MuscleMeat

SebastiaanG's: Give me the iron and I'll go to the MAX! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
ik zeg ook de bovenste ... (mede omdat de aanhechtingen van de borst er te zien zijn)

helaas pindakaas is het licht en de pose wat slecht :p
 
hehe lekker dan :P laatste halfjaar voor niks getraind dus....:(


edit

6 maanden trainen, kan bijna niet dat er alleen maar vet bij is gekomen... of wel dan??
 
:roflol:

nah, ligt gewoon aan je vet% kerel ;)



Nope ... kan niet ... kan ook zijn dat je gewoon wat meer vocht vasthoudt ofzo hé


Dat is wel goed mogelijk ja, bovenste foto is midje zomer, onderste is in de winter.. nagoed, lekker verder cutten en kijken waar het schip strand, ik zit eraan te denken om na deze 4 weken RKD nog een paar weken CKD eraan vast te plakken om net nog wat lager te gaan in BF. CKD is over het algemeen net wat makkelijker vol te houden met 2 refeed dagen ( woensdag / zondag ). Hoe kun je er trouwens voor zorgen dat je vocht verliest zonder supplementen>? Ik denk dat dat nu al wel gebeurt omdat ik geen lactose meer tot me neem dus daaruit al minder vocht vast houd.
 
Bolle....... :P
 
Dat is wel goed mogelijk ja, bovenste foto is midje zomer, onderste is in de winter.. nagoed, lekker verder cutten en kijken waar het schip strand, ik zit eraan te denken om na deze 4 weken RKD nog een paar weken CKD eraan vast te plakken om net nog wat lager te gaan in BF. CKD is over het algemeen net wat makkelijker vol te houden met 2 refeed dagen ( woensdag / zondag ). Hoe kun je er trouwens voor zorgen dat je vocht verliest zonder supplementen>? Ik denk dat dat nu al wel gebeurt omdat ik geen lactose meer tot me neem dus daaruit al minder vocht vast houd.

Lactose kan je best nemen, Neem elke dag een tomaat! Dit helpt ook erg vochtafdrijvend, maar bijvoorbeeld een broodje kipfilet met 1 tomaat en wat prei en een teen knoflook, eet dit elke dag en na een week is het meeste vocht weg (Je gaat wel meer plassen ook snachts ik waarschuw je!)
 
Lactose kan je best nemen, Neem elke dag een tomaat! Dit helpt ook erg vochtafdrijvend, maar bijvoorbeeld een broodje kipfilet met 1 tomaat en wat prei en een teen knoflook, eet dit elke dag en na een week is het meeste vocht weg (Je gaat wel meer plassen ook snachts ik waarschuw je!)

broodje gaat niet want ik eet geen carbs in de cut ;) tomaat eet ik wel elke dag 1. meer plassen heb ik wel gemerkt ja :P af en aan :D
 
Laatst bewerkt:
Pre-Breakfast Cardio @ 5.15 AM
Bike ( Outside )
50 minuten
Tour


Lekker weer, weinig op aan te merken..
 
Neem je helemaal niets voor je cardio? Geen shake? BCAA's?
 
alleen een flinke schep BCAA's
 
gister niet wezen trainen omdat we een vergadering hadden die nogal flink uitliep op de zaak.. dus vanavond word er gesquat! :) verders gaat het cutten hard, ik zie nu van dag tot dag flinke verschillen en ook andere mensen zeggen dat er al goed te zien dat er wat vanaf is. relaxt is dat ik nu weer een fatsoenlijke ab vacuum kan doen en het er ook echt netjes uitziet :) borst komt nu ook een stuk beter uit, om nog maar te zwijgen over m'n benen ;) Aders blijven tot dusver nog een beetje weg, niet gek want het is winter, oftewel, m'n lichaam heeft de warmte hard genoeg nodig, bloed word dus niet gekoeld.


( voor degene die het bovenstaande stukje over aders niet begrijpen, een korte uitleg:

aders worden gebruikt voor het vervoer van bloed ( duh ) van en naar het hart. Ook zorgen ze voor de lichaamstemperatuur ( niet alleen, maar wel voor een deel ). Als het lichaam te warm word ga je transpireren, zodat je afkoelt. Niet alleen transpireren, ook het verhogen van je aders neemt plaats, dit gebeurt zodat je aders dichter bij het oppervlakte zijn ( verwijden ) en zo de warmte van het bloed makkelijker kwijt kunnen. Omgekeerd werkt dit natuurlijk ook, als alle warmte bewaard moet blijven gaan je aders dieper zitten ( vernauwen ) om alle warmte te behouden in je lichaam. )
 
Damn jou met je snelle cut :p

[jealouse]
 
Zoals het ook wel eens genoemd word een echt cutjong :P
Maar vanavond lekker squaten kerel! Al idee over reps, sets en wheigts?
 
wilde vanaaf squatten voor maximale verbranding, dus flink wat sets, en flink wat weight. zowiezo wel front squats trouwens... wilde kwa gewicht toch eindigen ergens rond de 100k voor 2-3 reps.

denk dat vanaaf een good-old leg workout gaat worden!
 
Front Squat
1x20x20k
1x8x60k
1x8x70k
1x5x75k
1x4x80k
1x2x85k
1x1x90k

Hamstring Curl
1x15x15k
1x8x25k
1x8x35k ( kramp in kuit )
1x8x30k

Leg Extension
2x8x30k
1x8x20k ( Maximale aanspanning )

Standing Calf Raise
1x20x60k
1x20x80k
1x15x120k

Hammer Curl
1x10x12k
1x10x14k
1x10x16k

EZ Curl
1x10x30k ( Wide Grip )
1x6x35k ( Wide Grip )
1x20x20k ( Normal Grip )
 
nette training! Hoe voerjij de LE uit?
 
Hoe ik de leg extension uitvoer..?? is dat niet altijd hetzelfde dan... =\? gewoon zitten, handgreep vasthouden en je benen omhoog bewegen...??
 
oke doe je ook nog veel cardio? i/d week met de cut? 10 gram carbs? Staat je schema ergens?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven