XXL Nutrition

Seksschandalen & Zedenzaken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wel vreemd dat je 1000 mensen kunt misbruiken zonder dat dat ooit aan het licht komt

1.400 slachtoffers over een periode van zestien jaar en drie instanties die faalden. De feiten in het gisteren verschenen rapport liegen er niet om: het schandaal in Rotherham had nooit zo groot kunnen worden als duidelijke signalen over misbruik serieus waren genomen. Deze drie instanties faalden.
Het Britse Rotherham, een stad van 250.000 inwoners in Noord-Engeland, was gisteren overal in het nieuws door een enorm misbruikschandaal. Een groep van Pakistaanse loverboys overlaadden hun voornamelijk blanke slachtoffers met cadeautjes, om ze vervolgens uit te lenen aan vrienden. NRC-correspondent Titia Ketelaar schrijft in NRC Handelsblad vandaag:

De slachtoffers, sommigen slechts elf jaar oud, werden door hun meerderjarige misbruikers overladen met cadeaus als sieraden en mobiele telefoons, werden rondgereden in dure autos en kregen sigaretten, drank en wiet. Een van hen, 13 jaar oud, zei: Ze zeiden dat ze van me hielden, en ik geloofde ze. Ik was een klein meisje. Vervolgens werd ze op de achterbank verkracht, en doorgegeven aan anderen.
1.400 kinderen zijn zo misbruikt, en dat aantal had volgens het gisteren verschenen rapport veel lager kunnen zijn. De eerste gevallen waren namelijk al in 1997 bekend, maar niemand deed wat. Pas in 2010 werden de eerste vijf daders veroordeeld tot gevangenisstraffen.

(..)

Net zo onthutsend als het aantal slachtoffers is de opstelling van de betrokken instanties geweest: die hebben niet op tijd ingegrepen, terwijl er wel aanwijzingen waren dat er een enorm misbruikschandaal speelde. Het rapport van Alexis Jay voorziet in een tijdlijn waar rapportage na rapportage over het misbruik naar de betrokken instanties wordt gestuurd, waarna er verder niks wordt gedaan.

Allereerst de lokale politie. Meisjes die aangifte deden van verkrachting werden weggestuurd omdat ze niet werden geloofd. In een aantal gevallen kwam het voor dat ze volgens agenten dronken waren en dus alles hadden verzonnen. De meisjes werden gearresteerd voor openbare dronkenschap.

Dan de kinderbescherming. Ook daar was bekend dat er grote problemen in Rotherham waren. Maar de kop werd in het zand gestoken. Reden: medewerkers waren bang om voor racist te worden uitgemaakt, daar de daders van Pakistaanse afkomst waren. Dit gegeven werd verzwegen in de rapportages, waardoor er pas op een zeer laat moment een verband werd gelegd tussen de verschillende misbruikzaken.

Want we willen niet als racist gezien worden

Edit: En het erge is, er zijn zoveel meisjes verkracht door dat racisme-reflex. De volkskrant die daar over bericht doet dus gewoon hetzelfde en heeft het over mensen van AZIATISCHE komaf.

http://www.geenstijl.nl/archives/images/aziatenvolgensdegoedvolkbode.pdf
 
Pedo's en verkrachters mogen ze van mij als een dolle hond de kop in slagen en aan de varkens voeren, zo'n gasten hoeven zelfs geen recht op een begrafenis te hebben. Overal in Europa belooft de staat je te beschermen tegen zo'n dingen en ze falen er hopeloos in omdat ze teveel bezig zijn met hun eigen zakken te vullen. Verkrachtingen en pedofilie zijn de laatste jaren echt een probleem aan het worden.
 
pedo's en verkrachters mogen ze van mij als een dolle hond de kop in slagen en aan de varkens voeren, zo'n gasten hoeven zelfs geen recht op een begrafenis te hebben. Overal in europa belooft de staat je te beschermen tegen zo'n dingen en ze falen er hopeloos in omdat ze teveel bezig zijn met hun eigen zakken te vullen. Verkrachtingen en pedofilie zijn de laatste jaren echt een probleem aan het worden.

+1
 
Als dit soort problemen al 25 jaar lang kunnen door etteren is er iets goed mis met de 'higher ups'. Ze zullen zelf ook wel vuistdiep in de pedofilie zitten en er gewoon van genieten zolang woorden als 'racisme' en 'discriminatie' nog een paralyserend effect hebben op de oorspronkelijke bevolking.
 
Als dit soort problemen al 25 jaar lang kunnen door etteren is er iets goed mis met de 'higher ups'. Ze zullen zelf ook wel vuistdiep in de pedofilie zitten en er gewoon van genieten zolang woorden als 'racisme' en 'discriminatie' nog een paralyserend effect hebben op de oorspronkelijke bevolking.

Het ironische vind ik dat de allochtonen en de autochtonen elkaar de schuld geven van de miserie door het jarenlange wanbeleid van die onbekwame geldwolven.

Uiteindelijk zijn allochtoon en autochtoon beide slachtoffers hiervan. Met gevolg dat beide partijen beginnen te radicaliseren tegen elkaar terwijl de schuldigen gewoon nog lekker overbetaald in hun zeepbel leven. Dit is geen gezonde mix in een samenleving, zeker in tijden van crisis.
 
Pedo's en verkrachters mogen ze van mij als een dolle hond de kop in slagen en aan de varkens voeren, zo'n gasten hoeven zelfs geen recht op een begrafenis te hebben. Overal in Europa belooft de staat je te beschermen tegen zo'n dingen en ze falen er hopeloos in omdat ze teveel bezig zijn met hun eigen zakken te vullen. Verkrachtingen en pedofilie zijn de laatste jaren echt een probleem aan het worden.


:rolleyes:
Dus pedofilie en verkrachting is vooral iets van de laatste jaren?

Zie trouwens ook nooit zo in waarom een (pedofiele) verkrachter erger gestraft zou moeten worden dan bijv. iemand die een net zo laffe roofmoord pleegt.
 
:rolleyes:
Dus pedofilie en verkrachting is vooral iets van de laatste jaren?

Zie trouwens ook nooit zo in waarom een (pedofiele) verkrachter erger gestraft zou moeten worden dan bijv. iemand die een net zo laffe roofmoord pleegt.


Iemand die een laffe roofmoord pleegt mogen ze ook bij de varkens gooien. Maar ik vind kindermisbruik en (groeps)verkrachtingen hele zware misdaden. De impact dat zo'n trauma op iemand heeft is verscheurend. Ik heb het van dichtbij mogen meemaken.

Ik zeg ook niet dat het van de laatste jaren is, wel komt de problematiek veel meer in de media maar de straffeloosheid blijft, daarom vind ik het een probleem worden. Het boeit blijkbaar niet genoeg.
 
Iemand die een laffe roofmoord pleegt mogen ze ook bij de varkens gooien. Maar ik vind kindermisbruik en (groeps)verkrachtingen hele zware misdaden. De impact dat zo'n trauma op iemand heeft is verscheurend. Ik heb het van dichtbij mogen meemaken.

Ik zeg ook niet dat het van de laatste jaren is, wel komt de problematiek veel meer in de media maar de straffeloosheid blijft, daarom vind ik het een probleem worden. Het boeit blijkbaar niet genoeg.

En wanneer is iets bewezen dan ?
 
En wanneer is iets bewezen dan ?

Ik vind je post best vaag dus ik ga in hoe ik het interpreteer.

Het is niet omdat iets moeilijk(er) te bewijzen is dat het gelijk een vrijgeleide is om je te gedragen naar believen.
 
Nee maar wanneer gooi je iemand bij de varkens dan ?
 
Nee maar wanneer gooi je iemand bij de varkens dan ?

Hangt natuurlijk van de situatie af, maar ik denk dat je er zelf wel genoeg kan verzinnen waar het gepast bij zou zijn. Ik was ook maar figuurlijk aan het spreken om m'n punt te maken dat ze er geen medelijden mee moeten hebben. Ik vind het heel degoutant dat verkrachters en dan vooral pedo's zichzelf altijd in de slachtofferrol proberen te steken ipv van de ernst van hun daden gewoon te erkennen.
 
Nouja voor je iemand afmaakt moet het toch wel 100 bewezen zijn.
En dat is meteen in mijn ogen de grootste tegenhanger van doodstraf, wanneer is iets 100% bewezen?

Lijkt me best lastig
 
Nouja voor je iemand afmaakt moet het toch wel 100 bewezen zijn.
En dat is meteen in mijn ogen de grootste tegenhanger van doodstraf, wanneer is iets 100% bewezen?

Lijkt me best lastig

In veel gevallen is dat idd lastig. Ik ben op zich geen voorstander van de doodstraf, maar in sommige gevallen is het toch wel gerechtvaardigd. Als we bv naar groepsverkrachtingen van jonge tieners zien, vind ik niet dat er licht mee moet worden omgesprongen. De straffen moeten minstens omhoog gaan en enkel vrijlaten wanneer ze niet meer kunnen hervallen zoals vaak het geval bij sociopatische verkrachters.
Stel dat jouw kind slachtoffer wordt van zo'n vergrijp en je weet zeker wie het gedaan hebben maar je kan het niet bewijzen. Ga je ze dan ook laten lopen als er geen 100% sluitend bewijs is, iemand onschuldig jaren gevangenisstraf veroordelen is volgens mij ook helemaal niet netjes.

Ik ken iemand en die is verkracht geweest, tot op heden weten maar 2 mensen wie de dader is. Ze wou niet naar de politie gaan omdat de verkrachting zo goed als niet te bewijzen was. Ondertussen moet ze medicatie nemen tegen depressies en heeft ze al een paar zelfmoordpogingen achter de rug. Hetgeen mij stoort is dat ik weet dat de dader in mijn stamcafe zit, lekker plezier te maken terwijl zijn slachtoffer met zware mentale problemen zit. Ik weet overigens niet precies wie het is.
 
Als mijn kind verkracht word ga ik er niet van uit dat hij door justitie zwaar gestraft wordt.
Ik kom uit een oog om oog milieu.
 
Als mijn kind verkracht word ga ik er niet van uit dat hij door justitie zwaar gestraft wordt.
Ik kom uit een oog om oog milieu.

Ik ook, maar mensen die anders zijn opgevoed of die mentaal/fysiek niet sterk genoeg zijn omdat te doen blijven zo wel hopeloos achter. Eigenlijk geef je nu zelf aan wat ik met m'n posts zeg: justitie faalt. Anders zou je imo zelf zo diep niet moeten gaan om gerechtigheid te krijgen.
 
Nee eigenlijk ben ik heel hypocriet.
Ik zeg ik ben tegen de doodstraf, maar mocht het mij over komen neem ik niet genoegen met de straffen die hier gelden.
 
De Verenigde Staten wilden regisseur Roman Polanski dinsdag laten arresteren toen hij de opening van een museum in Polen bijwoonde. Dat schrijft de Poolse krant Gazeta Wyborcza op basis van hooggeplaatste bronnen binnen Justitie.

De 81-jarige Roman Polanski wordt al sinds 1977 door de Amerikaanse politie gezocht voor ongepast seksueel gedrag met minderjarigen. Afgelopen dinsdag was hij in Warschau aanwezig op de opening van het museum van de geschiedenis van de Joden. Het Amerikaanse gerecht had een aanvraag ingediend bij de Poolse procureur-generaal voor de uitlevering van Polanski, maar die werd geweigerd. Volgens de bronnen van Gazeta Wyborcza gebeurde dat omdat de aanvraag niet vertaald was in het Pools. Volgens de internationale afspraken is dat verplicht.

Polanski werd in 2009 al eens opgepakt in Zürich. Hij zat toen enkele maanden onder huisarrest, maar werd niet uitgeleverd aan de VS. In 2011 trok de regisseur incognito naar Polen. Hij bleef lange tijd onder de radar, maar dinsdag dook hij plots op tijdens de opening van het museum.

jammer
 
Comic posted invitation on Twitter on Monday inviting fans to create memes using a selection of photos of him. Stunt backfired after the numerous rape allegations against him

rrkpz4.jpg
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven