Fitness Seller

Shocking Seks en testosteron (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je argumenten voor die bewering?
Nee, heb ik niet. Het is gewoon mijn persoonlijke mening. Wat ik nu heb is voor mij perfect alleen wat vetmassa eraf. Ik vind bijv zo groot als Arnold lelijk, ookal is dat niet haalbaar voor mij als natty, vind ik het naast dat veel te groot
 
Pics or it didn't happen.
Is dat fap materiaal voor jou? Stuur mij maar een pm dan zal ik even een fotootje sturen, maar ik ga niet in dit topic een foto sturen. Hier zitten alleen maar mensen met 5% vet en minimaal 100kilo aan spiermassa. Voel me zeer geïntimideerd
 
Oja, voor de haters die zeiden dat ik droomde. Wat is een hypotheek van 6ton als ik deze auto van 100k cash koop, en 3 bakken kwark heb??!!!!! En vergeet mijn DIEPVRIES BOSBESSEN NIEEETTT!!!!
dat Jij er überhaupt tijd voor hebt ..

18 jaar , op je 17de gestopt met school , eigen onderneming en hypotheek van 6 ton ..

Ja regentonnen denk ik ..

 

Bijlagen

  • VID_20190219_210613.mp4
    15,7 MB · Weergaven: 925
Oja, voor de haters die zeiden dat ik droomde. Wat is een hypotheek van 6ton als ik deze auto van 100k cash koop, en 3 bakken kwark heb??!!!!! En vergeet mijn DIEPVRIES BOSBESSEN NIEEETTT!!!!


Sorry dit moest er even uit, niet patserig bedoeld ofzo maar mensen gingen opeens haten. Normaal ben ik niet zo hoor
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven