Fitness Seller

Secretagogue-one (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Heeft hier al iemand ervaring mee, een pakket bestaat uit 30 zakjes, de werking berust op het verhogen van het HGH.
Volgens mijn supplemenetenshop werkt het ontzettend goed.
 
Supplementen shop? Volgens mij mag dit produkt niet worden verkocht in nederland!

Ook leuk om te weten is dat dit supplement Creutzfeldt-Jacob kan veroorzaken wat je hier kan lezen.
 
Heb je ook een link waar meer info over dit product staat en de ingredienten ?
 
Kijk maar ff bij dr.worf z'n post.
 
Lijkt mijzelf ook wel een interessant produkt, ben alleen niet zo blij met wat het kan overdragen..
 
Heb op dit forum eens achter dit product komen zoeken in jullie community via de search, omdat ik onderzoek aan het doen ben over deze "secretagogue one". Ik ben hier tercht gekomen via google, suplementen etc... enfin speelt geen rol.

Ik was, omdat ik 35 ben en gelezen had over de voordelen van "growth hormone" zeer geinteresseerd hierin en wou deze doen met krachttraining erbij ,om terug wat menselijk figuur op te bouwen. Maar de prijs is wel een serieuze domper. Nu las ik hier de uitleg (reclame?) http://www.advice-hgh.com/ van dat S.O. supl. dat ook het natuurlijk growth hormone aanwakkerd bij onszelf en bijna niets kost en zeer goed werkt zeggen velen.

Ik heb dan ook nog wat gekeken op het net en kwam ook op die links waar ze spraken van BSE gevaar enzo en deed dit bij mij direct de deur toe, deze optie te gaan gebruiken.

Ik heb dan uiteindelijk maar eens de fabrikant gemailed omdat ik nu eens wou weten wat die zogezegde gevaarlijke 25mg "anterior pituitary peptides " waren , daar zij het zogezegde gevaar zijn omdat zij gewonnen word van de hypofyse van kadavers en een gevaar betekenen omdat zij op de zwarte lijst staan voor menselijke consumptie wegens BSE gevaar.

Nu hier is de mail die ik vandaag al terugkreeg na gisteravond hen gemailed te hebben met de BSE gevaar vraag:

"mijn naam,

The anterior pituitary peptides are derived from porcine which prevents you form getting mad cow. All of our peptides are over looked and carefully selected. You have nothing to worry about. Thanks.

Pete"

zij beweren nu dus dat het enkel van varkens afkomstig is en dus veilig. Ik ben al wat gerustgesteld maar ben toch nog serieus aan het twijfelen het te nemen, omdat men mij toch wat angst aangejaagd heeft via de negatieve berichtgevingen op twee nederlandstalige websites.

Ik ga alvast nog wat verder opzoek naar nog meer info. Als jullie nog meer info hebben ondertussen?

Groetjes
 
De fabrikant gaat jou natuurlijk niet vertellen dat je er BSE van kan krijgen en je kan er ook niet van uitgaan dat hij je de complete waarheid vertelt. Daarom zijn onafhankelijke onderzoeken toch beter te vertrouwen! Veel suc6.
 
Klopt wat je zegt, ik betrouw het ook niet echt.
Maar diegene die het gebruik afraden, vermelden enkel vaag, dat het hier gaat om dierlijke hypofyses. Zij zijn dus niet specifiek.
Trouwens, normaal moet iedereen dat weten toch, dat het gevaarlijk is. Men heeft vroeger jaren reeds bij toediening van dierlijke (koe of ook varken?) GH een klein percentage patienten gehad met BSE, bvb kinderen die GHG nauwelijks aanmaakten en deze kregen toegediend. Normaal zouden deze fabrikanten dat toch ook moeten weten?
Ik begrijp dan ook niet dat zij dat risico willen nemen dat daar iemand achter komt, en in het beste geval (alleen varken), waarom ze het dan niet duidelijk vermelden op de verpakking, zodat iedereen weet waaraan en waaraf, alvorens anderen de kans krijgen je product door deze negatieve informatie te kelderen. It's a strange world.

