AndroidHealthClinic

Second cycle log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
25 feb 2022
Berichten
183
Waardering
79
Lengte
1m86
Massa
93kg
Vetpercentage
18%
Inleiding

Beste DBB’ers,

Ik ben begonnen aan mijn tweede lean bulk kuur en ik ga jullie hierbij meenemen.

Om te beginnen zijn mijn stats:
1.85m (helaas centimetertje minder als verwacht haha)
Ik sta momenteel op 89kg en 14% bodyfat.

Ik train al een hele lange tijd geen PR’s meer, maar mijn laatste PR’s post cycle (van mijn eerste kuur) waren:
S: 140kg
B: 120kg
D: 235kg

Voeding:
Ik heb geen vaste voedingsschema. Ik heb allerlei maaltijden waarvan ik de calorieën en macro’s in de app heb staan en ik wissel dagelijks af met maaltijden zodat het leuk blijft. Ik heb in mijn vorige kuur enorm ge-dirtybulked en dit keer ga ik meer voor een lean bulk waarin ik op een rustig tempo aankomen en niet weer al dat onnodige vetmassa gainen.

Kcal: 3500
K: rond de 480gram gemiddeld per dag
V: rond de 80 gram gemiddeld per dag
E: rond de 220 gram per dag


Mijn kuurschema ziet er als volgt uit:
W1-W12: 400mg’s test-e + 400mg’s primo
W1-W4: 60mg’s Anavar
W14-W18: 20mg Nolvadex ED.
(Een AI binnen handbereik voor als ik oestrogene sides ervaar)

Ik zit momenteel al +/- 2 weken in de kuur en ik zal even kort samenvatten wat er allemaal gebeurd is:

Week 1:
Ik ben begonnen met injecten van 200mg test-e en 200mg primo op maandag en mijn tweede dosis op donderdag. Al deze dagen heb ik mijn Anavar dosis gesplitst over 2 delen. 1 uur voor de workout 30mg en zo een 8 uur later ging de second dose erin van 30mg.

De Anavar kickte er sinds dag 1 volledig in en wat was het toch heerlijk. Uithoudingsvermogen en trainings agressiviteit zijn meteen gestegen. Wat ik wel nadelig vind aan var is dat het me lethargic maakt en mijn gemoedstoestand een beetje verneukt. Verder is het echt geweldig wat voor een pumps je ervan krijgt. Ik merk momenteel al wat bloat van de testosteron, maar daar zit ik atm niet echt mee. Ik word alleen wel erg onrustig van var in combinatie met cafeïne, dus ik ga de cafeïne droppen vanaf deze week. Al met erg positief dus over de cycle tot nu toe. Ik ben in de eerste week al een kg aangekomen (wat uiteraard vooral uit vocht zal bestaan), maar I like it. Als er afwijkingen zijn of dingen waar ik op moet letten op basis van de info die ik net heb gegeven hoor ik dat graag.

Week 2:
Hier heb ik wederom weer dezelfde dosis toegediend op dezelfde dagen. Bij de tweede injectie (gisteren) heb ik wel een nare ervaring gehad. Ik heb tijdens het injecteren netjes geaspireerd en er kwam geen bloed uit, dus groen licht en doordrukken het olie. Wat mij opviel is dat het dit keer best stroef ging. Ik gebruik de zwarte naalden 0.7mm/40mm en alle keren hiervoor gingen wat soepeler. Voordat ik alles erin had gedrukt begon mijn keel ineens enorm te jeuken en ben ik wezen hoesten voor een minuut of 5. Dat rare gevoel in mijn keel is het gehele dag blijven hangen en vooral bij het diep inademen kreeg ik de kriebels weer terug. Ik had dit eerder op het forum gelezen dus ik maakte mij verder niet echt druk hierom.

Tijdens week 2 ben ik tot nu toe nog een 0.9 kg aangekomen wat wederom een groot gedeelte vocht zal zijn, maar trainingen gingen zoals de week hiervoor echt enorm lekker. Hele zieke pumps die de gehele dag aanhouden, lifts zijn omhoog geschoten ten opzichte van de week hiervoor. Ik hou nauwlettend mijn bloeddruk in de gaten en die is telkens wel iets te laag (ik had zelf hoger verwacht), maar ik klaag uiteraard niet. Al met al erg tevreden met de feeling en resultaten van deze week. De zelfverzekerdheid neemt toe, maar dat vieze penetrante gezweet is wel klote. Deze week uiteraard zonder cafeïne gesport en dat onrustige gevoel heb ik niet meer ervaren gelukkig.
 
