Fitness Seller

Seksschandalen & Zedenzaken

Bezoekers in dit topic

Ik begin erg moe te worden van Corey Feldman.
 

PAUT0PK.jpg
 
Ik bied twee kogels. :)
 
Hij nodigde hen onder meer uit in zijn hotelkamer onder het mom van een gezellig drankje, om vervolgens zijn geslachtsdeel te tonen en in hun bijzijn te masturberen.

:roflol:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
aha, Louis C.K.
“Trump is not your best. He’s the worst of all of us. He’s a symptom to a problem that is very real. But don’t vote for your own cancer. You’re better than that.”
7PEWBp1.gif


Lijkt wel een patroon te ontstaan. Hoe groter de criticaster, hoe groter de kans op zeden gerelateerde delicten. ???
 
Lijkt wel een patroon te ontstaan. Hoe groter de criticaster, hoe groter de kans op zeden gerelateerde delicten. ???

Wat belet die gasten eigenlijk om hen aan te klagen wegens smaad? Een beetje advocaat maakt brandhout van dat soort claims zonder bewijs.
 

Anno 2017 leven we in een wereld waarin mensen alles overdreven analyseren. Te vaak worden kleinigheden meteen opgeblazen tot een grove overtreding van onze normen en waarden.

Iedereen is aangerand, gediscrimineerd, benadeeld, ... Je kan achter alles iets zoeken natuurlijk.

Een mens zou al bijna niet meer joviaal/spontaan durven doen uit angst om 15 jaar later beschuldigd te worden van ongepast gedrag.
 
Toch behoorlijk vreemd gedrag als het allemaal klopt. :emo: Wie had gedacht dat het zo'n geilneef is?
 
Laatst bewerkt:
Toch behoorlijk vreemd gedrag als het allemaal klopt. :emo: Wie had gedacht dat het zo'n geilneef is?

Geen idee, ik ken de details niet :)

Mijn opmerking is vooral algemeen bedoeld.

Recent kregen we op het werk een infosessie over welk gedrag allemaal als ongewenst wordt beschouwd...

Enkele voorbeelden: Je troost een collega die het moeilijk heeft door je hand op zijn/haar schouder te leggen en je zegt: Als ik iets kan doen dan weet je me te vinden...

Blijkbaar is dit ongewenst gedrag omdat je de persoonlijke ruimte van die collega niet respecteert.

Je komt sochtends op kantoor en zegt tegen je collega: Amaai jij ziet er goed uit vandaag...

Ai, ook ongewenst gedrag omdat dit aanzien kan worden als flirten.

Laten we allemaal eens normaal doen en echte verkrachters/stalkers vervolgen.
 
Ik weet eigenlijk niet of we slachtoffers bij voorbaat moeten geloven. Je kan het leven van iemand behoorlijk verpesten met aantijgingen van verkrachting of pedofilie. Sowieso moeten dit soort zaken allereerst via de autoriteiten gaan, en niet de media. :emo:
 
Laatst bewerkt:
Volgende in de rij zullen vast Sean, Tucker of Alex zijn
 
Back
Naar boven