XXL Nutrition

SebastiaanG's: Give me the iron and I'll go to the MAX! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Flys
2x12x10k

Dips
3x8xBW

Bench Press
8x80k
6x90k
6x100k

Incline Dumbbell Press
3x8x26k

Cable Crossover
1x20x15k

45mins cardio @ bike



Na alle tering-tyfus ben ik echt weer begonnen om supersnel kracht terug te gainen, bench ging alweer makkelijk, dips helemaal, was m'n dipgordel vergeten dus kon ff niet weighted gaan. cardio was uiteraard echt ****ing saai, maarja wat doe je eraan he.. Krachtgedeeldte ziet er was slapjes uit kwa hoeveelheid, maar als ik dit klaar heb zit me chest vol + alle kraft is eruit!

owja, current status = cuttende
 
Welke tering-tyfus?
succes met cutten :)
 
hoop gedoe in me prive-leven...
 
Oke da's altijd wel klote ja ook voor trainen/eten. Ben benieuwd naar je fysiek na de cut. wel leuk dat je ook geregelt foto's post :thumb:
 
ik verwacht wel over een weekje of 2 pics te kunnen posten, calorietekort + ecto = monstercut ^^ 't gaat al erg lekker op het moment :)
 
Oke mooi,
nog getraint?

Uiteraard, wheelz vandaag, me favo dag! :D

Full Squat
10x20k
10x100
8x120
8x140
8x150
6x165

Leg Press
3x12x200k

Stiff Legged Deadlifts
3x12x60

en nog wat spul voor kuiten :) Ondanks dat ik het weekend erg last had van m'n benen lukte het squatten vandaag wel aardig.

Sterkte man enne nog gefeliciteerd ;) :D

Dankjewel, je bent echt een van de weinige die me feliciteerd!
 
Nog gefeliciteerd hè! :P
Sicke squats man, wat meten je benen eigenlijk?
 
hahaha ik squat echt veel te graag joh, en dan groeien ze nog is als onkruid ook!
 
Sterke squats kerel!
En ook een sterke bench hoe komt het dat je deadlift zo achter loopt?
 
Ik heb heel lang lopen kloten met m'n grip, ik dacht namelijk dat ie niet sterk genoeg was omdat de barbell telkens langzaam uit m'n handen gleed. Na een tijdje heb ik magnesium gekocht en toen was het probleem gelijk opgelost! Maargoed, kwa deads heb ik dus wel het 1 en ander in te halen!
 
Zonde dat je er dan zo laat achterkwam maar dan zal je nu wel hard vooruit gaan op de deads!
Succes in ieder geval ga je volgen!
 
Nou gap je was net ff langs en je was huge man!!
Tijd niet gezien natuurlijk en die benen zijn moeilijk dik en je schouders zijn flink breder:thumbs: helemaal top!
 
Foto0417copySmall.jpg


nieuwe pic in me gally, 90kilo's hierzo..
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven