MuscleMeat

Sehn meets MrJ. Showdown in Uithoorn. (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
18.436
Waardering
185
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
And we did it!

Na elkaar al bijna 3 jaar te kennen via GoT/MSN hebben we vandaag een heerlijke borst/biceps training samen afgewerkt. :cool:

Om 19.15 ging de bel, hij was er! De beste meneer binnen gelaten en voor hem een PWO shake (25 gram whey, 30 gram proteine en 30 gram dextrose) klaargemaakt. Z'n flesje ermee gevuld en hup, de auto in op weg naar Total Body in Uithoorn.

Daar aangekomen trappetje op en de kleedkamer in. Eenmaal ready en wel moest hij nog z'n armen goed opwarmen vanwege z'n tennisarm. Daarna mochten wij plat gaan bankdrukken. Een oefening waar ik sinds een jaar en dag redelijk veel last van mijn rechterschouderkop van krijg, maar goed, dat mocht de pret niet drukken.

Na wat setjes van 70-100-80kg gingen we flyes doen (of hoe je 't ook schrijf :P) gevolgd door schuin bankdrukken met dumbbells. Een pec deck serie maakte de borsttraining af. Z'n borst zat bruut vol, damn dat is zeker een van z'n sterkste punten, samen met een brute biceps! :bow:

Biceps nu!

3 Setjes losse curl met EZ stangetje, gevolgd door een isolatie oefeningen per arm met een kabelpulley onderop en geëindingd met Hammer Curls. :lick:

Daarna was het over. Morgen staat er een been training op het programma voor ons samen. Dat gaat helemaal goed komen!




PS: Hij woont normaal in Brabant, tegen de Belgische grens aan, maar is nu voor een aantal dagen op cursus in de regio, dus vandaar dat we nu een aantal trainingen samen afwerken. Leuk! :)
 
nice zo een membermeeting :)
 
Grappig. Altijd leuk om eens met mensen te trainen die je over het internet kent oid, is weer eens wat anders dan je vaste trainingsmaat :thumbs:
 
Je moet een bundel uitbrengen..

:D
 
The Rock zei:
Grappig. Altijd leuk om eens met mensen te trainen die je over het internet kent oid, is weer eens wat anders dan je vaste trainingsmaat :thumbs:

Heb geen vaste trainingsmaat, dus ik ben als een kind zo blij als iemand mee wilt trainen met me! :D
 
Brutez zei:
Je moet een bundel uitbrengen..

:D

Idd.

Dutch Windmill
DBC01
Latin Spirit
Dani
Sehn
(Vikkel natuurlijk, voordat die weer gaat miepen)
Who's next? ???


/edit:
Beste paard van stal ook toegevoegd!
 
Laatst bewerkt:
MrJ zei:
Heb geen vaste trainingsmaat, dus ik ben als een kind zo blij als iemand mee wilt trainen met me! :D

:roflol:

lijkt me trouwens wel klote, geen trainingsmaat. Ik kan toch altijd net iets verder doorgaan als me trainingsmaat mij aanmoedigd als dan ik alleen ben.
 
MrJ zei:
Heb geen vaste trainingsmaat, dus ik ben als een kind zo blij als iemand mee wilt trainen met me! :D

Heb je je nooit afgevraagd waarom dat is?
 
Ik ben ook altijd zonder trainingsmaat!
De maat die ik had was altijd te laat of kwam niet opdagen en zodoende had mijn training er altijd onder te lijden!
Afbellen kon hij ook niet ik moest hem maar achter zijn "hoeren-lopende" reet aanbellen!
Toen ik vroeg als je een afspraak hebt bij de tandarts belt hij jou dan ook op de dag zelf of je wel kunt?
 
The Rock zei:
:roflol:

lijkt me trouwens wel klote, geen trainingsmaat. Ik kan toch altijd net iets verder doorgaan als me trainingsmaat mij aanmoedigd als dan ik alleen ben.

True, je gaat net dat ietsje verder. Indien nodig zijn er wel altijd spotters als ik ze nodig heb, maar een trainingsmaat is toch anders.

Bovendien bevalt alleen trainen op zich wel. Geen rekening te houden met anderen aangezien ik ook wel wat wisselende werktijden heb and last but no least, ik doe het liefste mijn eigen ding, zonder mij aan te passen aan anderen.

Ben onmogelijk. :D
 
MrJ zei:
True, je gaat net dat ietsje verder. Indien nodig zijn er wel altijd spotters als ik ze nodig heb, maar een trainingsmaat is toch anders.

Bovendien bevalt alleen trainen op zich wel. Geen rekening te houden met anderen aangezien ik ook wel wat wisselende werktijden heb and last but no least, ik doe het liefste mijn eigen ding, zonder mij aan te passen aan anderen.

Ben onmogelijk. :D

Ja dat is wel ideaal, geen rekening houden met iemand. Maar ja, mijn trainingsmaat en ik zitten allebei nog op school, zijn dus s'avonds zowat altijd thuis dus is het geen probleem om te komen trainen, behalve bij bijzondere gebeurtenissen natuurlijk. Als je een trainingsmaat hebt die zich maar half inzet en bijna niet op komt dagen dan kan je er beter geen hebben inderdaad, anders zorgt het alleen maar voor ergenis. Een willekeurig iemand vragen om te spotten vindt ik wel klote. Als je dan gaat benchpressen, en je kan nog makkelijk 2 reps zelf gaan ze al aan die barbell zitten hengsten :D
 
ik zie overal samenscholingen plaatsvinden van mensen vah dbb, nieuwe rage of zo???
 
Hey J, als je toch iedereen wilt afwerken, wanneer kom je naar kneets? :D
 
Centaur zei:
Hey J, als je toch iedereen wilt afwerken, wanneer kom je naar kneets? :D

Ok, in principe dus volgende week zaterdag. Dan train ik borst iig met jou en Eric (als hij ook komt) mee. :thumb:
 
MrJ zei:
Ok, in principe dus volgende week zaterdag. Dan train ik borst iig met jou en Eric (als hij ook komt) mee. :thumb:
Geen probleem, die sleur ik wel aan z'n "drie-dagen-baard" mee als het moet. :D
 
wij zouden ook moeten hebben trainen
 
boogie zei:
wij zouden ook moeten hebben trainen

Als je nu gaat fietsen ben je op tijd hier voor de rugtraining van woensdagavond. :thumbup:
 
MrJ zei:
Idd.

DBC01
Latin Spirit
Dani
Sehn
(Vikkel natuurlijk, voordat die weer gaat miepen)
Who's next? ???

Koffiedrinken telt dus niet ?
 
Back
Naar boven