XXL Nutrition

Seksschandalen & Zedenzaken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kinderen houden dan ook heel erg van Glitter
 
Mooi strafblad heeft die man.

Binnenkort zal hij Gary Bloodshitter heten.
 
Deze man is ook hard van zn toren gevallen. Niet pedeau dacht ik



[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dan te bedenken dat hij het rolmodel was van American families
 
Een eng vies ventje is het.
 
Adam Johnson heeft het ook lekker voor elkaar, wat een gekke griezel is dat zeg.
 
Adam Johnson heeft het ook lekker voor elkaar, wat een gekke griezel is dat zeg.
Hij nam "If there's grass on the field, play ball" ook in zijn persoonlijke leven erg serieus.
 
De veroordeelde pedofiel Pieter Ceulen (60) heeft deze week geprobeerd een job te bemachtigen in een schooltje in Cambodja. Hij werd weggestuurd door een Belgische vrijwilliger, die niet wist wie Ceulen werkelijk was. Dat schrijft Het Laatste Nieuws.

"Kan ik hier lesgeven aan de kinderen?" Met die vraag stapte Ceulen een schooltje binnen in het Cambodjaanse Siem Reap. "Pas achteraf herkende ik hem op een Facebook-foto", vertelt de 55-jarige Belgische vrijwilliger die Ceulen wandelen stuurde.

Ceulen meldde zich in het Engels aan en vroeg of hij les mocht geven aan de jongste groepjes. "Ik vond zijn verhaal ontzettend verdacht. Ik stelde hem voor dat hij een andere leerkracht kon assisteren bij de oudste groep, maar daarover moest hij nog nadenken." Ceulen kwam uiteindelijk niet meer terug. De vrijwilliger verwittigde vervolgens onmiddellijk de naburige schooltjes via sociale media.

Ceulen vluchtte begin dit jaar naar Cambodja, nadat hij in ons land tot een gevangenisstraf van 19 jaar werd veroordeeld. Voorlopig laat de lokale overheid hem ongemoeid.
Gewoon laten lopen, niets aan de hand :roflol:
 
De Antwerpse pedofiel Pieter Ceulen, die vannacht is gearresterd in de Cambodiaanse hoofdstad Phnom Pen, zou volgens zijn omgeving al op weg zijn naar België. Hij zal hier opgesloten worden in de Begijnenstraat in Antwerpen in afwachting van zijn proces in beroep. De man is veroordeeld tot 19 jaar cel.
ah :)
 
van wie al bekend was dat hij honderden kinderen heeft misbruikt, deed dat ook in ziekenhuizen van de Britse National Health Service (NHS).
Schrik ik niet van, de NHS is de meest verschrikkelijke healthcare in de wereld en geven geen fuck om de patienten, alleen geld matters, het is wel gratis maar een enorm devastief efffect op de healthcare die je krijgt, de dokters zijn verschrikkelijk dom en wilde me bv een paar keer zonder dat ik het wist van een een antidepressiva die onder patent was, naar een analoog was zonder patent te veranderen zonder mijn weten, ook werd al mijn normale medicatie verandert en hebben ze geen idee wat ze doen, jimmy zal wel wat geld aangeboden hebben, dan kreeg hij zeker wel toegang tot bepaalde delen van de ziekenhuizen, de healthcare hier is shocking
 
Hier in de uk zijn de meeste immigranten pakistanen, ik woonde een paar jaar terug in een pakistraat, zijn enorm veel bendes die meisjes verkrachten, zelfs kinderen in groep, echt schokkend wat hier in mn omgeving gebeurd.
 
Hier in de uk zijn de meeste immigranten pakistanen, ik woonde een paar jaar terug in een pakistraat, zijn enorm veel bendes die meisjes verkrachten, zelfs kinderen in groep, echt schokkend wat hier in mn omgeving gebeurd.

:kots:

Veel tokkies in Engeland of ligt het aan mij?
 
Back
Naar boven