? Hoogstwaarschijnlijk zullen er steeds meer mensen afvallen en krijgt de winnaar van de laaste Challenge mogelijk de helft van de punten als de winnaar vannde eerste.

Al kan je omgekeerd zeggen dat 21 punten bij veel minder tegenstanders veel is. Al geldt wel: "Just showing up is half the battle".

• Like
Waarderingen: BB_
Het klopt wat BB_ zegt, ik verbaasde mij er ook al over. Zolang je kijkt naar punten maakt het niet zoveel uit.

Wat wel uitmaakt voor de eindstand: waarom heeft de nr. 1 van Challenge 2 niet 21 punten? Hoogstwaarschijnlijk zullen er steeds meer mensen afvallen en krijgt de winnaar van de laaste Challenge mogelijk de helft van de punten als de winnaar vannde eerste.

Al kan je omgekeerd zeggen dat 21 punten bij veel minder tegenstanders veel is. Al geldt wel: "Just showing up is half the battle".
Was ook aan het twijfelen om dezelfde "hoeveelheid" punten te gebruiken, maar ergens vond ik dat ook apart om te doen.
De challenge weegt uiteindelijk voor iedereen even veel (of minder) door.

Maar als jullie willen dat we gewoon 21 punten als plaats 1 aanhouden kunnen we dat ook doen, maakt mij niet uit.
Nu komt het over of de top 3 uit 5 personen bestaat en dat kan uiteraard niet.
Die 5 mensen blijven sowieso evengoed de top 3, het is dan de 4e plek die verzet wordt naar 5 enzovoort.

Er moeten nog 4 challenges komen, ik acht de kans heel klein dat er veel mensen op exact dezelfde punten gaan uitkomen over 4 maanden.

Laatst bewerkt:
Was ook aan het twijfelen om dezelfde "hoeveelheid" punten te gebruiken, maar ergens vond ik dat ook apart om te doen.
De challenge weegt uiteindelijk voor iedereen even veel (of minder) door.

Maar als jullie willen dat we gewoon 21 punten als plaats 1 aanhouden kunnen we dat ook doen, maakt mij niet uit.
Het lijkt me vooral iets waar je nu aan moet denken. Stel er komt een oefening waarbij blijkt dat maar 3 mensen deze kunnen doen, om wat voor reden dan ook. Dan ben je als winnaar gezegend met een fantastische 3 punten, tov de winnaar van de eerste challenge met 21 punten.
Er moeten nog 4 challenges komen, ik acht de kans heel klein dat er veel mensen op exact dezelfde punten gaan uitkomen over 4 maanden.
Die 5 mensen blijven sowieso evengoed de top 3, het is dan de 4e plek die verzet wordt naar 5 enzovoort.
Ben benieuwd.

Het lijkt me vooral iets waar je nu aan moet denken. Stel er komt een oefening waarbij blijkt dat maar 3 mensen deze kunnen doen, om wat voor reden dan ook. Dan ben je als winnaar gezegend met een fantastische 3 punten, tov de winnaar van de eerste challenge met 21 punten.
Klopt

Maar dit:
Zullen de 21 punten behouden voor de rest van de challenges.
Ik pas het straks even aan op de laptop.
betekent dat als je aan het begin onderaan eindigt je meer gestraft wordt dan wanneer je aan het einde onderaan eindigt.

Er zijn tig manieren om dit recht te trekken, het makkelijkste is om de tussentijdse afvallers uit de voorgaande uitslagen te verwijderen en de punten opnieuw toe te kennen.

Zal men best moeten doen als ik terug innde top3 wil :(

OP bijgewerkt.
Vanessa Lengies Booty GIF

Back
Naar boven