AndroidHealthClinic

Self Defence

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Ryu



Nou Ik weet Dat Onze Ernesto 100 kilo weegt en hem vind ik aardig snel dan! k weett dat ie kickboxen doet en niet het orginele muay Thai maar toch.

Ik verzoek je bij deze de gehele thread door te lezen alvorens je met je mening komt. Er is hier namelijk al uitvoerig op ingegaan....
 
Al gedacht aan Krav Maga?
Het is een gloednieuwe sporttak die aan het doorbreken is, gebaseerd of ECHTE self-defense. Ontworpen in Israël was het bestemd voor het leger en de politiemacht om zichzelf te verdedigen tegen gewapende tegenstanders.

Ikzelf wacht al een tijdje tot de eerste Krav Maga scholen in mijn buurt worden geopend (het is zo nieuw dat ze nog de instructeurs aan het trainen zijn).

Ga naar [Link niet meer beschikbaar] voor meer info (over Krav Maga in België wel).

En verder mag ik wel niet de meest geleerde zijn, bb en vechtsporten zijn zeker te combineren met elkaar volgens mij. Kijk maar naar die Amerikaanse worstelaars van het oude WWF. Echte spierbulken (of ze gebruiken laat ik achterwege) die ook hard trainen.
 
Originally posted by Spike


ik had het over hun vorm B...

ze zullen wel altijd groeien, maar langer of korter... daar gaat training niks aan veranderen.

agree, maar ik dacht echt dat je het anders bedoelde en vond het al zo vreemd klinken :dunno: :wave2:
 
Naar mijn mening heb je op straat het beste aan een mix van verschillende vechtstylen, te weten: Muay Thai, Wing Chun en Jiu Jitsu...

Verder hangt het er natuurlijk vanaf hoe ver je gevorderd bent in een bepaalde vechtkunst...
 
Back
Naar boven