MuscleMeat

Seksschandalen & Zedenzaken

Bezoekers in dit topic

Van de Velde, destijds negentien jaar, leerde het meisje, twaalf jaar pas, kennen via Facebook. Hij reisde af naar Engeland om haar te ontmoeten en had - hoewel hij haar leeftijd wist - seks met haar.
:roflol:
 
Cliff is aseksueel. Dat zie je zo.
 
This money should not come from licence payers or taxpayers. Those responsible at the BBC should be made to pay it personally.

:yes:
 
Harvey Weinstein geeft toe dat hij rollen uitdeelde in ruil voor seks
Filmmagnaat Harvey Weinstein (66) heeft in een interview met het tijdschrift Spectator voor de eerste keer toegegeven dat hij “filmrollen uitdeelde in ruil voor seks”. Maar volgens hem “doet iedereen dat”.

Weinstein wordt door drie vrouwen beschuldigd van aanranding, gedwongen seksuele handelingen en verkrachting. Hij riskeert daarvoor tot levenslang. Zelf pleit hij onschuldig.

Tijdens het interview - dat vandaag in Spectator staat - verklaarde Weinstein dat hij zich “nooit” heeft opgedrongen “aan ook maar één vrouw”. Hij gaf wel toe dat hij zijn status in Hollywood gebruikte om vrouwen binnen te halen. “Ik was arm, lelijk en joods en moest mijn hele leven vechten om iets te bereiken. Geen enkele vrouw keurde mij een blik waardig voor ik het gemaakt had in Hollywood.”
 
Vreemde man
 
Van Dam deed op zijn beurt ook aangifte tegen Brandt Corstius van smaad en laster, die eveneens is geseponeerd. “In mijn publicatie ging het mij niet specifiek om de heer Van Dam, maar om dit soort hufters in het algemeen”, zegt de journalist. “Zijn naam was op geen enkele manier te traceren.”

Door wie specifiek is de naam van Van Dam uitgelekt ? :thinking:
 
Yesterday Judge David Hale imposed an 18 months jail sentence, suspended for two years, with 50 days of rehabilitation activity.
Wat zou dat zijn? :emo:
 
Op kindjes passen? :emo:
 
In de Sovjet Unie was het ook schering en inslag.
 
[Link Dood]
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven