AndroidHealthClinic

Second cycle log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

We hebben het niet over hoge dosis. 400mg valt best mee. en ik weet dat jij Anavar Lover bent. Waarheid is dat het vaak gemixt is met oa Dbol. in de 2e week al 2 kilo aankomen is best veel.
Kun je niet gewoon accepteren dat dit een combi van kan zijn, of moet je overal over in discussie treden. op 14% heb je ook minder last van bijwerkingen dan op 18-20%.

Heb je daar bewijs van? Of loop je maar wat te verkondigen?
 
Heb je daar bewijs van? Of loop je maar wat te verkondigen?
Denk wat jij denkt en gelooft, is de discussie hier niet waard. Neem maar Raw oxandrolone poeder, dan ervaar je het verschil
 
Denk wat jij denkt en gelooft, is de discussie hier niet waard. Neem maar Raw oxandrolone poeder, dan ervaar je het verschil

Ik geloof wat ik zie. Labtesten wijzen uit dat er genoeg echte oxandrolone te vinden is.
 
Ik geloof wat ik zie. Labtesten wijzen uit dat er genoeg echte oxandrolone te vinden is.

Als je weet wat Oxandrolone doet, weet je dat dit niet met de kenmerken van TS overeenkomt. Dan is de kans groot dat het gemixt is. Net als in meer topics hier, ook met Winstrol en Turinabol. Als je de werking niet weet, praat dan niet zo wijs. Verder is het vrij nutteloos zoals ik al schreef.Enige wat jij ziet is uitslagen van UG-Labs door fabrikant laten uitvoeren.
 
Als je weet wat Oxandrolone doet, weet je dat dit niet met de kenmerken van TS overeenkomt. Dan is de kans groot dat het gemixt is. Net als in meer topics hier, ook met Winstrol en Turinabol. Als je de werking niet weet, praat dan niet zo wijs. Verder is het vrij nutteloos zoals ik al schreef.Enige wat jij ziet is uitslagen van UG-Labs door fabrikant laten uitvoeren.

Jij praat altijd wijs. En nee, ik heb het juist niet over labtesten van de fabrikant.
 
no problem😂

Inmiddels op de helft van mijn kuur beland. Nu valt het mij echt op dat de fysieke veranderingen wel dagelijks beginnen te komen, wat een heerlijk gevoel. Mijn schouders, rug en quads zijn enorm toegenomen in size en mijn kracht in de gym gaat ook echt als een speer. Ik ben inmiddels 10 dagen verder na het vermelden van mijn nieuwe lift statistieken en die zijn weer met mooie getallen toegenomen.

S: 182,5kg (+12,5kg)
B: 137,5kg (+5kg)
D: 260kg (+10kg)

Ook in mijn lichaamsgewicht ben ik momenteel erg toegenomen. Ik stond vanochtend op 96kg. Uiteraard wel aardig wat vet en vochtmassa gepakt, maar daar heb ik geen problemen mee. Ik ben benieuwd wat de komende helft van de kuur met zich meebrengt.

Knappe vooruitgang al! Mag ik je vragen, hoe zwaar zou je je beroep noemen qua intensiteit? Ik begin binnen paar maanden met gelijkaardige kuur (test op 500 en anavar of dbol) vandaar de nieuwsgierigheid
 
Knappe vooruitgang al! Mag ik je vragen, hoe zwaar zou je je beroep noemen qua intensiteit? Ik begin binnen paar maanden met gelijkaardige kuur (test op 500 en anavar of dbol) vandaar de nieuwsgierigheid
Ik werkte aan het begin van de kuur best wel zwaar intens, maar de laatste weken doe ik wat anders waarin ik vrijwel heel de tijd niets doe. Succes met je kuur!
 
Fysieke groei op testosteron + primo bevalt mij zeer goed. Ik was in het begin een beetje sceptisch over primo omdat het heel vaak gefaked is, maar wat het ook is wat ik momenteel gebruik het werkt geweldig. Vasculairder geworden terwijl mijn bodyfat is toegenomen. Ook wel lekker dat ik op dit moment zonder het gebruik van een a.i. geen last meer heb van hoge oestrogeen klachten. Gewicht is dit keer met 0.5kg omhoog gegaan (in 1 week) en dit is de tempo die ik ga blijven aanhouden. Ik merkte dat de Primobolan zijn piek effecten rond week 5/6 had bereikt terwijl die van testosteron beetje rond week 3/4 echt inklapte. Trainingen gaan zoals voorheen geweldig. Iedere workout kan ik met gewicht en herhalingen omhoog gaan. De complimenten nemen wekelijks ook weer toe (lekker voor de ego :p).
 
Vandaag weer gewogen in de ochtend en ik sta momenteel op 98.9kg. Dat is dus een stijging van 9.9kg ten opzichte van mijn startmeting. Ik ben mij ervan bewust dat het natuurlijk niet allemaal kwaliteitsmassa is, maar ik heb er geen problemen mee.

Ik heb gemerkt dat de eerste 2 maanden alles echt op een geweldige tempo gaat, maar de laatste weken merk ik wel dat de progressie langzamerhand aan het dalen is in tempo. Ik heb hierover gelezen vaker dat de eerste 2/3 deel van je kuur meestal het lekkerst gaat en daarna treedt er een soort van gewenning op? (correct me if I’m wrong), maar ik ben nog steeds erg tevreden met wat deze kuur mij tot nu toe heeft gebracht.

Ik ben gestopt met in de avonden mijn injecties te zetten omdat ik op een een of andere reden niet goed kon slapen erna. Nu ik de injecties in de ochtend doe heb ik daar geen last meer van. Ik ga na mijn laatste injectie nog 1x al mijn PR’s testen en die zal ik hier delen met jullie uiteraard.

Ik zit momenteel te twijfelen of ik na deze kuur een bridge ga doen tot mijn volgende blast of dat ik gewoon volledig ga stoppen om mijn lichaam te laten herstellen. Bridgen heeft mijn voorkeur op het gebied van massa onderhouden en klaarstomen tot mijn volgende blast d.m.v. een lichte cut, maar aan de andere kant ben ik ook bang dat mijn herstel dan veel te lang gaat duren waardoor ik alle winsten inlever. Wellicht dat iemand van jullie mij wat adviezen kunnen geven op dit gebied.
 
Als je kracht nog vooruitgaat zou ik niet uppen
 
Back
Naar boven