Fitness Seller

Second cycle log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mwa als je in het begin van de derde week zit en al gevoelige tepels hebt zou ik m misschien wel op 0.5 eod houden
Ik aromatiseer echt fucking erg altijd. Vorige cycle ook gyno gekregen en daardoor had ik nolva moeten nemen in de kuur.
 
Ik aromatiseer echt fucking erg altijd. Vorige cycle ook gyno gekregen en daardoor had ik nolva moeten nemen in de kuur.
gewoon de gear hoeveelheid aanhouden en Ari nemen. Je vorige cycle was ook 500mg test, en geen primo. gevoelige tepels is nog geen gyno. je bent er toch mooi 8kg van aangekomen
 
25-10-2022:

Een heerlijke push day afgerond zonet. De workout zag er als volgt uit:

-Incline DB bench press: 4 sets
-Chest press machine: 2 sets
-DB fly: 2 sets
-Seated shoulderpress: 3 sets
-Lateral raise (cable): 3 sets
-Overhead extension (tricep): 4 sets

Progressie in de lifts gaat lekker. Vandaag alweer 2 reps meer kunnen doen bij bijna alle oefeningen op hetzelfde gewicht. Wederom weer een ontzettend lekkere pumps te pakken gehad en ik voelde mij ondanks dat ik vrijwel niet heb geslapen vannacht enorm sterk en energiek in de sportschool.
 
25-10-2022:

Een heerlijke push day afgerond zonet. De workout zag er als volgt uit:

-Incline DB bench press: 4 sets
-Chest press machine: 2 sets
-DB fly: 2 sets
-Seated shoulderpress: 3 sets
-Lateral raise (cable): 3 sets
-Overhead extension (tricep): 4 sets

Progressie in de lifts gaat lekker. Vandaag alweer 2 reps meer kunnen doen bij bijna alle oefeningen op hetzelfde gewicht. Wederom weer een ontzettend lekkere pumps te pakken gehad en ik voelde mij ondanks dat ik vrijwel niet heb geslapen vannacht enorm sterk en energiek in de sportschool.
Zijn je sets alleen werksets of inclusief warmupsets?
 
Zijn je sets alleen werksets of inclusief warmupsets?
Exclusief. Ik ga de incline DB bench press verlagen naar 3 sets (4de was overbodig), de chest press machine haal ik eruit en de fly’s ga ik op 3 sets zetten. Ik wilde even deze week afmaken voordat ik de aanpassingen zou brengen.
 
26-10-2022:
Vandaag rug+bicep training gehad. Ik voelde mijzelf vandaag wat minder fit en een beetje sore i.v.m. slechte slaap gisterennacht. Ik heb tot laat moeten werken en ik kon niet uitslapen vandaag, maar geen excuus om niet te trainen. Weer 1 á 2 reps meer kunnen doen op hetzelfde gewicht dan de vorige training.

Workout:
BB row: 3 sets
Lat pulldown: 3 sets
Single-arm seated row: 3 sets
Barbell shrugs: 3 sets
Reverse DB fly: 3 sets
Machine preacher curl: 3 sets
 
Ik ben gisteren ziek geworden en/dus ben ik deze 2 dagen niet wezen trainen. Ik voel me steeds iets fitter dus morgen weer lekker doorknallen.
 
29-10-2022:
Zonet een rug en borst workout gehad:

-Paused barbell bench press: 5 sets > 4-6 reps
-Lat pulldown: 3 sets > 6-10 reps
-Incline chest press machine: 3 sets > 8-12 reps
-Chest supported row (upperback focus): 3 sets > 8-10 reps
-Cable pullovers: 2 sets > 10-15 reps

Wat een killer workout was dit zeg. Enorme uithoudingsvermogen, krachttoename in mijn lifts en een fucking lekkere pomp dat blijft aanhouden na de workout. Ik heb vandaag ook mijn eerste 2 complimenten ontvangen over mijn schouders en armen, wat een heerlijke dag. Ik heb mijn intensiteit aangepast (iets lager) omdat ik te intens trainde om ervan te herstellen en dat was de switch die ik nodig had is gebleken. Ik voel me niet zo extreem sore en zwak meer na de workout.
 
30-10-2022:
Schouders en armen workout gehad. Goede uithoudingsvermogen, veel sterker, extreme pumps.

Workout zag er als volgt uit:

Schouders:
-Reverse pec dec (rear delt focus): 3 sets (10-15)
-Military press (barbell): 3 sets (6-8)
-Lateral raises (dumbbell): 3 sets (10-12)

Armen:
-Tricep pushdowns: 3 sets (10-15)
-Barbell curl: 3 sets (6-10)
-Dumbbell skullcrushers: 3 sets (8-12)
-Hammer curls: 3 sets (8-12)

Ik begin altijd met rear delts omdat die een beetje lacking zijn bij mij. De pomp van vandaag was weer buitenaards en de krachttoename nu al is enorm om van te genieten. Ik heb vandaag mijzelf gewogen in de ochtend en ik ben alweer een kilo aangekomen ten opzichte van vorige week. Het harde look van de Primobolan begint ook langzamerhand in te sluipen ondanks dat ik wat vocht ben wezen vasthouden (waar ik overigens geen problemen mee heb). Wat mij is opgevallen is dat mijn traps zo hard zijn gegroeid in de kleine paar weken dat ik aan het kuren ben.
 
