MuscleMeat

Second cycle log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik aspireer nooit. Zodra je niet goed zit merk je dat wel. Heb vaker dat er bloed uit spuit wanneer ik de naald uit mijn schouder trek.
 
Ik aspireer nooit. Zodra je niet goed zit merk je dat wel. Heb vaker dat er bloed uit spuit wanneer ik de naald uit mijn schouder trek.
Dat hoeft ook niet in schouder, en pecs, in je been of bil wel aan te raden.
maar daar heeft iedereen zijn eigen gedachte over. bij griepprik en covid in schouder gebeurt dat ook niet.
 
Beetje lang stil geweest, maar vandaag is mijn blast done. Ik heb vandaag speciaal een dag vrijgemaakt voor het uittesten van PR’s. Deadliften heb ik niet gedaan omdat ik een fucking vervelende lowerback pump had gekregen waarmee ik niet comfortabel kon trainen en ik wilde geen blessure riskeren voor de cruise.

Pre cycle PR’s:
S: 140kg
B: 120kg
D: 235kg

Post cycle PR’s:
S: 192,5kg (+52,5kg🤯)
B: 147,5kg (+27,5kg)
D: 260.0kg (+25kg) < resultaat van de laatste keer deadliften een paar weken terug.

Pre cycle stats:
-Lengte: 1.85
-Gewicht: 89kg
-VP: 14%

Post cycle stats:
-Lengte: 1.85
-Gewicht: 100.3kg (+11.3kg)
-VP: 17.9% (+3.9%)

Erg tevreden over mijn resultaten van deze kuur en blij kennis te hebben gemaakt met Primo. De gains liepen weer lekker na het verhogen van mijn kcal en de doseringen van mijn gear. Ik ga cruisen op 125mg test-e per week voor 8 weken of 12 weken en dan ga ik een cutting cycle doen als de bloedwaardes dat toelaten. In mijn cruise zal ik een kleine surplus (100/200kcal) aanhouden of op onderhoud eten.

Ik wil voor mijn cutting cycle een low/moderate dosering testosteron gebruiken (250/300mg pw) samen met masteron enanthate (400/600mg per pw) kuurtje zal wederom weer rond de 12 weken duren en mijn doel is om op een vetpercentage van rond de 10/11% met behoud van zoveel mogelijk spiermassa.

Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd hoe een cruise voelt of wat mij te wachten staat. Ik zou het op prijs stellen als jullie (indien je ervaring hebt met switchen van een blast naar een cruise) mij hieronder wat meer kan vertellen erover. Mijn verwachtingen zijn: 1. Vasculariteit verminderd 2. Minder kracht 3. Minder fullness. Verder verwacht ik dat de gemoedstoestand goed zal zijn aangezien je niet met een gecrashte T rondloopt voor maanden.
 
Eerste ervaring met cruisen in plaats van off gaan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de primobolan wel een beetje begin te missen nu al. Fysiek oogt minder hard en de massive pumps zijn er niet meer. Qua lifts heb ik nog niet veel achteruitgang gezien (wel een beetje maar verwaarloosbaar). Ik ga over 4 weken bloed trekken en kijken hoe het ervoor staat met mijn gezondheid en dan ga ik mijn nieuwe spulletjes bestellen als de bloedwaardes het toelaten. Het wordt waarschijnlijk weer test/primo op lagere doseringen in de cutting blast. Ik wil masteron gebruiken eigenlijk, maar ik ben bang dat ik weer handen vol met haar ga pullen en met een lichaam vol met puisten ga zitten.
 
Is het normaal dat ik tijdens mijn blast vrijwel geen last heb gehad van acne en haaruitval, maar nu na de blast wel ineens aanzienlijk meer haar verlies en onder de pijnlijke puisten zit? Heb DHT middelen gebruikt tijdens de blast en nu enkel op 125mg test-E per week.
 
Er bestaat ook zoiets als seizoensgebonden haarverlies. Dat kan het ook zijn nu
 
Ja die schommelingen helpen niet, maar je bent nu ook erg gefocust op haarverlies
Nee totaal niet eigenlijk, maar het viel mij op dat toen ik mijn haren waste ik ineens tering veel haren mee trok terwijl het tijdens de blast wel verwaarloosbaar was. Maakt me in principe niet heel veel uit, maar ik probeer de verklaring ervoor te vinden.
 
Waarom zouden evt. bijwerkingen tijdens de kuur moeten zijn, en niet vlak erna ?
 
Waarom zouden evt. bijwerkingen tijdens de kuur moeten zijn, en niet vlak erna ?
Zou ik niet weten, maar leek me logisch dat de DHT gerelateerde bijwerkingen optreden wanneer je een hele hoge DHT waarde hebt i.v.m. 500mg Primo, 500mg test-E en 60mg Anavar. Zit nu enkel op 125mg test-E en/dus heel laag in androgenen.
 
Je waardes veranderen niet direct na je 1e cruise injectie he. Bij wijze van is de verhouding dht/oestrogeen nu beroerder dan tijdens de blast omdat 't 1 harder zakt dan 't ander waardoor je nu sides ervaart die je hiervoor niet had.
 
Je waardes veranderen niet direct na je 1e cruise injectie he. Bij wijze van is de verhouding dht/oestrogeen nu beroerder dan tijdens de blast omdat 't 1 harder zakt dan 't ander waardoor je nu sides ervaart die je hiervoor niet had.
Zit momenteel al 8 weken bijna te cruisen, maar ik snap wat je bedoelt. Zal inderdaad liggen aan de verhoudingen.
 
Back
Naar boven