Beetje lang stil geweest, maar vandaag is mijn blast done. Ik heb vandaag speciaal een dag vrijgemaakt voor het uittesten van PR’s. Deadliften heb ik niet gedaan omdat ik een fucking vervelende lowerback pump had gekregen waarmee ik niet comfortabel kon trainen en ik wilde geen blessure riskeren voor de cruise.
Pre cycle PR’s:
S: 140kg
B: 120kg
D: 235kg
Post cycle PR’s:
S: 192,5kg (+52,5kg🤯)
B: 147,5kg (+27,5kg)
D: 260.0kg (+25kg) < resultaat van de laatste keer deadliften een paar weken terug.
Pre cycle stats:
-Lengte: 1.85
-Gewicht: 89kg
-VP: 14%
Post cycle stats:
-Lengte: 1.85
-Gewicht: 100.3kg (+11.3kg)
-VP: 17.9% (+3.9%)
Erg tevreden over mijn resultaten van deze kuur en blij kennis te hebben gemaakt met Primo. De gains liepen weer lekker na het verhogen van mijn kcal en de doseringen van mijn gear. Ik ga cruisen op 125mg test-e per week voor 8 weken of 12 weken en dan ga ik een cutting cycle doen als de bloedwaardes dat toelaten. In mijn cruise zal ik een kleine surplus (100/200kcal) aanhouden of op onderhoud eten.
Ik wil voor mijn cutting cycle een low/moderate dosering testosteron gebruiken (250/300mg pw) samen met masteron enanthate (400/600mg per pw) kuurtje zal wederom weer rond de 12 weken duren en mijn doel is om op een vetpercentage van rond de 10/11% met behoud van zoveel mogelijk spiermassa.
Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd hoe een cruise voelt of wat mij te wachten staat. Ik zou het op prijs stellen als jullie (indien je ervaring hebt met switchen van een blast naar een cruise) mij hieronder wat meer kan vertellen erover. Mijn verwachtingen zijn: 1. Vasculariteit verminderd 2. Minder kracht 3. Minder fullness. Verder verwacht ik dat de gemoedstoestand goed zal zijn aangezien je niet met een gecrashte T rondloopt voor maanden.