Laatst bewerkt:
In! Dat je de Anavar zo snel voelt verrast mij wel. Toen ik 60mg ED deed voelde ik helemaal niks. Ik zag wel verbetering in gewichten maar het was niet dat ik dat echt kon herleiden aan de Var. Begin te vermoeden dat mijne nep was, of mijn lichaam reageert gewoon niet goed op Var
 
In! Dat je de Anavar zo snel voelt verrast mij wel. Toen ik 60mg ED deed voelde ik helemaal niks. Ik zag wel verbetering in gewichten maar het was niet dat ik dat echt kon herleiden aan de Var. Begin te vermoeden dat mijne nep was, of mijn lichaam reageert gewoon niet goed op Var
Het is de tweede keer dat ik het gebruik en in beide gevallen reageer ik echt super op Anavar. Zou best kunnen dat het nep was inderdaad of underdosed.
 
In!

Wel jammer dat het zonder foto’s is. Ben wel benieuwd naar je fysiek!
 
Denk eerder dat er Dbol teveel in de Var zit(mengsel van. soms Dbol met nolva) Bloat van Test 400 terwijl je 2x injecteert en 2e/3e week lijkt me onwaarschijnlijk
 
22G 40mm is veel te lang en nog dik als je 14% vet heb voor je Glutes. 23G blauw 30mm of 25G oranje 25mm kan prima. 21/22g 50mm trek ik mee op uit de vial.

* Let je ook op je bloeddruk als het wel Dbol is !!
edit: dat doe je al :thumb:
 
Denk eerder dat er Dbol teveel in de Var zit(mengsel van. soms Dbol met nolva) Bloat van Test 400 terwijl je 2x injecteert en 2e/3e week lijkt me onwaarschijnlijk
Zou best kunnen, maar ik weet van mijn vorige keer dat ik echt aromatiseer als de malle. Ik weet niet of er afkortingen genoemd mogen worden, maar het is iig UP. (Laat mij weten als het niet gezegd mag worden dan haal ik het meteen weg!)
 
22G 40mm is veel te lang en nog dik als je 14% vet heb voor je Glutes. 23G blauw 30mm of 25G oranje 25mm kan prima. 21/22g 50mm trek ik mee op uit de vial.

* Let je ook op je bloeddruk als het wel Dbol is !!
edit: dat doe je al :thumb:
Ik heb toevallig beide naalden hier liggen die jij zonet opnoemde naast het zwarte naald. Ik zal de volgende shot met de blauwe doen aangezien ik veel van het vet vooral in de glute area draag.
 
Ik heb toevallig beide naalden hier liggen die jij zonet opnoemde naast het zwarte naald. Ik zal de volgende shot met de blauwe doen aangezien ik veel van het vet vooral in de glute area draag.
soms gaat de plunjer van de spuit niet lekker of moet je de naald ietsje terughalen, dan druk je te hard op de spuit. voordat je optrek ook effe - met het kapje er nog op- paar keer de plunjer heen en weer trekken.
 
soms gaat de plunjer van de spuit niet lekker of moet je de naald ietsje terughalen, dan druk je te hard op de spuit. voordat je optrek ook effe - met het kapje er nog op- paar keer de plunjer heen en weer trekken.
Zal ik doen. Wederom bedankt voor je input👊
 
Als je netjes 2kg gegaind hebt in twee weken tijd en een beetje bloat ervaart dan zou ik er niet direct vanuit gaan dat jouw anavar dbol is.

Wel vrij hoog ingezet voor een tweede cycle.
 
Als je netjes 2kg gegaind hebt in twee weken tijd en een beetje bloat ervaart dan zou ik er niet direct vanuit gaan dat jouw anavar dbol is.

Wel vrij hoog ingezet voor een tweede cycle.
Ja geen crazy bloat gelukkig. Had inderdaad wel iets lager kunnen doseren en vanuit daar gaan opbouwen na een aantal weken.
 
Van Var krijg je geen bloat, en test is niet zo hoog dat het nu al bloat veroorzaakt.
 
Van Var krijg je geen bloat, en test is niet zo hoog dat het nu al bloat veroorzaakt.
De bloat zal gerust ook meevallen als er maar twee kilo gegaind is. Klein beetje vocht houd je altijd. Ook in de tweede week.
 
De bloat zal gerust ook meevallen als er maar twee kilo gegaind is. Klein beetje vocht houd je altijd. Ook in de tweede week.
Hmm, zal wellicht kunnen kloppen dan. Waarschijnlijk dan een combinatie van beiden zoals je zei aangezien ik dezelfde effecten en side-effects ervaar als de vorige keer.
 
Met een dag of 12-14 ga je net zo'n beetje naar de stabiele waarde. Primo zou ook een beetje aro tegen moeten gaan.

 
Met een dag of 12-14 ga je net zo'n beetje naar de stabiele waarde. Primo zou ook een beetje aro tegen moeten gaan.

Ik had inderdaad de primo toegevoegd om aromatase te verminderen. Zou inderdaad kunnen dan dat dit Dianabol tussen Var is.
 
Back
Naar boven