MuscleMeat

SebastiaanG's: Give me the iron and I'll go to the MAX! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
ben benieuwd beast! :P
 
1 Arm Dumbbell Press
3x8x18k
2x8x16k

Lying Lateral Raises
1x10x5k
1x8x6k
1x5x7k
1x10x5k

Bent Over Barbell Front Raise
3x8x20k

Upright Row
1x10x30k
1x8x35k
1x6x40k
1x6x45k

Dumbbell Shrugs
1x15x20k
1x12x22k
1x10x24k
1x8x26k

Dips
10xBW-20
10xBW-10
10xBW-15

Kickback
3x10x8k

French Press
3x10x25k


Lekkere training, veel andere dingen geprobeerd. 1 Arm Dumbbell Press voor wat coordinatie en afwisseling, goeie oefening om te doen. Lying lateral Raises zijn wel flink zwaar als je ze strict uitvoert, maar ook wel een lekkere oefening. Bent over Barbell Row, lekker zwaar voor je onderrug en abs omdat je ze statisch aanspant. Kickbacks had ik nog nooit gedaan, dat is echt een lekkere oefening voor je triceps, ik voelde ze echt helemaal volpompen met bloed!
 
Mooie training weer, en leuke oefening he dat 1 arm dumbbell press. Eerst de coordinatie goed leren en dan rustig aan opbouwen;) En ik denk dat je 1 van de eerste bent die kickbacks lekker vind:P
 
EINDELIJK HET IS ZOVER!!

De avond van Masters Of Hardcore - Design The Future!!

Cardio
480 minuten ( 8 uur ja )
Hakken!
kcals verbrand? Geen idee, zullen er vast wel een hoop zijn ;)
 
Squat
5x5x100k

Bench Press
5x5x65k

Barbell Row

5x5x65k

Dips
2x6xBW
1x5xBW


Pauperdag, alles ging slecht, heel wat uren op me werk gemaakt en toch redelijk verrot, ruzie thuis blablabla en de training was k*t want het squatten viel echt zwaar tegen... woensdag de hele dag thuis blijven vreten en slapen om fatsoenlijk te kunnen squatten ( THANK GOD FOR SUPERCOMPENSATIE, hopelijk kan ik daar wacht kracht uit trekken! ) bench press ging wel goed en ook dips vielen niet eens tegen.. volgende keer beter..
 
lol omdat je squat naar eigenzeggen k*t is....is heel je training al neit meer te redden?
 
Ga is even eten ... en veel:P
 
lol omdat je squat naar eigenzeggen k*t is....is heel je training al neit meer te redden?

Nee niet echt, maar ik baalde er gewoon van, ook omdat het zo'n klotedag was...
 
Het is niet altijd rozegeur en maneschijn he ;)
Op naar de volgende training, met 200% motivatie!
 
Het is niet altijd rozegeur en maneschijn he ;)
Op naar de volgende training, met 200% motivatie!

Tell me about it ;)


STATS!
Bovenbeen 69cm
Kuit 39.5 cm
Schouder 120cm
Borst 105cm
Biceps 37.5cm

Bodyweight 91.5k
Bodyfat 13-14%

Squat 1x150
Deadlift 1x140
Bench 1x95

Doelen om te halen voor de zomer:

Bovenbeen 71cm
Borst 110cm
Biceps 40cm
MEER wijdte in m'n rug
vollere kuiten
BF @ 10% max
BW @ ~93k

Squat 1x170
Deadlift 1x175
Bench 1x110

Jep, d'r moet keihard gewerkt worden!! :eek:
 
Laatst bewerkt:
Je weet wta je bent, je weet wat je wilt worden.

Ik zeg volledig inzetten en gaan man:thumbs::fire:

Al zijn sommige stats denk ik niet te behalen voor de zomer, maar verbaas me!
 
welke stats denk je dan aan?
 
Je bench bijvoorbeeld, dat is toch wel lastig over die 100 heen te gaan.
En je armen betwijfel ik of die zo snel kunnen groeien ivm je bf die dan ook lager is dan hij nu is.
 
ik denk dat 100k bench meer een psychische barriere is dan dat het echt een fysieke barriere is aangezien ik nu 1x95 druk... over 10 weken na die 5x5 hoop ik toch op de 1x100 te zitten... armen zou idd wel eens een heikel punt kunnen worden, maar dat zien we dan wel weer...
 
Je bench bijvoorbeeld, dat is toch wel lastig over die 100 heen te gaan.
En je armen betwijfel ik of die zo snel kunnen groeien ivm je bf die dan ook lager is dan hij nu is.

en 1RM is opzich niet zo schokkend natuurlijk...zou me echt verbaasd hebben als die 8x110 wil pakken ;) je bent wel erg concreet met je doelen !!
 
Squat
5x5x102.5k

Overhead Press
5x5x40k

Deadlift
1x5x110k

Pull Ups
3x5xBW-15


Samen met m'n maat als een jekko door de training heen gegaan, m'n vriendin belde in paniek op toen ik net in de gym stond dus we moesten ff tempo maken.. Daarna als een debiel gereden om ff wat tijd te compenseren... Training zelf was goed, squats gingen al beter, deadlifts gingen echt easy zelfs! Pull ups ben ik nog niet trots op, maar ik wil gewoon consistent blijven en aan het eind van dit schema beter zijn in pull ups!
 
Goeie training toch, en pull ups zijn gewoon erg zwaar maar je komt der wel:thumbs:

Hoop dat het niet al te erg is met je girl...wat het ook moge zijn..
 
Squat
5x5x105k

Bench Press
5x5x67.5k

Barbell Row
5x5x60k

Dips
3x5xBW


Lekkere training, gewoon veel lol gehad met me maat en een pool die helemaal naar de klote was van een jointje :P lache gieren brullen dus ;) Bench press ging wel wat moeizaam, m'n borst was nog erg stijf van de vorige training, terwijl dat toch een week terug was... Squat ging ook wel aardig, samen met me maat nog ff techniek besproken en hoe we het beter konden doen.
 
goed bezig! MonsterSquats..
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven