AndroidHealthClinic

Secretagogue-one (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
op ergogenics.org staat vandaag een ganse uitleg over dit product
 
Er zijn ook middelen, waar geen hersenen in zitten en die toch een soortgelijk effect hebben. Enerzijds betreft het dan middelen die door recombinant DNA-technieken zijn ontstaan en anderzijds is er ook wel het een supp op de markt dat op een andere manier werkt. Mag je me over PMen, een vriend van me kan het wel importeren. Niks gevaarlijks en illegaals aan.

Espi
 
Er is hiermee gewoon een risico, niet voor niks dat de veiligheidseisen in ned. zo hoog zijn mbt. vee en dat we extreem strenge controles kennen. Ik zou het nooit nemen..
 
Nee zeker niet als je de kwaliteitscontroles op eiwitpoeders bekijkt (die er volgens mij niet eens zijn bij de meeste bedrijven), neem ik zeker met zoiets geen risico's
 
Als het homeopatisch is, dan werkt het beslist niet! Immers: onwerkzaam lage doses... ;)

Espi
 
soulreaver zei:
Er is hiermee gewoon een risico, niet voor niks dat de veiligheidseisen in ned. zo hoog zijn mbt. vee en dat we extreem strenge controles kennen. Ik zou het nooit nemen..
Beetje gek om te denken dat supplementen fabrikanten het risico op miljarden rechtzaken zouden lopen en mensen door onvoorzichtig zijn te gaan besmetten met ziekten die alang niet meer frequent voorkomen. De controles van die producten zijn natuurlijk uiterst streng. Er is dan ook nog nooit 1 geval geweest van deze besmetting en er zijn al duizenden potjes van deze producten verkocht. Dit is allemaal weer opgeklopte onzin, aangestoken door een paar media geile journalisten en onrust stokende forum trollen, zonder enig bewijs of houvast. DAT is de waarheid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven