Fitness Seller

Seated DB shoulderpress

Bezoekers in dit topic

jurre owns

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2009
Berichten
833
Waardering
27
Lengte
1m78
Massa
101kg
Vetpercentage
15%
Doen jullie die met super rechte leuning van het bankje of mag het wel een BEETJE schuin staan?
 
1 standje schuin.
 
1 standje schuin idd, voelt voor mij wat fijner aan.
 
Afwisseling tussen die 2 for the win.
 
mijn trianer vandaag liep weer te janken dat het beter recht moet anders krijg je dat je het meer uit je borst doet
 
klopt
 
de borst mag best een beetje helpen, de bovenkant borst is bij de meesten toch al onderontwikkeld.
 
Iets schuiner.
Ik heb probleem dat ik zulke korte onderarmpjes hebt en toch redelijk gewicht pak voor mijn gewicht/lengte (30 de dumbbell) en die dingen dus omhoog moet gooien. Als ik ze dus ook wat naar achter kan gooien is dat makkelijker omdat ik dan een hele draai met mn lichaam kan geven. Als dat bankje recht staat lukt me dat niet..
 
eerst cleanen en dan gaan zitten pindahoofd. moeilijk he, zelf nadenken.
 
Iets schuiner.
Ik heb probleem dat ik zulke korte onderarmpjes hebt en toch redelijk gewicht pak voor mijn gewicht/lengte (30 de dumbbell) en die dingen dus omhoog moet gooien. Als ik ze dus ook wat naar achter kan gooien is dat makkelijker omdat ik dan een hele draai met mn lichaam kan geven. Als dat bankje recht staat lukt me dat niet..

Als ik zwaar ga worden ze gewoon aangegeven door 2 lui.
Veel beter
 
Boven de 10
 
Wij hebben o,25 als laagste.
LIGHTWEIGHT
 
Als ik zwaar ga worden ze gewoon aangegeven door 2 lui.
Veel beter
True maar je wilt niet weten hoe knudde sommige mensen bij mij in de gym zijn.. :o
 
Ik train thuis in m'n mooie homegym ( tegenwoordig samen met broertje ) en heb van die haken waar je de gewichten in kunt hangen, staan hier ook wel op het forum ergens. Werken perfect. Ze eerst naar boven brengen lukt me simpelweg niet met 't gewicht waarmee ik shoulderpress.
 
Back
Naar boven