XXL Nutrition

Sehn meets MrJ. Showdown in Uithoorn.

Bezoekers in dit topic

wordt het zwaarder van hè. ja klopt dat soort dingen kun je door de jaren heen wel gaan vergetten idd. tnx
 
Nou dat was benen.. toen ik gisteren avond in het hotel kwam en 2 verdiepingen omhoog liep met de trap had ik na 5 treden al spijt dat ik de lift niet had genomen.. hete douche deed wonderen ;)

Was lekker benen trainen gisteren. MrJ heeft er aardige pootjes onderstaan. Ik trek volgende keer ook korte broek aan als we benen trainen.. i promise :P


Buiktips deel 2: nou nek ontspannen, ruggegraat niet krom trekken, niet aan nek trekken met handen , omhoog kijken zodat je kin dus niet op de borst ligt/drukt,

en het nu al ingeburgerde benen werpen he MrJ ;)

Donderdag deel 2 over buik training met de abroller en wat leuke standjes/oefeningen..

Rug... mijn borst staat al niet toe dat ik mijn armen omhoog doe.. LoL.
 
Rug!

Vanavond onze beide favoriet aangepakt, rug dus!

We begonnen met een pull down voor (normaal begin ik altijd met optrekken, maar aangezien Sehn dat nooit eerder deed hebben we besloten die over te slaan). Dat ging om te beginnen heerlijk. We waren beide heerlijk bezig redelijk wat gewicht weg te zetten. IK verbaasde mijzelf eigenlijk over m'n eigen kracht. Of dit nu kwam door deze als eerste oefening te doen, of door de combinatie Testosteron/Trenbolone is mij nog niet duidelijk. :D

Daarna de deadlift! Een oefening die Sehn ook nooit eerder had gedaan, maar die er nu zeer zeker bij hem inblijft verzekerde hij mij. Hij voerde de oefening al vanaf de eerste set perfect uit, top!

Rug sloten we vervolgens af met een pull down in de nek en seated rowing/tbar rowing.

Na rug waren de traps aan de beurt, gevolgd door onderarm (voor mijzelf) en nog wat hyperextensions voor de onderrug.

Morgen de laatste training samen alweer. Jammer. De tijd vliegt als je plezier hebt kennelijk. :)
 
Was heerlijk rug trainen. Wat heeft dat joch :p toch een rug, mooi van onderuit naar boven, lekker gedetailleerd. Hulde.

Rug trainen ging goed, gewicht ging mooi gelijk op, fijn om te horen dat de roids bij MrJ al aansloegen, lekker trainen samen :rolleyes: , 1 clean en 1 niet :)

De shrugs hebben we stukje samen gedaan en ik nog even een paar alleen en hij even zijn onderarmen en zo.


Vanavond laatste avond..wel beetje apart trainen, ik moet schouders/triceps en hij hamstrings, echt gruwelijk balen dat de week zo snel ging, als ik baan krijg op schiphol rijk gaan we samen trainen kerel!


Bij hem thuis nog even leuk gesprek gehad over forums, ik mocht allerlei forums niet vergelijken met DBB, en terecht, hier hangt toch een andere sfeer, zal eens denken over de bbq en een membership ivm de e-books.



MrJ : Dank voor het laten zien/leren van de deadlift!!


Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je MrJ opnieuw punten kan geven.
 
Laatst bewerkt:
Hehe, astu. Die deadlift ging je dus echt goed af kerel. Beweging gewoon in 1x goed onder de knie, nice!

Ik trainde echter niet zwaar genoeg, omdat hij z'n shirt naderhand nog te makkelijk uitkreeg in de kleedkamer. :p Desalniettemin stelde hij zich wel aan, want die rug zat echt goed vol hoor. Ook wijd en flink wat massa erop, top! :thumbup:

Buiten dat, heeft meneer echt ff wat meer power in z'n donder dan ondergetekende. Zware gewichten wegzetten alsof het niets is, kun je wel! ;)
 
Je bent te lief voor me , te complimenteus :D

Zware gewichten dat lukt wel ja, ben en blijf een lompe boer he :p

Maar echt, normaliter krijg ik shirt niet/amper uit, maarja we hebben na de training ook lang geouwehoerd , zijn we ook goed in :cool:

Maar sterker en lomper en minder gedefineerd, zo is het maar net.

Bij jou zie je de blokken er uit steken, de rug begint laag al naar buiten te staan, benen zie je duidelijke bolling op de boven benen. We hebben een hele andere lichaamsbouw


Dat is mijn nadeel, als ik train zwelt het als de tering, daarna neemt het af. Bij jou is het gewoon altijd zichtbaar.
 
En zo waren de 4 dagen voorbij... :(


Sehn schouders/tri's en ikke hamstrings/kuiten/buik. Capoe was lekker bezig en begon aan alle kanten op te zwellen met z'n 44cm armen.

Mijn eigen training krijgt net een 6je. Was teveel afgeleid door 2 dames en stond teveel te ouwehoeren. :p

Na het emotionele afscheid kijken we beide vol spanning uit naar begin september, waar we dit weer gaan herhalen. En maybe, maybe komt hij hier in de toekomst in de regio wonen.

Maar voor nu voel ik alleen een grote leegte. :D


PS: Fix je naam eens door de admin. Sehn klinkt niet man, je bent en blijft gewoon Capoeirist op het internet. ;)
 
MrJ zei:
En zo waren de 4 dagen voorbij... :(
PS: Fix je naam eens door de admin. Sehn klinkt niet man, je bent en blijft gewoon Capoeirist op het internet. ;)

Idd ik irriteer me er ook telkens aan :p
 
Kijk johnny, geile wijvuh :o

Wat een vrouwen daar, mijn god.. MrJ, dank voor het wijzen op het lief goeiedag zeggende blondje met dat lekkere lijf.. iedere keer als we elkaar tegen kwamen keek ze me zo lief aan..ik smolt ter plekke :o

/me is iedere week wel paar keer verliefd :p


Training ging wel ok, einde van de training waren armen misschien 44 ja wat een zwelling. :D Schouders met flyes eindelijk weer eens flyes kunnen doen met 19kg.. denk dat ik de 20/21 ook nog wel had gehaald..

Dus wat dat betrefd heeft het samen trainen met MrJ mijn ontzettend gemotiveerd, na 2 weken k*t trainen met antibiotica etc en zoals ik hem beloofd had, maandag 100kg lichaams gewicht, gisteravond 102/103.

MrJ :
Super thanks voor shakes, regelen van het trainen daar (ik hoor de prijs nog! grrr! ;) )
Tof je eindelijk gezien te hebben en elkaar beter te hebben leren kennen :o (oja en we lijken in sommige dingen wel erg veel op elkaar ;) :D )

Je buik ziet onwijs uit kerel, je bent echt goed droog, niks dan complimenten over hoe je uitziet en wat gisteravond betrefd : je traint zaterdag maar 2x zo hard :D

September is showdown 2 , dan hebben we beide vooruitgang geboekt :cool:

22 & 23 september is 1 datum die ik al weet, maar er volgt nog een week.


Jaja ik ga Big_T nu pm'n...

Edit...


PM gestuurd
 
Laatst bewerkt:
So, jullie hebben je wel vermaakt zo te horen boys, :thumbs: :D
 
Back
Naar boven