XXL Nutrition

Seksschandalen & Zedenzaken

Bezoekers in dit topic

Opmerkelijk: S. beweert dat hij zelf ook verdoofd was. “Door de alcohol. Iemand heeft mij de hele avond sterke drank ingeschonken. Doordat ik dronken was, kon één van mijn vrienden meeglippen. Hij liet de anderen binnen.”

En zoiets heb je ook totaal niet door.

Ook voor de rest een behoorlijk onzinverhaal want lachgas is na een halve minuut ofzo uitgewerkt
 
Bill Cosby veroordeeld voor seksueel misbruik
hey Huxtable!
giphy.gif

200.gif
 
  • Like
Waarderingen: mat
Ojee
 
'penile erection dysfunction injections'

Harvey toch...
 
Filmproducent Harvey Weinstein is aangeklaagd voor verkrachting en 'criminele seks'. Dat maakte de openbaar aanklager van Manhattan zojuist bekend.

Een zogeheten 'grand jury' boog zich gisteren over de vraag of een aanklager voldoende bewijs heeft om een rechtszaak tegen Weinstein te beginnen. Blijkbaar was voor de jury genoeg aanleiding om de 66-jarige filmproducent aan te klagen voor verkrachting in de eerste en derde graad en 'criminele seks' in de eerste graad. De eerste graad is de ernstigste variant van verkrachting en 'criminele seks'. Daar staat in New York 5 tot 25 jaar cel op.

Weinstein meldde zich vorige week bij de politie in New York. Tientallen vrouwen hebben de producent beschuldigd van seksueel misbruik. Dit was de aanzet voor de groei van de #MeToo-beweging.
 
Zal wel even duren voor het proces begint, gokje hij krijgt van alle stress en coke een hartaanval en zal nooit terecht staan.
 
Zijn er ook geen geruchten over Justin de Peoplekind? Zou wel dateren van ±2000, dus 18 jaar terug. Iets met een journaliste.
 
Back
Naar boven