Fitness Seller

SebastiaanG's: Give me the iron and I'll go to the MAX! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
LEGS
Squat
1x20x20k ( Warm-Up )
1x10x60k
1x2x115k
1x1x120k ( PR! )
1x4x110k ( Doel was 5 reps )
1x6x100k ( Doel was 10 reps )

Calf Raise
3x20x60k

BICEPS
EZ-Curl
2x15x25k + Deadstop

Eigenlijk was het meer een veredelde Squat-sessie :P Ging echt ontzettend lekker, had geen tijd meer om nog meer voor Biceps te doen, desalniettemin goeie training!

Lekkere training: doe je de SQ tot parallel of (on)dieper???
Enne... ik lach mensen nooit uit hoor; ik vond het wel grappig dat er op jullie vorige log na 5 mnd nog gereageerd werd.;):D
 
Squat gaat minstens tot parallel, als ie hoger zit telt die niet. En ik had inderdaad niet meer verwacht dat mensen die oude log nog konden vinden ^^
 
LEGS
Squat
1x20x20k ( Warm-Up )
1x10x60k
1x2x115k
1x1x120k ( PR! )
1x4x110k ( Doel was 5 reps )
1x6x100k ( Doel was 10 reps )

Calf Raise
3x20x60k

BICEPS
EZ-Curl
2x15x25k + Deadstop

Eigenlijk was het meer een veredelde Squat-sessie :P Ging echt ontzettend lekker, had geen tijd meer om nog meer voor Biceps te doen, desalniettemin goeie training!

Wat doe jij weinig oefeningen voor je benen ???
 
goed lezen, het was eigk meer een squat-sessie, mijn benen krijgen er genoeg van langs hoor ;)
 
oke dan zal ik anders stellen , wat doe jij weining oefeningen in je training , standaard of was dit wegens tijdgebrek zoals je zegt , nu doe je alleen je quadriceps en je kuiten + biceps???
 
oke dan zal ik anders stellen , wat doe jij weining oefeningen in je training , standaard of was dit wegens tijdgebrek zoals je zegt , nu doe je alleen je quadriceps en je kuiten + biceps???


Ik sprak hem net nog, en dit was eigenlijk alleen voor zun Biceps bedoelt. Maar omdat ie zo verslaafd is aan het squatten heeft hij dit toch ook nog even gedaan. Kijk anders even verder rond in zijn log en dan zie je zijn vaste routine;)
 
oke ik begrijp het - een squatverslaafde dus ( is weer eens wat anders ) , is natuurlijk ook we een topoefening - om positief af te sluiten 1 * 120 is wel sterk , mijn irm is ook 120 , al heb ik het gevoel dat ik hier binnenkort wel overheen ga .
 
CHEST
Bench Press

1x15x20k ( Warm-Up )
2x15x50k
1x6x60k

Incline Dumbbell Press
1x13x18k
1x15x16k
1x15x14k

Decline Machine Flyes
1x20x10k
1x15x15k
1x12x15k

SHOULDERS
Overhead Press

3x15x20k

Front Raise
1x10x10k
2x15x8k

Chest lijkt als vanouds weer helemaal nergens naar, kracht was weer ver te zoeken. Dat moet nog even terug komen. I've got a million excuses, But I can only blame myself for being weak!
 
lekker geknalt!
 
Toch is 6 keer 60 niet geheel verkeerd, maar inderdaad je hebt er meer kracht in zitten. Desalniettemin mooie training:thumbs:
 
BACK
Chin-Ups

1x15xBW-20k
1x13xBW-15k
1x9xBW-10k

Dumbbell Row
1x15x20k
1x15x22k
1x15x24k

Close Grip Pulldown
1x15x50k
1x10x60k
1x6x55k

Shrugs
3x15x60k

Crosstrainer
10 minuten

Was eigenlijk heel niet de bedoeling om te gaan trainen vandaag, maar had er gewoon erg veel zin in :) Dumbbell Row ging ook erg lekker, had eigk wel hoger kunnen beginnen...
 
Laatst bewerkt:
Jij kan vast niet wachten om weer minder reps te gaan doen:P goede training weer!
 
minder reps = heaven \o/
 
lekkere training!
 
Monday

Chest
-Bench Press
-Incline Dumbbell Press
Shoulders
-Dumbbell Press
-Upright Row
Biceps
-EZ Curls ( + Deadstop )
-Hammer Curls
ABS
-Crunches
-Full Contact Twists

Tuesday


Legs

-Squat
-Leg Extension
Triceps
-Cable Pushdown
-Skull Crushers
Back
-Pull Ups
-Barbell Row
-Close Grip Pulldown
ABS
-Reverse Crunches
-Full Contact Twists

Thursday


Legs
-Squat
-Lunges
-Abductor
-Adductor
-Calf Raise
Chest
-Incline Bench Press
-Flyes
Shoulders
-Overhead Press
-Front Raises
Back
-Deadlift
ABS
-Full Contact Twists
-Machine Crunches


Friday

Back
-Cable Row
-Chin Ups
-Shrugs
Triceps
-Close Grip Bench Press
-Behind The Head Tricep Extension
ABS
-Full Contact Twists
-Crunches

Dit word het nieuwe schema wat ik ga volgen, 3x10 reps, hopelijk wat massa bouwen voordat ik weer aan een 5x5 ga beginnen!
 
Laatst bewerkt:
Met 5x5 bouw je ook massa...
 
waarom gooi je de deadlift niet bij je do-training , nu belast je op do zwaar je onderrug en op vrijdag weer? - leuk schema voor de rest
 
waarom gooi je de deadlift niet bij je do-training , nu belast je op do zwaar je onderrug en op vrijdag weer? - leuk schema voor de rest

Daar zit wel wat in ja, aangezien in donderdag toch de hele avond in de gym ben, kan die deadlift er wel bij. Dan squat ik op het begin van de middag, en deadlift ik savonds.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven