Fitness Seller

Sehn meets MrJ. Showdown in Uithoorn. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dutch windmill zei:
Koffiedrinken telt dus niet ?

Hmmm, dat was idd ook een training op zich ja!

Volgende keer neem ik mijn sporttas mee kerel, mag je mij eens verbazen met je bench kwaliteiten! ;)
 
Ik stem voor benen op zaterdag, borst train ik door een lichte blessure momenteel half assed.
 
EricR zei:
Ik stem voor benen op zaterdag, borst train ik door een lichte blessure momenteel half assed.

Wow!

Ik train benen 2x per week (hams en quads op aparte dagen) en op di en do. Nu za? Dat wordt schuiven!

Maar ik train borst ook niet optimaal hoor. Al 2 jaar eigenlijk niet. :o
 
Ik al 2 maanden niet, zit verbetering in maar heb net zoals jij mijn rechter schouderkop die bij plat banken opspeelt. Had denk ik anders al mijn PR gebroken dit jaar.

Borst is ook prima, daarna pak ik meestal biceps even aan.
 
MrJ zei:
True, je gaat net dat ietsje verder. Indien nodig zijn er wel altijd spotters als ik ze nodig heb, maar een trainingsmaat is toch anders.

Bovendien bevalt alleen trainen op zich wel. Geen rekening te houden met anderen aangezien ik ook wel wat wisselende werktijden heb and last but no least, ik doe het liefste mijn eigen ding, zonder mij aan te passen aan anderen.

Ben onmogelijk. :D
Hier kan ik mij dus ook best in vinden.
Niets zo irritant als dat er iemand op je staat te wachten en dan weer begint te mekkeren dat je 5 minuten te laat bent.
Als een mongool je prakkie naar binnen werken, blazen blazen blazen, gauw een bak koffie naar binnen hozen en dik onder de stress naar je maat :D
Vervolgens naar de gym waar die maar blijft ouweteringhoeren dat je te laat bent en dat hij over een uurtje thuis moet zijn voor de voetbal.
Vervolgens halverwege de training afkappen, om nog ff gauw aan de bar een paar bier naar binnen te gooien en op naar de voetbal :D
Dat was mijn eerste en laatste trainingsmaatje.
Nee laat mij maar lekker in mijn eigen tempo mijn zaakjes regelen.
Alleen met benchen is het wel eens lastig, maar een spotter is altijd wel te vinden.
 
Extend zei:

Zij EricR's post. ;)


EricR zei:
Ik al 2 maanden niet, zit verbetering in maar heb net zoals jij mijn rechter schouderkop die bij plat banken opspeelt. Had denk ik anders al mijn PR gebroken dit jaar.

Borst is ook prima, daarna pak ik meestal biceps even aan.

Ik normaal ook. Dat is mooi!

Mag Centaur triceps doen, doe ik gezellig borst/biceps met je mee. :p
 
MrJ zei:
Wow!

Ik train benen 2x per week (hams en quads op aparte dagen) en op di en do. Nu za? Dat wordt schuiven!

Maar ik train borst ook niet optimaal hoor. Al 2 jaar eigenlijk niet. :o
EricR zei:
Ik stem voor benen op zaterdag, borst train ik door een lichte blessure momenteel half assed.
It's the Sissi-Sqaud :D
 
Direkt na cursus rijst met kip gaan halen en daarna op naar MrJ, Eindelijk na 3 jaar chatsletten

Mooi huis, aardige gast, viel meteen op dat hij aardig droog is, werd even bevestigd toen we ons omkleden.. :eek: Jazeker MrJ is goed bezig! Symmetrie wat bij mij stukje ontbreekt is bij hem een stuk beter voor elkaar.

Als ik begin te pompen zwelt het als de ziekte, bij hem is het gewoon altijd aanwezig. Duidelijk een verschil kwa bouw, hij is veel gedetailleerder en ik veel lomper/groffer van bouw.

Vanavond benen en morgen mijn favoriete onderdeel rug.. maak je rug (ipv borst) maar nat :p



MrJ is nu wel gepromoveerd tot DBB trainings hoer :D Komt overal en met iedereen trainen whehehe.


Ow en eindelijk trainingsmaatje ? be carefull what you wish for... voor je 't weet zit je aan me vast :D
 
Dan kan jij ook meedoen Dani ;)
 
Ik moet vrijdag dus nog een nacht hotel bij boeken whehehe
 
Eric, niet mekkeren, gewoon borst trainen! :D
 
edit .... verkeerde knop gedrukt!

edit ....
 
And the story goes on!


Vandaag samen benen getraint. Ik alleen quadriceps, en Sehn nog 1 hamstring oefening om benen op 1 dag te hebben getraint.

Samen gesquat, leg extension gedaan gevolgd door een leg press en daarna nog een staande hamstring curl voor Sehn.

Dit leuks werd gevolgd door kuiten en buik. Heb een aantal goede tips en oefeningen meegekregen voor buik, top! :)

Daarna buiten nog gezellig staan ouwehoeren over auto's voordat we beide onze eigen richting opgingen.

Morgen rug! Heb er nu al zin in! :p
 
Gewichten willen we horen! Hoeveel KG op welke oefening?
 
nee ik wil die tips voor buik graag weten. :)
 
Ik wil liever nog pics zien van MrJ's roze auto :D
 
MonsterStrength zei:
Ik wil liever nog pics zien van MrJ's roze auto :D
Ik zal volgende week m'n digicam meenemen ;) :p
 
Centaur zei:
Gewichten willen we horen! Hoeveel KG op welke oefening?

Squaten ging Sehn tot de 130. Ik vond 110 wel zat.


boogie zei:
nee ik wil die tips voor buik graag weten. :)

Je rug niet bollen en altijd omhoog blijven kijken bijv.
 
Back
Naar boven