XXL Nutrition

Seksschandalen & Zedenzaken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

1602621846715.png
 
Screenshot_20201113-194228_NOS Teletekst.jpg


Vast zo een gelovig stel en van die zwaar christelijke klanten die de kat in het donker knijpen
 
Je zou denken dat dit soort praktijken sneller uitkomen tegenwoordig. Laat me raden, gebrek aan geld en persooneel bij de polizei?
 
Als die kids hun mond houden is er toch gebrek aan bewijs? Doet me denken aan Jolanda uit Epe waar ook half dorp overheen ging. Verhaal leek mij bs maar schijnt dat daar nog steeds mensen voor vastzitten
 
Laatst bewerkt:
Pedofiele netwerken undercover infiltreren lijkt me eigenlijk helemaal niet zo moeilijk. Doet men dit überhaupt wel?
 
Pedofiele netwerken undercover infiltreren lijkt me eigenlijk helemaal niet zo moeilijk. Doet men dit überhaupt wel?

Geen idee. vind het allemaal maar te ziek voor woorden allemaal

moet meteen hier aan denken

@ 52:00
 
Gelukkig is er TBS, denk ik dan. Tien jaar is niets voor zo'n misdaad vind ik.
 
Gelukkig is er TBS, denk ik dan. Tien jaar is niets voor zo'n misdaad vind ik.

Ik denk dat tbs in de praktijk vies tegenvalt. Je hoort vaak genoeg over misstanden in die klinieken, dat gevangenen seksuele relaties hebben met medewerkers of dat ze daar gewoon drugs en shit gebruiken.
 
Verkapte groupies, lijkt me.
Ik denk dat tbs in de praktijk vies tegenvalt. Je hoort vaak genoeg over misstanden in die klinieken, dat gevangenen seksuele relaties hebben met medewerkers of dat ze daar gewoon drugs en shit gebruiken.
Ah ja, daar vormen ze geen gevaar voor ons in ieder geval.
 
Een doorsnee vrouw zeg maar. 🤭🤫
 
Back
Naar boven