Ennueh, ze zijn van mij nog niet af want heb hen nu deze mail gereplied op de vorige, in ben benieuwd naar het antwoord:

Hello Pete,

I believe you and I'm not sure if I have to. Because of this(I'm not paranoid) :
Why can you as a supplement developer of such a great revolutionary product, not telling on the package exactly what's in it, and that there is no risk?(do it!)
If I had such a GREAT product to sell, I wouldn't take the risk that someone gives me that bad revieuw( BSE crisis in europe, remember?), telling people that they are in risky bussines with there health because of the animal derivates of hypofysis it's containing.(few supplements are banned in UK and elsewhere because of this, and it will not change in the future I guess,(I dont know ex. what's legal and what's not)

But hey Pete, I still believe in your GREAT product with is such a great alternative for that too expensive synthetic GHG. I don't buy S.O. now but I only give you this information and vision, only to help you, me, your company and all the other people to make a better world with quality in life. And by revealing every detail on such an important issue, earning even more respect and money!

I hope that I can take Secretagogue-One very soon, with a garantee proven not taking any risks.

With kind regards and RESPECT.

mijn naam
 
Laatst bewerkt:
OMG! Je klinkt net als een Flex-advertentie, Bodyblock!

Best wel grappig, maar het ligt er zo dik op dat ze waarschijnlijk niets meer gaan terugsturen... Anyway, als je het ooit gebruikt laat dan maar weten wat het resultaat is (als er al een is zonder insuline erbij).
 
Originally posted by Big Byron
OMG! Je klinkt net als een Flex-advertentie, Bodyblock!

Best wel grappig, maar het ligt er zo dik op dat ze waarschijnlijk niets meer gaan terugsturen... Anyway, als je het ooit gebruikt laat dan maar weten wat het resultaat is (als er al een is zonder insuline erbij).

WTF is een flex advertentie?:D

Nee Byron, ik weet nog niet of ik het ga gebruiken, ik denk van niet. Ik had hier ergens anders gelezen op dit forum dat je je GH kunt opkrikken door een ganse dag niet te eten... Wel dan kun je evengoed een dag niet en een dag wel eten in combinatie met wat super anti-oxidanten (spirulina,groene thee,ginkgo biloba e.v.a.) om de tand des tijds een klein hakje te zetten.;)

Ik denk dat ik nog wat aanmodder totdat die 100% synthetisch HGH te betalen is voor iedereen.(met Dr. begeleiding om OD te voorkomen natuurlijk).

Ik heb van nature een grote spiermassa (ik ben ook 1.93). Als ik maar een beetje oefen elke dag(push-up's,schuin ook, sit-ups,optrekken sportrek etc...) dan heb ik al serieus resultaat. Ik weet dat ik hierin bij de bevoorrechten ben.(zonder stoef)
Maar omdat ik vroeger op men 16 de (1983) reeds in de GYM niet weg te slagen was, heb ik er nu niet de tijd en vooral de goesting niet voor, om daar 2u te spenderen meermaals per week wegens nog andere hobby's. Ik ga nu "wel" lopen in combi met een trainingsschema alles uit ter hand zonder machines of halters dus.
Men heeft mij altij wijsgemaakt dat dat het beste was? (ik mis wel wat halters voor tricep,bicep,onderarm ect te trainen, maar dat komt nog)
Daarom was/ben ik zo geintresseerd in dat HGH, of een opkrikker ervan, wat voor echte Body Builders miss niet zooo'n prioriteit is, ik weet het.

Enfin, heb nog geen mail teruggehad, en ik zal die miss ook niet krijgen zoals je zegt ;) ,maar ik kan er dan ook niet tegen als ze valse of onvolledige informatie geven, ten dienste van enkel geldgewin. Als ze consequent willen zijn kan hij op zen minst een reply'ke sturen op deze ook.
Ik hou jullie zeker op de hoogte.

:lifter: <------ die elleboge laten doorklikken is ni zo gezond naar 't schijnt:eyebrow:
 
Laatst bewerkt:
MHP Secretagogue-one

Klinisch bewezen Groei Hormoon vrijmakende formule zet de Bodybuilding wereld op zijn kop! De medische gemeenschap noemt het: "De meest effectieve samenstelling die groei hormoon vrijmaakt!"

