XXL Nutrition

Shocking Seks en testosteron

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat dacht je van dit?

Als je wil mag je meedoen hoor, me vriendin fantaseerd al een tijdje over een trio. Ik wil het haar best gunnen maar wel met een andere meid :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je op het VWO ook Nederlandse les gevolgd?
Ja maar ik had elk jaar een nette 5.6 tot 6.2 gemiddeld. Maar met wiskunde stond ik vaak wel rond de 9 gemiddeld :)
 
Heb je op het VWO ook Nederlandse les gevolgd?
Ja maar ik had elk jaar een nette 5.6 tot 6.2 gemiddeld. Maar met wiskunde stond ik vaak wel rond de 9 gemiddeld :)
 
Sorry, ik ben niet veder gekomen dan de havo. ;)
 
BB_ klopt dit taal technisch wel ? ouwe taal nazi van me :P
Met een onvoldoende voor Nederlands kun je nog steeds slagen voor het VWO. Bovendien stelt de middelbare school helemaal geen ruk voor.
 
Vwo is met kleine letters.
Grammar nazi lol, anyways ik ga ff naar de gym. Pre workout is ingeslagen, ff mijn chest pompen, hoop me PR te verbreken (50kilo inclusief stang voor 1 rep)
 
Ik zelf wil dat niet beweren, maar degenen die mij getest hebben beweerden dat. Ik persoonlijk dacht zo van : Huh? Ben ik hoogbegaafd, ik zelf dacht dat ik een normale iq had of iets boven het gemiddelde. Want ik deed wel VWO
Ja maar ik had elk jaar een nette 5.6 tot 6.2 gemiddeld. Maar met wiskunde stond ik vaak wel rond de 9 gemiddeld :)
lul niet , ik zat op het vmbo haalde de zelfde punten als jou voor Nederlands en ik zag zelfs dat er iets niet klopte .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Doe het enkel met mensen met een IQ tot en met 142, sorry.
Dat was een tijdje geleden getest, nu na zoveel sex heb ik me brein er bijna uitgeneukt en heb ik blijvende hersenletsel opgelopen dus me iq zal vast ook wel wat gedaald zijn
 
Dat was een tijdje geleden getest, nu na zoveel sex heb ik me brein er bijna uitgeneukt en heb ik blijvende hersenletsel opgelopen dus me iq zal vast ook wel wat gedaald zijn
Zal er over nadenken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je wil mag je meedoen hoor, me vriendin fantaseerd al een tijdje over een trio. Ik wil het haar best gunnen maar wel met een andere meid :)
Je weet dat je het hoe dan ook minstens 1x moet doen met een andere vent erbij?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven