MuscleMeat

Second cycle log

Bezoekers in dit topic

Of je gaat zo nog week of 4 door, of je kunt uppen naar 600mg EW en dat nog ff doortrekken. Zou sowieso straks gaan cruisen op 125mgE/C EW
Ik ga de test ophogen dan inderdaad. Hoelang na de kuur kun je beginnen met langzaam cutten (om klaar te stomen voor de volgende blast) zonder massa kwijt te raken tijdens de cruise? Direct cutten is funest voor je gains uiteraard, maar 2 maanden onderhoud eten en de laatste 4 weken 500kcal onder onderhoud eten zou in principe geen kwaad kunnen toch?
 
Ik ga de test ophogen dan inderdaad. Hoelang na de kuur kun je beginnen met langzaam cutten (om klaar te stomen voor de volgende blast) zonder massa kwijt te raken tijdens de cruise? Direct cutten is funest voor je gains uiteraard, maar 2 maanden onderhoud eten en de laatste 4 weken 500kcal onder onderhoud eten zou in principe geen kwaad kunnen toch?
Zo hoog zit je nu niet met 3500Kcals en huidige stats
 
Dat stagneert nu ?
Indien je niet te vet wordt zou ik dat aanhouden
Ja mijn kracht in de sportschool is redelijk gestagneerd. Ik merkte op 3500 kcal dat ik wat meer een vochtigere look had door de verhoogde carbs, maar op de weegschaal gebeurde niet heel erg veel. Ik ga even kijken wat 4000 kcal mij brengt in de komende week en ik ga op basis daarvan weer sturen. Mijn BMR is in ieder geval aanzienlijk hoger haha.
 
Niet cutten in je cruise, is echt zonde. Fout zelf ook veel gemaakt.
 
Besloten om 500mg test-E en 500mg Primo per week te doen in plaats van 600mg test omdat ik snel oestrogene sides krijg. Vandaag 250mg test-E met 250mg Primo gezet. Kracht zit er weer lekker in en progressie wordt weer gemaakt :) zal er ook mee te maken hebben dat ik wat meer ben gaan eten. Vandaag waarschijnlijk weer door een ader gegaan want ik hoestte een partijtje mijn longen eruit haha. Ik werd ook een beetje duizelig en begon te zweten, maar ik weet mijzelf meestal wel kalm te houden in zulke situaties en het was meteen weer over (op een kriebelende keel na).
 
Net een inject gezet en mijn rechterhand aan het werk gezet. 10 minuten later naar de wc gegaan om te pissen en ik kreeg hele scherpe krampachtige spikes in mijn hart bij het inspannen. Is dit een veelvoorkomend iets of heb ik iets opgefucked? Waren echt 6/7 scherpe steken.
 
Geen idee , heb ook beide compounds gebruikt maar geen last van gehad. Hou het effe in de gaten! Succes
Thanks👊 misschien weer door een ader heen gegaan is ofso.. Als het probleem zich weer voordoet ga ik even langs de huisarts (hij weet van mijn gebruik).
 
Waar zijn de progressie fotos?
 
Uhm normaal als je gewoon aspireert op die plek is er niks aan de hand.
Ik aspireerde en toen kwam er geen bloed. Bij de laatste 0.2ml ofso ging ik nog een keer aspireren om te kijken of er bloed mee zou komen en toen kwam er wel bloed. Het was alleen niet veel dus ik denk dat ik door een haarvat ben heengegaan.
 
Back
Naar boven