Vooraanstaande artsen en experts op het gebied van hormonale vervangers hebben een revolutionaire samenstelling ontwikkeld die de productie van het GroeiHormoon vergroot. Secretagogue-OneTM is een nieuwe benadering van natuurlijke hormoon-manipulatie die de medische gemeenschap letterlijk heeft geschokt. Het effectiviteits-niveau is werkelijk ongeëvenaard in de branche. Dit wetenschappelijk gevormde bestanddeel gebruikt een farmaceutisch transportsysteem om de absorptie en bio-beschikbaarheid van de ingrediënten te verhogen.

Deze actieve peptiden worden via de bloedsomloop getransporteerd naar de hypofyse om de afgifte van Groei Hormoon te stimuleren. Studies hebben Secretagogue-One’sTM ongelooflijke afgifte effecten bewezen. Secretagogue-OneTM stimuleert de natuurlijke productie van HGH zo effectief, dat veel artsen op het gebied van hormoonvervanging het aan hun patiënten aanbevelen als een alternatief voor synthetische injecties.

De Bodybuilding gemeenschap noemt het: "De meest effectieve spieropbouwende en vetverbrandende samenstelling die verkrijgbaar is"

Atleten weten al lang dat de voordelen van het verhogen van het Groei Hormoon niveau veel verder gaan dan het behandelen van dwerggroei en anti-veroudering. De vele prestatie verhogende voordelen van dit krachtige hormoon zijn niet langer te ontkennen. Het is geen geheim dat het merendeel van bodybuilders van wereldklasse en olympische atleten gebruik maakt van synthetische HGH injecties. Voor atleten is het enige nadeel van synthetisch HGH dat het duur is. Veel atleten spenderen $20.000 dollar per jaar aan synthetische HGH injecties. Waarom zijn atleten bereid zoveel te betalen?

Secretagogue-OneTM is een veilig, effectief en betaalbaar alternatief. Veel atleten van wereldklasse switchen van kostbare injecties naar Secretagogue-OneTM dat oraal kan worden ingenomen. De resultaten zijn verbluffend. Atleten nemen dezelfde spieropbouwende en vetverbrandende effecten waar bij deze revolutionaire samenstelling als bij synthetische injecties.Het product dat vroeger alleen verkrijgbaar was via artsen en klinieken op het gebied van hormoonvervanging, is nu overal verkrijgbaar!


Werking Secretagogue-One:
opbouw van spiermassa (zonder training)
verlies van lichaamsvet
verbetert slaap
verzorgt conditie huid
herstel van haarkleur
versterking botten
libido verhogend
spierherstellend

Ingredienten per dosering:
Calorieën - 45
Sodium - 55 mg.
Potassium - 200 mg.
Koolhydraten - 6 gr.
Suikers - 4 gr.
Anterior pituitary substance - 25 mg.
Glycoamino acid-glucose complex - 4200 mg.
Novel polyose complex - 1700 mg.
Aminozuren - 5000 mg.
Glycine
L-glutamine
L-tyrosine
GABA
L-arginine
Pyroglutamic zuur
L-lysine
Broad bean - 10 mg.

bron: [Link niet meer beschikbaar]
 
Eetbare hypofyses [31 oktober 2002]

Amerikaanse supplementenmakers stoppen nog steeds extracten van dierlijke hypofyses in supplementen zoals Secretagogue-One. Los een zakje op in een glas water, en drink het op voordat je naar bed gaat, en je aanmaak van allerlei vetverbrandende, spieropbouwende en verjongende hormonen stijgt exponentieel, beweert de fabrikant. Via het internet komen die preparaten ook terecht bij Nederlandse sporters. Maar dierlijke hersenen kunnen toch BSE overbrengen? En met BSE besmet voedsel kan bij de mens toch de ziekte van Creutzfeldt-Jakob veroorzaken?
Drs. Lucien van Keulen, veterinair patholoog bij het Centraal Instituut voor Dierziektecontrole in Lelystad:

,,Hersenweefsel valt in Europa onder de noemer van specifiek risicomateriaal. Slachterijen moeten hersenen en ruggemerg van runderen, schapen en geiten verwijderen en laten vernietigen. Het mag niet in de voedselketen komen. Vroeger verwerkte de industrie dit materiaal nog wel bij extreem hoge temperaturen tot een bestanddeel voor veevoer, maar uit angst voor de Gekke Koeienziekte of BSE mag dat ook niet meer. In Europa eindigt risicomateriaal daarom in de verbrandingsoven.
Een deel van de hypofyse bestaat uit zenuwcellen, een ander deel uit cellen die een stuk of zes hormonen produceren, zoals groeihormoon. In welke mate, dat hangt onder meer af van prikkels uit de hersenen die via het bezenuwde deel van de hypofyse binnenkomen.
Hersen- en zenuwweefsel kunnen de verwekker van BSE en de ziekte van Creutzfeldt-Jakob overdragen: ongeneeslijke ziekten waarbij hersencellen beschadigd raken en uiteindelijk de dood intreedt. Wat de ziekteverwekker precies is, is nog steeds onbekend. Prionen, denken Amerikaanse onderzoekers. Dat zijn eiwitjes die je vooral in zenuwen vindt. Als mensen of dieren prionen met een constructiefoutje binnenkrijgen, luidt de theorie, dan kunnen ze die fout doorgeven aan andere prionen. Omdat het lichaam foute prionen niet kan afbreken, hopen de verkeerde eiwitten zich in de hersenen op en beginnen de cellen af te sterven.
Europese onderzoekers hebben nog hun twijfels bij die theorie. Van een prionziekte als scrapies kennen we bijvoorbeeld al twintig varianten. Die variëteit doet volgens ons vermoeden dat de verwekkers van prionziekten toch DNA of RNA-moleculen moeten hebben. Van organismen met DNA en RNA kun je verwachten dat ze snel en veel variëteiten vormen, van eiwitten als prionen niet. Maar dat is nog allemaal speculatie. BSE is nu een beetje uit de publiciteit, maar nog steeds erg interessant. Voor een onderzoeker.
Uit ons eigen onderzoek naar de prionziekte scrapie, die je vindt bij schapen en geiten, is gebleken dat hypofyses besmet kunnen zijn en de ziekte dus kunnen overdragen. Waarschijnlijk geldt dat ook voor de variant van Creutzfeldt-Jakob die je kunt krijgen van met BSE besmette vleesproducten. In Engeland zijn daardoor nu al iets van honderdtwintig mensen overleden. Het is dus beslist niet ondenkbaar dat ook dit soort supplementen prionziekten kunnen overbrengen. Nog los van de vraag of die supplementen ook werken zou ik het gebruik ervan in ieder geval afraden.'' | Willem Koert

bron: [Link niet meer beschikbaar]


maar het is wel te koop op dit forum: [Link niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by Dr. Worf
Supplementen shop? Volgens mij mag dit produkt niet worden verkocht in nederland!

[Link niet meer beschikbaar]
 
op zich klinkt het allemaal erg goed, maar als je dan naar de nadelen kijkt denk je wel 2x na
 
Zeker en vast.

Als je voorlopig geen echte HGH (100% synthetisch) blijvende kuur kan betalen, is de goede raad misschien nog effe te wachten tot de prijzen drastisch dalen. Dat komt naarmate er meer en meer mensen deze zullen gaan consumeren. Heb eens naar het doctorskabinet gebeld van die beroemde HGH dokter in Brussel, en er stonden 600 man in de wachtrij op zijn agenda en voorlopig wouden ze hun agenda even laten chillen. :eek!:
Ze verwezen mij wel vriendelijk door naar een collega die op dezelfde manier tewerk gaat. Namelijk je bloed, urine nazien om zo de juiste balans op te meten van de te korte dosisen van testosteron en HGH. Daarna bepalen ze voor jou op maat in welke mate je testosteron-gel je op je face moet smeren en je HGH moet aanvullen. Nu dat is een correcte en ethische manier van werken vind ik.
Naar het schijnt wel +- 500 euro voor 3 maand op dit moment voor je producten. Eigenlijk zo superduur toch ook niet, als je uitrekend wat je soms aan suplementen uitgeeft die nog niet in de buurt komen van hetgeen HGH met je doet.


