Fitness Seller

Seksschandalen & Zedenzaken

Bezoekers in dit topic

Nee, trainers die seks hadden met de (minderjarige?) atletes die ze moesten begeleiden.
 
Ex-olympiër verdacht van grooming

Voormalig olympiër Alan V. (41) staat komende week voor de rechter vanwege ‘grooming’, ofwel digitaal kinderlokken. De Zoetermeerse trampolinespringer heeft volgens het Openbaar Ministerie bekend dat hij een minderjarig meisje om naaktfilmpjes vroeg.

Bart Lelieveld 26-07-18, 16:15

Volgens het Openbaar Ministerie benaderde V. in 2015 onder een valse naam een meisje van destijds 15 jaar om filmpjes van seksuele handelingen te sturen. Hij zou haar daarvoor belonen: ‘In ruil voor jouw liefde, krijg je alles wat je maar wilt’, stuurde hij volgens het OM.

Hij zou het minderjarige slachtoffer ook gevraagd hebben om bij hem te komen wonen en wilde haar een vibrator cadeau doen. Verder werden verschillende seksueel getinte gesprekken gevoerd en liet hij haar ontuchtige handelingen uitvoeren. Hij werd aangehouden nadat er aangifte was gedaan door het meisje en haar moeder. Een woordvoerder van het Openbaar Ministerie laat weten dat V. een bekennende verklaring heeft afgelegd.

V. is geboren in El Salvador, maar kwam in 2000 en in 2004 voor Nederland uit op de Olympische Spelen. Zijn beste resultaat was een zevende plaats. Voor de Spelen van 2008 in Peking wist hij zich niet te kwalificeren, waarna hij besloot zijn carrière te beëindigen. Ook heeft hij tien deelnames aan de wereldkampioenschappen turnen op zijn naam staan.

Tijdens zijn actieve sportloopbaan was V. in dienst van de politie, waar hij onderdeel was van de topsportselectie van de politie. Hij gaf daar integrale basisvaardigheidstrainingen.

De Zoetermeerder ging na zijn sportcarrière het onderwijs in als gymleraar en werd later adjunct-directeur van een basisschool in Zoetermeer, waar hij begin dit jaar vertrok. V. moet donderdag voor de rechtbank in Den Haag verschijnen. Als hij veroordeeld wordt, kan hij voor grooming maximaal twee jaar gevangenisstraf krijgen.

Typisch dat dat soort leden vaak in zo een métier rondhangen
 
Ik heb ooit, 20 jaar geleden minimaal, zijn computer gerepareerd. Zenuwachtig mannetje dat er continue bij bleef en zodra de triomfantelijke Windows opstarttune klonk vond dat ik er genoeg aan had gedaan. Tja, met de kennis van nu had ik toch verder moeten kijken. Misschien was er helemaal niets aan de hand en stond er geen smerigheid op. Je wist het toen niet.

Haringkoning | 02-08-18 | 18:38

:roflol: Stiekemerd!
 
Geen grond voor smaad? :thinking:
 
2651c9e75c_Oxfam1500.jpg



Dat vindt skeletje niet leuk :roflol:
 
Niemand een linkje naar de Langemark foto's ? Ben wel benieuwd waar al die heisa nu om is :rolleyes:
 
Nu en dan een beetje urine moet kunnen.

:bang:
 
Nieuwste film met Kevin Spacey beleeft rampzalig openingsweekend: amper 126 dollar in het laatje
Billionaire’s Boys Club, de nieuwste film met Kevin Spacey, was vrijdagavond voor het eerst te zien op het grote doek in tien Amerikaanse zalen. Volgens een schatting van The Hollywood Reporter gingen dit weekend minder dan zes personen per zaal naar de film kijken.

Op de openingsavond bracht de film een luttele 126 dollar op. Geen enkele film in Spacey’s carrière deed het slechter. Naar schatting zou de opbrengst na dit weekend nog geen 500 dollar bedragen.

Billionaire’s Boys Club werd al in 2015 en 2016 opgenomen. Maar nadat Kevin Spacey’s ster aan diggelen werd geslagen na aantijgingen wegens seksueel wangedrag, was het lot van de film lang onduidelijk. Eerder deze zomer hakte de verdeler Vertical Entertainment de knoop door: Billionaire’s Boys Club zou eerst te zien zijn via video-on-demand en daarna in een beperkt aantal zalen. ‘We hopen dat mensen de film los kunnen zien van aantijgingen aan het adres van één persoon’, liet het bedrijf nog weten.

Billionaire’s Boys Club vertelt het waargebeurde verhaal van een groepje rijkeluiskinderen die zich in de jaren ‘80 verenigen in een oplichtersclub. Kevin Spacey acteert er naast Ansel Elgort, met wie hij eerder ook al in Baby Driver te zien was. Ter referentie, die rijfde in zijn openingsweekend meer dan 20 miljoen dollar binnen.
2SeW3cw.jpg
 
Ze zou hem hebben gezoend, hem oraal hebben bevredigd en seks met hem hebben gehad.
Nou, daar had ik geen probleem mee gehad toen ik 17 jaar oud was.
Bennett zegt dat hij op de weg naar huis verwarring en walging voelde over wat er op de hotelkamer was gebeurd.
 
Nieuwste film met Kevin Spacey beleeft rampzalig openingsweekend: amper 126 dollar in het laatje

2SeW3cw.jpg
Fuck die flikker metoo bullshit. Hij blijft een geweldige acteur en zijn privéleven kan me geen hol schelen. Ik blijf lekker naar zijn films kijken :thumbs:
 
Als het geen statutory rape is dan wil ik er niets meer over horen. :mad:
 
Laatst bewerkt:
Van onschuldig dromerige kopje naar

4F40B7FB00000578-6083203-image-m-40_1534870990709.jpg


freakshow deluxe
 
Back
Naar boven