Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Die oh gaat goed man. En die dl ook, zelfs nog met vrij zware setjes ervoor.
Bedankt jongens!Nice pr man![]()
Thx, ik ben begonnen met trainen zo'n 2.5j geleden met het oog op bodybuilding (heel weinig deadliften, nooit mp enzo). Sinds september 2007 ben ik echt op kracht aan het trainen.Damm kerel gaat goedHoelang train je ondertussen al?
Thanks Viking!Goede training hoor.
Haha ja echt ongelooflijk, eerst wilde ik thuis blijven enz. Ik was in pak met stropdas, bluesbrother hoed en grote gouden zonnebril. Ik zag net jouw foto in je log, ben je niet tegengekomenbad ass deadlift dude.. jij zet dus ook gewoon dikke pr's na een weekend de kenker zuipen! hoe was je nou uiteindelijk verkleed man?
Haha ja echt ongelooflijk, eerst wilde ik thuis blijven enz. Ik was in pak met stropdas, bluesbrother hoed en grote gouden zonnebril. Ik zag net jouw foto in je log, ben je niet tegengekomen.
Thanks! Het wordt idd tijd voor een doubleZo nette deadlift man! 't word tijd om die 200 weer eens te gaan liften!
+ dat het onwijs druk washet zegt mij ook niet veel
then again... brain damage![]()
Thanks! Wu is idd warming upnetjes netjes... vooral die oh press is damn nice.. maare wat bedoel je met WU![]()
Ik had 5x5x65 een keer als doel ja, maar dat werd toen 5x65/3x4x65/3x65. Zondag zeker squattenwu = warming up
@SeboK ; had je die 65kg OHP al een keer 5x5 gedaan?
Lekker bezig geweest zo te zien![]()
Zondag weer squatten zeker, je hebt nog wat in te halen van vorige week![]()