Niet echt iets bijzonders te vermelden gehad tot en met nu. Mijn kracht gaat mokertje snel vooruit momenteel en iedere workout kan ik reps + gewicht tegelijkertijd verhogen. Ik had in de eerste paar weken nog niet echt veel gemerkt van het snel herstellen, maar nu valt het mij echt op. Ik train veel meer sets tot falen en ik herstel er makkelijk van. Ik heb vrijwel geen last meer van vochtretentie in tegenstelling tot het begin van mijn kuur en de pumps zijn geweldig. Ik ben momenteel alweer in die kleine 1.5/2 weken zo een 3kg aangekomen en ik heb besloten mijn kcal toch iets te verlagen i.v.m. teveel vetmassa aankomen.

Mijn nieuwe lifts statistieken zijn:
-squat: 170 (+30kg)
-bench: 132.5kg (+12.5kg)
-deadlift: 250kg (+15kg)

Echt ongekend met wat voor snelheid de lifts omhoog schieten. Vooral de squats die bij mij erg traag gingen zijn keihard vooruitgegaan.
 
Met hoeveel had je kcals verhoogd?
 
Inmiddels op de helft van mijn kuur beland. Nu valt het mij echt op dat de fysieke veranderingen wel dagelijks beginnen te komen, wat een heerlijk gevoel. Mijn schouders, rug en quads zijn enorm toegenomen in size en mijn kracht in de gym gaat ook echt als een speer. Ik ben inmiddels 10 dagen verder na het vermelden van mijn nieuwe lift statistieken en die zijn weer met mooie getallen toegenomen.

S: 182,5kg (+12,5kg)
B: 137,5kg (+5kg)
D: 260kg (+10kg)

Ook in mijn lichaamsgewicht ben ik momenteel erg toegenomen. Ik stond vanochtend op 96kg. Uiteraard wel aardig wat vet en vochtmassa gepakt, maar daar heb ik geen problemen mee. Ik ben benieuwd wat de komende helft van de kuur met zich meebrengt.
 
Inmiddels op de helft van mijn kuur beland. Nu valt het mij echt op dat de fysieke veranderingen wel dagelijks beginnen te komen, wat een heerlijk gevoel. Mijn schouders, rug en quads zijn enorm toegenomen in size en mijn kracht in de gym gaat ook echt als een speer. Ik ben inmiddels 10 dagen verder na het vermelden van mijn nieuwe lift statistieken en die zijn weer met mooie getallen toegenomen.

S: 182,5kg (+12,5kg)
B: 137,5kg (+5kg)
D: 260kg (+10kg)

Ook in mijn lichaamsgewicht ben ik momenteel erg toegenomen. Ik stond vanochtend op 96kg. Uiteraard wel aardig wat vet en vochtmassa gepakt, maar daar heb ik geen problemen mee. Ik ben benieuwd wat de komende helft van de kuur met zich meebrengt.
Minder als een maand 7kg op de weegschaal, zou indien je nu nog wekelijks richting een kilo aankomt je kcal verlagen. Je Bf% was al hoog start kuur en met 7kg erbij op de weegschaal zal dit iig niet lager zijn.

Ben erg benieuwd naar die DL PR van 260kg, heb je daar een video van?
 
Minder als een maand 7kg op de weegschaal, zou indien je nu nog wekelijks richting een kilo aankomt je kcal verlagen. Je Bf% was al hoog start kuur en met 7kg erbij op de weegschaal zal dit iig niet lager zijn.

Ben erg benieuwd naar die DL PR van 260kg, heb je daar een video van?
week of 6 al bezig. vetp kun je niet veel van zeggen, dat kan wel gelijk zijn of zakken. Ligt geheel aan de voeding en beweging. (Var) is er ook uit nu al meer dan 1 week. Maar zolang je onder de 17% blijft is er niks mis. road_to_bigmotherfucker Zou in elk geval volgende keer eens flink gaan cutten
 
Minder als een maand 7kg op de weegschaal, zou indien je nu nog wekelijks richting een kilo aankomt je kcal verlagen. Je Bf% was al hoog start kuur en met 7kg erbij op de weegschaal zal dit iig niet lager zijn.

Ben erg benieuwd naar die DL PR van 260kg, heb je daar een video van?
Ja calorieën zijn inderdaad wat te hoog. Ik plaats geen foto’s en video’s van mijzelf i.v.m. anoniem willen blijven.
 
week of 6 al bezig. vetp kun je niet veel van zeggen, dat kan wel gelijk zijn of zakken. Ligt geheel aan de voeding en beweging. (Var) is er ook uit nu al meer dan 1 week. Maar zolang je onder de 17% blijft is er niks mis. road_to_bigmotherfucker Zou in elk geval volgende keer eens flink gaan cutten
Voeding hetzelfde gehouden maar flink minder gaan bewegen helaas waardoor ik eigenlijk had moeten compenseren met calorieën (niet gedaan). Ik ben inderdaad van plan om na deze blast een periode off te gaan en na herstel een cut-kuurtje te doen. Zal waarschijnlijk een test/mast/winny kuurtje zijn.
 
Voeding hetzelfde gehouden maar flink minder gaan bewegen helaas waardoor ik eigenlijk had moeten compenseren met calorieën (niet gedaan). Ik ben inderdaad van plan om na deze blast een periode off te gaan en na herstel een cut-kuurtje te doen. Zal waarschijnlijk een test/mast/winny kuurtje zijn.
Ik zou dan sowieso een cruise doen 150mg E/C per week. 3500Kcals is voor nu niet extreem veel
 
Ik zou dan sowieso een cruise doen 150mg E/C per week. 3500Kcals is voor nu niet extreem veel
Ik dacht daar inderdaad ook aan, maar ik wil niet te lang on blijven i.v.m. langdurige herstel. Ik lees vaak dat de crash van een blast and cruise periode heel zwaar kan vallen i.t.t. on en off gaan.
 
Back
Naar boven