Apropoo, ik heb alvast tot op heden van maxperformance nog geen reply gehad op mijn nogal confronterende brief die ik hier ook effe postte. Ik hoop er ook niet meer op, maar dat zegt IMO wel genoeg. Het kan ook zijn dat ze de waarheid spreken, maar ik blijf voorlopig even vegetarisch bezig;)
 
Ze kunnen je wel doorverwijzen naar een college
dat alles test (testosteron, GH e.d.), maar is dat een
onafhankelijk instituut ?

Het zou best kunnen dat dat instituut betaald wordt
om de resultaten "iets" lager te laten uitvallen.

Dus als bv. iemand in een zware kuur test. + GH zit,
dat ze dan nog zeggen: "Uw testosteronspiegel is wat
aan de lage kant."

Kortom: Ik weet dus niet of zulke colleges te vertrouwen zijn.


Greetz.

B-12
 
Idd B-12, daar sturen ze je voor door naar elders. Dat val dan te zien van welke streek je bent voor die labo-tests, denk ik.
Persoonlijk denk ik niet dat zij daar wat aan zullen hebben, die dokter verdiend aan die medicijnen niks, en HGH heb je toch altijd tekort eens je in de twintig of ouder bent, dus....
Die reporter van P-magazine die heeft de ganse procedure doorlopen voor zijn reportage en hij had zelfs de GSM nr van de dokter gekregen (alle patienten mogen dat) om hem te bellen als ze iets voelen dat niet normaal is en ze je dan dadelijk advies kunnen geven. Moest je wat rare reacties krijgen.
Neenee, die mannen pakken dat PRO aan zo te zien. Ik spreek hier dan ook over DE techniek van een dokter die nu wereldfaam heeft verworven met zijn GH werkwijze etc... Ik dacht Dr.Thiry van Brussel ofzoiets.
 
Vervolg van mijn correspondentie met S-1 producent:

Mijn naam,

We do include all of the ingredients in S-1 on the box and packets.
Its all
there for you and its on our website as well. We have never had a
report in
the past five years that our product has do any harm to anyone. If
anything
it has helped people with numerous problems ( weight loss, restore hair
color, rejuvenate skin and recover from operations ect. ). I also did
do
some research on the mad cow issue. At even at 25mg per day on the
A.P.
substance it is such a low dosage, if was from cow would not effect
your
body in a harmful way. All of our animal products are FDA and US beef
approved. So it would be the same as store beef, which would lead to
huge
outbreaks if it mad cow was in the meats. But there ahs been no
reported
cases. If there is anything else I can help you with please let me
know.
Thanks.

Pete



Enfin heb hem niet kunnen overtuigen het op hun verpakking te zetten dat dat 25 mg hypofyseconcentraat niet van koeien of schapen komt wat zij beweren van niet ,zie men vorige posts.
Maar hij heeft alvast de moeite gedaan om op men vorige stoute brief te reageren. Heb deze reply al van vorige week, maar heb nog geen tijd gehad deze te posten hier. Ik heb ook alvast niet meer teruggemailed, omdat ik het zinloos vind argumenten te blijven zoeken. Het zal toch aan de zaak niks veranderen.
Ik geloof wel dat dit product goed werkt, maar blijf van mening dat zolang er geen bewijs opstaat dat dit volledig gekeurd is zonder risico's, ziektes op te lopen door een extern controle-organisme, ik deze misschien toch veilig supplement niet zal nemen.

I rest my case.
 
En voor iemand van 20 jaar? Volgens mij heeft het niet echt veel nut om dan dit product te nemen, want je natuurlijke groei hormonen levels zijn al heel hoog. Of zou het dan toch kunnen werken?
 
Originally posted by tito raymond
En voor iemand van 20 jaar? Volgens mij heeft het niet echt veel nut om dan dit product te nemen, want je natuurlijke groei hormonen levels zijn al heel hoog. Of zou het dan toch kunnen werken?

Iemand van 20 jaar????

Ik ben er in ieder geval 35
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven