MuscleMeat

SebastiaanG's: Give me the iron and I'll go to the MAX!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
pfieuw respect hoor voor dat voedingsschema.. moet er nietaan denken.. Zal ook Never nooit niet zo laat in mijn carbs gaan..
 
eerste paar dagen is echt klote als je zo laag in carbs gaat van de een op de andere dag. daarna ga je een beetje kwakkelen maar als dat eenmaal voorbij is gaat het prima hoor, resultaten zijn ook erg goed! Morgen, zondag en maandagochtend vroeg weer cardio doen, ik heb nog 2 weken cut te gaan en wil er wel het beste van maken natuurlijk :)
 
eerste paar dagen is echt klote als je zo laag in carbs gaat van de een op de andere dag. daarna ga je een beetje kwakkelen maar als dat eenmaal voorbij is gaat het prima hoor, resultaten zijn ook erg goed! Morgen, zondag en maandagochtend vroeg weer cardio doen, ik heb nog 2 weken cut te gaan en wil er wel het beste van maken natuurlijk :)

Hoelang heb je dan totaal gedaan> van de hoevel BF naar de Hoeveel?

Want eigenlijk is de gemiddelde man vn pnze leeftijd 15 Procent.. Nouw ja, dat is gezond.. Ik denk dat vele daar boven zitten niet waar>?
 
Ik heb er nu bijna 2 weken opzitten, dus totaal van 4 weken ga ik voor. Er werd geschat zo'n 13-14% voordat ik begon, wat het word na m'n cut weet ik nog niet, maar zeker wel onder de 10! En ik denk ook dat er genoeg mensen van onze leeftijd boven de 15% zitten ja.
 
Dumbbell Row
1x8x20k
1x8x26k
1x8x32k
1x8x37k

Wide Grip Pully
1x8x40k
1x8x55k
1x8x65k

Small Pulldown
3x8x60k

Barbell Row

3x8x40k

Shrugs

1x5x80k
2x8x60k

Cable Front Raise

1x8x20k
1x8x25k
1x8x20k

Dumbbell Press
1x8x16k
2x8x20k

Bent Over Raise

1x8x6k
2x8x8k
1x8x10k


En nu heb ik een roid-rage zonder roids zegmaar... voel me k*t.. veelste hard gereden weer ook... ik ga nu slapen en morgenochtend fietsen met me vriendinnetje, hopelijk voel ik me dan weer beter...
 
nette db row maar die BOR?
 
hehe die BOR is niet representatief, ik wilde nog ff het laatste beetje eruit knijpen met volle aanspanning en slow rep... ( dit is gewoon een excuus trouwens, ik had de verkeerde kleur plaat gepakt :P )
 
hehe die BOR is niet representatief, ik wilde nog ff het laatste beetje eruit knijpen met volle aanspanning en slow rep... ( dit is gewoon een excuus trouwens, ik had de verkeerde kleurplaat gepakt :P )

:rolleyes:
 
goeie training zeker & vast. Haal je extra voordeel uit cable front raises of doe je ze enkel omdat je ze fijner vind?
 
Dumbbell Row
1x8x20k
1x8x26k
1x8x32k
1x8x37k

Wide Grip Pully
1x8x40k
1x8x55k
1x8x65k

Small Pulldown
3x8x60k

Barbell Row
3x8x40k

Shrugs
1x5x80k
2x8x60k

Cable Front Raise
1x8x20k
1x8x25k
1x8x20k

Dumbbell Press
1x8x16k
2x8x20k

Bent Over Raise
1x8x6k
2x8x8k
1x8x10k


En nu heb ik een roid-rage zonder roids zegmaar... voel me k*t.. veelste hard gereden weer ook... ik ga nu slapen en morgenochtend fietsen met me vriendinnetje, hopelijk voel ik me dan weer beter...

Lekker geslapen topper? Wel een goede training!
 
goeie training zeker & vast. Haal je extra voordeel uit cable front raises of doe je ze enkel omdat je ze fijner vind?

Met cable voer ik hem altijd wat stricter uit dan met barbell, voor de rest vind ik hem ook prettig om te doen :)



Lekker geslapen topper? Wel een goede training!

Jep, goed geslapen, nu bezig met me eten voor aankomende week, zometeen fietsen :)
 
Cardio
Bike ( Outside )
90 minuten
Interval


Flink stuk gefietst, geteisterd door het weer met flinke tegenwind en regen, wel heel lekker als je dan weer terug bent.
 
als ik niet cut zit ie rond de 75-80, gister ging het me op de Barbell Row ff niet om het gewicht...
 
legs.jpg


rug.jpg


is crappy quality, I know...

Cutstats na week 2
Bodyweight @ 88k

duidelijke veranderingen in me fysiek, vooral te zien op m'n buik, benen en rug. komende 2 weken wil ik m'n cardio flink verhogen om toch het maximale te pakken. na de 4 weken stop ik wel, de verdere cut komt dan vlak voor de zomer wel weer :)
 
Laatst bewerkt:
Pre-Breakfast Cardio @ 4.45AM
Bike ( Outside )
50 minuten
Tour
 
impressive kerel :thumbs:
 
Respect dat je er zo vroeg uit kan komen zeg, nette cardio:thumbs:
 
Incline Bench Press
1x20x20k
1x8x40k
1x8x50k
1x8x60k
1x15x40 + 15x20k

Flat Dumbbell Press
1x8x20k
1x6x22k
1x6x24k
1x8x16k

Cable Crossover
1x8x20k
1x8x15k
1x8x10k

Rope Pushdown

2x10x25k
1x10x10k

One Handed Tricep Extension

3x8x7k

EZ-Bar Extension
1x10x20k
1x10x25k
1x8x30k


Weinig kracht in m'n chest en tevergeefs geprobeerd een pomp te krijgen.. Geen slechte training though...
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven