XXL Nutrition

selectie rode duivels

Bezoekers in dit topic

naturell

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
26 nov 2009
Berichten
7.857
Waardering
540
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
Selectie Rode duivels voor oefenwedstrijd

Vetgedrukte zijn nieuwkomers

Doel:
Bailly (Mönchengladbach), Gillet (Bari), Proto (Anderlecht)

Verdediging: Alderweireld (Ajax), Ciman (Kortrijk), Deschacht (Anderlecht), Gillet (Anderlecht), Kompany (Man. City), Lombaerts (Zenit), Van Buyten (Bayern), Van Damme (Anderlecht), Vermaelen (Arsenal)

Middenveld: Buffel (RC Genk), Carcela (Standard), De Bruyne (RC Genk), Defour (Standard), Legear (Anderlecht), Lepoint (Gent), Thijs (Gent), Vertonghen (Ajax)

Aanval: Benteke (Kortrijk), Dembele (AZ), Hazard (Rijsel), Lukaku (Anderlecht), Mirallas (Saint-Etienne)


 
Laatst bewerkt:
lekker boeiend ze gaan toch niet naar het wk





















:orly::yarly:
 
Zeer indrukwekkend team hoor.
 
Alle middelvelders, buiten Vertonghen, komen uit een ploeg in België. Niet verwonderlijk dat we niet op het WK aanwezig zullen zijn ...
 
geen maarten martens, geen mignolet. dit zijn spelers die er bij moeten zijn
 
jammer dat hij dries mertens van utrecht niet heeft opgeroepen, staat toch in de top 15 van beste spelers in de eredivisie

verder vind ik het wel leuk dat er geen 1 brugge speler bijzit :p
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig spelen ze niet tegen NL, dan zouden we afgemaakt worden door die beesten.:o
 
Drie goede voetballers kunnen vinden :D :
Alderweireld (Ajax)
Vertonghen (Ajax)
Vermaelen (Voormalig Ajax)


Dembele in nationale elftal :orly:
:haha:
 
jammer dat hij dries mertens van utrecht niet heeft opgeroepen, staat toch in de top 15 van beste spelers in de eredivisie

verder vind ik het wel leuk dat er geen 1 brugge speler bijzit :p

Misschien is dat de reden waarom we niet naar het WK gaan ...
 
Drie goede voetballers kunnen vinden :D :
Alderweireld (Ajax)
Vertonghen (Ajax)
Vermaelen (Voormalig Ajax)


Dembele in nationale elftal :orly:
:haha:

Wat is er mis met Dembele?

---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

verder vind ik het wel leuk dat er geen 1 brugge speler bijzit :p

Misschien is dat de reden waarom we niet naar het WK gaan ...

1 anti-bruggeling en 1 brugge fan :popcorn:
 
maar in de kwalificatie zaten er nog wel brugge speler bij
 
Snap niet dat ze met dit elftal geen WK plaats hadde kunnen halen. Zijn toch leuke spelers die onze buurtjes hebben.
 
Leuke verdediging maar daar blijft het ook wel een beetje bij. Ja dat ventje voorin zit er wel aan te komen en dembele is nou ook niet echt een doelpuntenmachine... 2014 toch? <_<
 
Dembele 2009/2010 wedstrijden: 29 doelpunten: 4
Totaal: wedstrijden: 171 doelpunten: 34

Need I say more? :roflol:

haha, ja hij is geen doelpuntenmaker, maar dat zegt niet alles. Hij is de man met de actie.
Ik snap trouwens niet wat hij nog in de eredivisie doet, hij kan beter naar Engeland of Spanje ofzo gaan.
 
haha, ja hij is geen doelpuntenmaker, maar dat zegt niet alles. Hij is de man met de actie.
Ik snap trouwens niet wat hij nog in de eredivisie doet, hij kan beter naar Engeland of Spanje ofzo gaan.

Die actie zie je ook maar weinig, maar als aanvaller moet je gewoon rendement halen. Dat heeft hij nog nooit gedaan.. ook niet in de eredivisie. Hij heeft helemaal niks in Spanje of Engeland te zoeken.

Iedereen ziet hem als groot talent, ik zie hem als een grote mislukkeling met veel te weinig rendement.. ;)
 
Back
Naar boven