AndroidHealthClinic

SebastiaanG's: Give me the iron and I'll go to the MAX! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
een ecto van 97kg right :roflol:! :D
 
je gewichten kloppen inderdaad met je topic titel :).. je gaat super man
 
een ecto van 97kg right :roflol:! :D

hehe als ik 2 maaltijden oversla ben ik een kilo lichter, hyperactieve spijsvertering? [x]CHECK! :p


je gewichten kloppen inderdaad met je topic titel :).. je gaat super man


Thanks, morgen nog ff powerlifting style keihard knallen, en dan eindelijk beginnen met periodiseren, beginnend met een weekje off :) daarna rustig aan 8 weekjes weer opbouwen, half september word het weer keihard knallen dan!
 
ecto stofwisseling maybe ;) daarom ben je nog geen ecto :D
 
What is your age little boy?
Nette stats heb je zeg, en wat G3rr3 zei: een ecto van 97kg. :D
 
Deadlift
15x60 Warmup
3x5x140k
2x5x150k
( een week geleden, nog zonder magnesium, was 140 m'n 1RM...) Deadlift word steeds leuker op deze manierr!! ( HB89 I'm coming for you! /evil laugh )

Wide Grip Bench Press
5x10x60k

POMP, Ongelofelijk!

Hammer Grip Incline Dumbbell Press
10x20
10x24
8x26
10x22

Nog dikkere pomp dan daarvoor, wel k*t dat de dumbbells bij ons niet verder gaan dan 26k, word volgens mij weer tijd om een nieuwe gym op te zoeken...

Shrugs
10x60
10x80
10x90
10x80

Rope Pushdown

geen idee hoe zwaar

2 handed behind the head extension
4x10x22


En daarna nog een 10 minuutjes gesposeerd, zag er echt super uit, ondanks dat ik het idee heb dat ik BF ben gegaint... maar daar ben ik nog niet helemaal zeker van, BW is unknown atm, geen zin om te wegen tot volgend jaar ;) eerst half september me ubercut ( 16weken + 4 rebound ) starten, dan gaan we knetterdroog en keihard worden, daarna gaan we weer massa pakken!
 
Omdat vandaag de gym dicht is nog ff bij me maat thuis in onze geimproviseerde posing room wat poses gedaan.. Heel goed gekeken naar de plekken die werk nodig hebben ( linker lat, chest ) en het viel me op hoeveel aders ik eigenlijk nog zie bij mezelf @ 16% BF! Onderarmen, sommige komen er al goed uit, andere liggen heel dicht onder m'n huid en zullen er zonder al teveel moeite uit komen tijdens de cut. Biceps, schouders, borst, overal zijn de aders al zichtbaar, paar procentjes droppen en ze springen eruit! Maar wat me nog wel het meest verbaasde was dat ik de aders op m'n lats kon zien! Dat is me nog nooit eerder opgevallen!! Heb nu helemaal zin om te beginnen met cutten!
 
Foto0384.jpg


Kip Pirrie-Pirrie met verse sla en pitabrood, heer-lijk!
 
niets beter dan snelle KH ;)

waarom geen rijst?
 
gewoon ter variatie :) en omdat ik dit brood echt heel lekker vind!
 
Jow sebas. Je gaat goed man. Lekker zo om 5x10x60 te benchen!
Zieke hammer curls overigens. Brandt altijd wel lekker op zo'n incline bankje he!
 
Thx man! Incline Curls zijn idd echt de shit! :D
 
Het haalt het bij lange na niet bij TheXtralarge z'n meals, maar misschien helpt het mensen bij nieuwe voeding verzinnen etc.

Foto0386.jpg


4 eieren
150 mediterraine rijst ( veel te duur in princiepe, maar lekker als variatie )
1 eetlepel olijfolie

prima maaltijd, snel, makkelijk en lekker :)
 
ziet er lekker uit :p
 
rustweken zijn crap, its official now... =\
 
they are a bitch indeed!
 
wat moeten we hier zien kerel ? :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven